martijn
|
Zo wordt volgens mij een lekker weekend kite mannen en dame Helaas kan ik niet.... :'( vakantie.... ook erg vervelend Have fun allemaal en doe een leuke dansje voor me @ de playa!! Tot over 3 weken!!!!!!! veel plezier dude! waar gaat de reis naartoe?
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Amerika, ga 3 weken rond reizen. Autootje gehuurd en gassen Maar ga het kiten wel missen denk ik ben deze week namelijk al 4x geweest Na de vakantie maar even een steamer kopen want denk dat het begin oktober al aardig fris begint te worden?!
|
|
|
martijn
|
relaxed hoor. Have fun!
|
|
|
thomasr
|
Amerika, ga 3 weken rond reizen. Autootje gehuurd en gassen Maar ga het kiten wel missen denk ik ben deze week namelijk al 4x geweest Na de vakantie maar even een steamer kopen want denk dat het begin oktober al aardig fris begint te worden?! hoeveel denk je kwijt te zijn , of heb je nog niets van tevoren geboekt? en je ticket? want ik ga dat ook nog doen als ik mn vwo-diploma heb met nog 2 anderen! Ohja, wat ik niet helemaal volg, is dat er bij windfinder tot 24kn wordt opgegeven, en windguru de 2e kolom toch met de stoot in de 30 zit? ???
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Thomasr: Het ticket was 1150 euro (Voor 2 personen). Autohuren (20dagen) was 600 euro. Heb een aantal hotels al geboekt, maar dat valt wel mee de $ staat erg gunstig ongeveer 40euro per kamer inclusief ontbijt.
Mijn meisje zegt wel dat je erg goed moet zoeken want er is nogal veel prijs verschil tussen de reisbureaus kwa kosten voor de vliegreis.
|
|
|
thomasr
|
@Thomasr: Het ticket was 1150 euro (Voor 2 personen). Autohuren (20dagen) was 600 euro. Heb een aantal hotels al geboekt, maar dat valt wel mee de $ staat erg gunstig ongeveer 40euro per kamer inclusief ontbijt.
Mijn meisje zegt wel dat je erg goed moet zoeken want er is nogal veel prijs verschil tussen de reisbureaus kwa kosten voor de vliegreis.
oke top! hier heb ik echt wat aan wat ik wil nu al geld apart gaan leggen, weet ik ongeveer in welke richting ik moet zitten qua spaargeld! thanks!
|
|
|
Spoon
|
Hey dudes.. veel plezier morgen.. ik ga wel werken maar savonds even wat strepen trekken op een indoor piste :top . Zondag ga ik wel! wie zondag hoe laat? want ik ben dan alleen... Mn broertje heeft ineens een vriendinnetje die die belangrijker vind dan kiten (zoals el rudo al aangaf marktplaatskiter!) en een maat van me die heeft een een of ander vaag excuus :S... dus wie bij te paaltje.. ik denk er zondag rond 12 uur te zijn..(kan helaas niet eerder)
|
|
|
|
|
R.B.
|
Pfff door al mijn enthousiasme ben ik ook al wakker nou en dat ik echt niet goed voor het weekend hoor. aar waar gaat de horde heen?
|
|
|
martijn
|
playa straks
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zo wordt volgens mij een lekker weekend kite mannen en dame Helaas kan ik niet.... :'( vakantie.... ook erg vervelend Have fun allemaal en doe een leuke dansje voor me @ de playa!! Tot over 3 weken!!!!!!! fijne vakantie Mart! waar gaat de reis binnen America naat toe? langs de kust of binnenland?
|
|
|
martijn
|
RB ik voelde het ook kribbelen dus ben ik er maar uit gegaan.
gelukkig ben ik dus niet de enigste
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
RB ik voelde het ook kribbelen dus ben ik er maar uit gegaan.
gelukkig ben ik dus niet de enigste hoe laat bij jij er dan Martijn? is RB al weg?
|
|
|
martijn
|
ong 9 uur op parkeerplaats. met de rise 08 uiteraard
|
|
|
thomasr
|
Tijn gaat gewoon lekker rocken in 30knopen met de 10! wij zijn er rond 9/half 10, hopen dat het verschil tussen constante wind en vlagen iets afneemt, want ik vind 21.1 -29.9 kn best een groot verschil!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De wind is nu al ZZW, dus playa zal wel kunnen Ik moet helaas met de vrouw op stap Ben er zondag dus ook bij. Snackyman, op naar playa. Rockanje is altijd minder kwa omstandigheden als daar @ Gewoon Mart: ik ben ook diverse malen in "Amerika" geweest. Zowel in zuid, midden als noord Amerika. M.a.w. waar ga jij precies heen? Want in 3 weken redt je het net niet om van noord naar zuid te rijden
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zooooo is dat... Zondag gewoon allemaal playa. fok rockanje. misschien wat vlagerig en een bui maar wtf. en die 621 beginners van kitescholen , daar hebben wij toch géén last van? Kom dus allemaal naar het Rotterdammertje. gaat gezelli worden.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ik moet helaas met de vrouw op stap Ben er zondag dus ook bij. goed bezig, even lief zijn voor haar. want de herfst/winter komt eraan, je weet tog....dat betekent: ECHTE MANNEN/TIJD..........................
|
|
|
Spoon
|
goed bezig, even lief zijn voor haar. want de herfst/winter komt eraan, je weet tog....dat betekent: ECHTE MANNEN TIJD.......................... mag ik daar nu ook bij/?? wil zo graag wat is t koudste wat jullie hebben meegemaakt met kiten? ik 10 graden buitentemp en 7 graden water temp.. Ik vond het wel meevallen totdat ik een scheut water in mn gezicht kreeg.. toen kon ik geen adem meer halen ...
|
|
|
Ron Rodeo
|
graadje of 6-7 buitentemp. is wel het matje hoor. zeewater graad of 8 a 9, het is best koud. ga ook nooit alleen met dit soort temp. als het goed fout gaat ben je dood voor je het weet bij wijze van spreken dan. meestal vaar je dan ook niet de hele dag, de kou gaat op een gegeven moment overal dwars doorheen. vaak is het een sessie van 2 uur rammen en dan snel die auto in!!!!!!!! vooral het uittrekken van je pak is een fijn moment. MB heeft weleens met 4 graden en straffe Oost gevaren op Oostvoornse meer en daar heeft 'ie nunog koude tenen van Hopen op een zacht herfst en winter met veeeeeeeeeeeeeeeeeel ZW depressies.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
graadje of 6-7 buitentemp. is wel het matje hoor. zeewater graad of 8 a 9, het is best koud. ga ook nooit alleen met dit soort temp. als het goed fout gaat ben je dood voor je het weet bij wijze van spreken dan. meestal vaar je dan ook niet de hele dag, de kou gaat op een gegeven moment overal dwars doorheen. vaak is het een sessie van 2 uur rammen en dan snel die auto in!!!!!!!! vooral het uittrekken van je pak is een fijn moment. MB heeft weleens met 4 graden en straffe Oost gevaren op Oostvoornse meer en daar heeft 'ie nunog koude tenen van Hopen op een zacht herfst en winter met veeeeeeeeeeeeeeeeeel ZW depressies. Voor mij is de grens tot +1 graad en geen regen.
|
|
|
hans
|
voorig jaar nog gekite met sneeuwbuien moet wel eerlijk zeggen dat het in mijn droogpak was morgen ook lekker playa maar gaat zondags wel altijd een stuk verder het strand op
|
|
|