hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Pffff gaat het nog wat worden aan het eind van de middag/avond of kan ik .........rustig........#$%&*#$$ blijven werken..........
Ik kan er ff geen pijl meer op trekken.........
Wie zet er nog geld op vandaag want as we speak komt hier in Barendrecht het water met bakken uit de hemel.......
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Blijf nu nog maar even thuis.
Onze vriend die boven op de wolken woont is volgens mij jaloers dat hij niet kan kiten en is hier in Poortugaal druk met de bliksem aan het strooien.
Nu maar hopen dat z`n mant leeg is aan het begin van de avond.
|
|
|
hijo del viento
|
hehehe, ik woon in barendrecht en je hebt gelijk, het gaat hier losssssssssssss.
@ron Maar knallen we het gas nog onderin of blijven we braaf zitten?? Voor zover ik nog rustig zit na zo'n boring weekend zonder wind.
|
|
|
ROBST3R
|
Hier op Bonaire weer 18 tot 25 knopen met veel zon en een watertemp van 25graden, dus denk dat ik maar weer eens ga
|
|
|
hijo del viento
|
Hier op Bonaire weer 18 tot 25 knopen met veel zon en een watertemp van 25graden, dus denk dat ik maar weer eens ga
En Rob natuurlijk bedankt voor dit hart onder de riem!! ps Ik ben benieuwd naar je ervaringen op Bonaire ik wil dit jaar mss nog die kant op!! Ik hoor het wel........
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
\ Zeg jij knakker, gooi die PC eens in dat kraakheldere water van 25 graden. misschien drijft 'ie wel af met 6 bft zodat je niet meer van dit soort k*t berichten kan plaatsen. @Hijo Del Viento, ik zit op het vrouwtje te wachten, die komt of om 17:00 thuis (dan kan ik weg...) (heb namelijk nog een zoon om op te passen.) of ze komt om 20:00 thuis dan heeft het geen zijn meer. maarrrrrrrrrr, morgenmiddag vrij dus ik treur nog niet.
|
|
|
hijo del viento
|
@Ron Ik krijg net een belletje van de Playa waar alles staat te grienen langs de kant....... Of met tranen in de ogen ligt te dobberen..... Helaas Morgen ook maar bijtijds de waterkant opzoeken!!
|
|
|
martijn
|
morgeeeeeeeeen waar?
|
|
|
martijn
|
wat zegt pro voor morgen en overmorgen? Heb nu voor morgen vrij gevraagd, knmi geeft redelijke wind af. Maar windfinder geeft voor woensdag juist super veel. wie kan een updatje plaatsen:)?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wat zegt pro voor morgen en overmorgen? Heb nu voor morgen vrij gevraagd, knmi geeft redelijke wind af. Maar windfinder geeft voor woensdag juist super veel. wie kan een updatje plaatsen:)?
|
|
|
martijn
|
dat word dan 2 dagen vrij nemen
|
|
|
Cyrus75
|
Nou mensen het is gebeurt,...
Vandaag naar Oostvoorne geweest en toch mijn Rhino 12 opgetuigd.
Dankzij Stefan nog wat laatste tips ontvangen en daarna aangevangen met bekend raken met de kite. Na veilig downwind gestart te zijn op de kant, het water ingegaan om te boddydraggen. Moet toegeven dat waterstarten met deze kite lastiger is dan met de leskite, maar verder geen problemen ondervonden.
Was al bang dat het halve strand langs zou komen om de kite te beoordelen, en alle ongezouten meningen op mij af te vuren maar blijkbaar viel ik niet op als "newbe" en dus ben ik zeer tevreden over deze eerste dag.
Ik wens jullie veel wind voor morgen en zou zeggen tot aan of op het water.
Koert
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Damn! de knop staat weer aan. nu al dik 11 m/s *&^%$%^&* shit, kan nog niet weg.....
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Lex, Waarschijnlijk kan ik dan naar Oostvoorne komen, omdat Revive Boardje te testen. Anders koop ik misch. die Pro-x '08 bij Eurofun. Voor de restt.. Iemand nog slechte goeie informatie over 08 pro-x?
|
|
|
Mriek
|
Soo hier in Utrecht begint het nu los te gaan. Wind op Hoek lijkt weer te gaan dalen. Hoop voor degenen die richting strand zijn dat de wind niet beperkt blijft tot die bui!
|
|
|
surfing28
|
Dat word de wekker zetten voor morgen hahahah en meteen de 7m2 uit het stof halen gheheheh
|
|
|
surfing28
|
Lex, Waarschijnlijk kan ik dan naar Oostvoorne komen, omdat Revive Boardje te testen. Anders koop ik misch. die Pro-x '08 bij Eurofun. Voor de restt.. Iemand nog slechte goeie informatie over 08 pro-x? Ik had dat berichtje gezet over die brunotti pro x, ik moet echt zeggen dat het een heerlijk board is, en ook nog eens voor een mooie prijs.... Diverse mensen hebben er natuurlijk meteen even op gevaren en kreeg allerlei positieve reacties.. Natuurlijk is het een persoonlijke mening, maar tot nu toe allemaal positief.. Wat er ook veel en vaak gezegd ( wat ook voor mij persoonlijk geldt ) werd is dat het board juist hoogte wilt lopen... Ik had er wat problemen mee , maar nu met dit board lijken die wolken voor de hemel verdwenen.. Ik zou zeggen ga die lekker halen
|
|
|
Lex
|
Dudes..ik heb wel maar 1 testboardje he Ik ben er morgen te vinden van ongeveer half 12 tot half 3, want moet savonds weer werken . Dus pak dat boardje morgen en ga even lekker knallen!
|
|
|
surfing28
|
Dudes..ik heb wel maar 1 testboardje he Ik ben er morgen te vinden van ongeveer half 12 tot half 3, want moet savonds weer werken . Dus pak dat boardje morgen en ga even lekker knallen! Whuhahahah altijd in om spullen te testen , Kan je trouwens meteen mijn Brunotti Pro X uit 2008 testen maarree kan morgen ook maar heeeel erg kort helaas.. in de avond moet er ook weer iemand werken.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ja, dus, waar morgen? ik ga maar eens GPSen op de playa denk ik - of zijn er elders nog spannende ontdekjeplekjes...
|
|
|
Mriek
|
Potverdikkie, 't ziet er goed uit op Scheef en AWD! Ben ik de enige met spijt dat ik op morgenavond gemikt heb?
|
|
|
snip
|
Ik ben morgen vanaf een uur of 2 ook te vinden op Playa met de nieuwe Q van Spleene en het nieuwe boardje de RIP wie het boardje wil testen kan me gewoon aanspreken!
|
|
|
Lex
|
Jup, dat geld dus ook voor mij, ik krijg al allemaal berichtjes voor me mobiele nummer enzo, maar dat werkt niet. Gewoon even aanspreken op het strand en dan komt het goed.
|
|
|