martijn
|
the same here dude
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ sjorsie: thanks over de info over Nederlandse Water Dromen! ik vind vooral die wildwaterbaan de bom! Vroeger aan wildwaterkayakken gedaan maandag wakeboard actie bij wollebrand: 2e uur gratis, tis maar dat jullie het weten misschien kitehigh-wakeboard-meeting ? Lijkt me een goed plan zolang het niet waait. Wie nog meer
|
|
|
thomasr
|
@ Mb , ik probeer zowiezo wel te komen, als alles blijft zoals het nu in de agenda staat kan ik ook daadwerkelijk wollebrand is niet moeilijk te bereiken toch qua openbaar vervoer? (voor het geval er geen chauffeur is )
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Er gaan Connextion bussen naar de halte broekpolderlaan, Honselersdijk. Wel minstens 10min lopen.
Baan is open van 14-18u
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
DWD in SweetlakeCity of The Woolfire in NeedleSuburb?
mooi gevonden Michiel. Veel plezier als jullie gaan wakeboarden, ik ga niet mee, heb wat kluswerk in te halen , kan ik weer lekker kiten als het waait. Succes met de tentamens dudes!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
.....kan ik weer lekker kiten als het waait. Ik denk dat je gerust een flinke verbouwing kan gaan doen..
|
|
|
Nicolas
|
Gaat nog iets worden morgen, ik voel het
|
|
|
|
hengelooooos
|
Hans! , heb jij die ene foto hier geplaatst? Ik ben het wel en het is ook vrijdag op rokanje? Of iemand anders?
groeten uit twente! Sjoerd
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha dat eerste filmpje geweldig!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hans! , heb jij die ene foto hier geplaatst? Ik ben het wel en het is ook vrijdag op rokanje? Of iemand anders?
groeten uit twente! Sjoerd
He Twenteganger, leef jullie nog? Ook playa voorgoed de rug toegekeerd? Ik zie overigens helemaal nergens geen foto!
|
|
|
|
hengelooooos
|
HA Michiel!
Wij leven nog... zitten nog regelmatig op autoplaya, maar jij bent er nooit! Zeker kinderen!!! haha
de foto staat op de voorpagina van kitehigh, laatst geupload! dat ben ik op rokanje vrijdag met mijn nieuwe wainman rabbit smoke!!! YES!!! Wil alleen weten wie em pepost heeft... onze vriend hans had ook een paar fotootjes gemaakt maar wist niet hoe ie ze moest posten!
groenten!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zozo, geen last van de credietcrisis? Ik wil graag je kite eens testen, daar ik Thomas al heel vaak mis loop! Mooie kite man! Nee, ik vaar nog veel. Maar zelden nog op playa vanwege die groene irritante mannetjes en vooral die palen. Maar nu de temperaturen weer stijgen zal ik er wel meer gaan komen. Kun je niet bij galleries zoeken wie hem gepost heeft? edit: nee, dat kan niet. Wel vreemd Wat jammer dat je nieuwe kite er niet op staat
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Zou het toch nog wat gaan worden vandaag?
Brouwersdam Metingen | Voorspellingen Laatste update: 11:22 uur
Windsnelheid: 15.6 knopen (8 m/s, 5 Bft) Windstoten: 17.5 knopen (9 m/s) Windrichting: 356 graden
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Misschien wel aan het einde van de dag, zie hier de boompjes wel aardig heen en weer gaan. Effe in de gaten houden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Misschien wel aan het einde van de dag, zie hier de boompjes wel aardig heen en weer gaan. Effe in de gaten houden. Jij kan helemaal niet vandaag, er moet geklust worden. Anders krijg je ruzie met je generaal! Maar als je toch gaat.....bel me ff
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
iedereen vrolijk pasen:) heel misschien eind van de middag, maar hij blijft nu nog maar op 6,8ms hangen..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nu al 7,0 m/s En straks heb ik een probleem....hoe van die paas-verplichtingen af te komen Door de credietcrisis heb ik nog steeds geen eigen vervoer
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Helaas weer 5,5 m/s We gaan denk ik minstens een windloze week tegemoet :'(
|
|
|
Nicolas
|
Ik zie overal wind op kitehigh meteo ... ik zou zijn geweest! Maar ik moest natuurlijk weer onverwacht ziek worden vanacht voedselvergifteging lijkt me
|
|
|
Naishie
|
Krijg net telefoontje op de brouwersdam zijn ongeveer 15 man aan het varen!
|
|
|