Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Wie gaat er vanmiddag nog naar Slufter?
verwachting is 5-6 bft ZZW en laag water....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Iemand donderdag nog snowkiten? Vrijdag lijkt een goede dag voor op het water, ff een cap kopen en ik ben ook van de partij. @ H2H: WTF doe je in limboland terwijl je hier ook kunt boarden? Lekker dan, balen man
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Wie gaat er vanmiddag nog naar Slufter?
verwachting is 5-6 bft ZZW en laag water....
Ik heb wel zin. Ik kan er rond 1 uur zijn. Wie komt er nog meer, alleen lijkt me niet zo wijs?
|
|
|
Mr the Emperor
|
@Ron
Zou je spullen dan maar in de auto laten liggen. 4dagen met fam. en aanverwanten ergens aan de kust binnen zitten terwijl het buiten blaast, daar word je toch niet vrolijk van.
@H2H
Good luck..... Je moet maar denken liever nu, dan van het voorjaar wanneer het zonnetjes schijnt en het elke dag 20knp+ waait.
|
|
|
joey
|
@Ron en Erik
Ik wil wel effe kijken zometeen, uurtje of 1 op de slufter dan??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
kan aan mij liggen... 6.5ms en 1 graden... zie hier nou niet het plezier van in, vrijdag waarschijnlijk wel een redelijke dag:)
|
|
|
Ron Rodeo
|
is nu weer 9 m/s temperatuur maakt me niet uit, heb nu ook zo'n zweet pakkie. ik ga wel ff kijken.
|
|
|
joey
|
Nu toch 8,2ms, effe aankijken nog.
Ik kom ook ben er om 1 uur ongeveer.
Ook mijn zweetpak aan:)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gaat helaas niet meer lukken
Moet al een uur rijden van den haag naar Slufter.
Jammer had wel een sessie nodig.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jammer had wel een sessie nodig. Anders ik wel... Hopelijk morgen nog genoeg sneeuw voor snowkiten. Ik heb vervoer, dus roep maar als iemand wil.
|
|
|
joey
|
Ron, waar was je nou? Ik alleen het water op in de veronderstelling dat je er aan kwam. Na een uur toch maar alles weer ingepakt en weer naar huis gegaan. T Was wel effe lekker, ik een zeehond , het zonnetje en 20 knoopjes. Geen moment koud gehad.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik heb ook hard een kite sessie nodig, maar met deze temp vind ik gewoon niet chill, wat ga je meer doen dan een beetje heen en weer cruizen?
@michiel, snowkiten morgen nog? mag erg eerst ff wat bijvallen, sneeuw is nu heel stroef (heb ik gister met robin ondervonden) maar het is wel super tof om te doen:)
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron, waar was je nou? Ik alleen het water op in de veronderstelling dat je er aan kwam. Na een uur toch maar alles weer ingepakt en weer naar huis gegaan. T Was wel effe lekker, ik een zeehond , het zonnetje en 20 knoopjes. Geen moment koud gehad.
Ik bied je oprecht mijn excuses aan. Ik kom thuis om enthousiast spullen te pakken.....loop de deur uit naar mijn auto. komt mijn vrouw aanrijden en zegt: waar ga jij heen.....ik zeg. wat denk je; er moet gehakt worden. zij zegt ; nou vergeet het maar want je moet naar een verjaardag van je nicht! FOK, das waar, helemaal vergeten. ik kon nu echt geen nee zeggen.......... nogmaals sorry, ik wilde echt graag komen maar helaas....
|
|
|
joey
|
Het is je vergeven hoor Normaal was ik niet het water op gegaan omdat ik alleen was. Zeker met deze temperaturen niet. Al met al toch effe lekker gevaren Zie je wel weer op t water
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@michiel, snowkiten morgen nog? mag erg eerst ff wat bijvallen, sneeuw is nu heel stroef (heb ik gister met robin ondervonden) maar het is wel super tof om te doen:)
Het is huilen met de pet op idd . op dit moment. De sneeuw is pulp. Ook snowboarden in het stadpark hier met die hoge helling is een nogo. Dan maar klussen in huis, en hopelijk morgen weg voor al die kerstverplichtingen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
gisteren in Winterberg (postwiese) geweest, lekker opgevroren pulp maar toch wel lekker gerost
|
|
|
Mr the Emperor
|
Potverdrie dat zijn mooie plaatsjes Rudo.
Yihaa... gaat los met de kerst. Twee dagen knallen.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ron, jij ook fijne dagen en ik vind het inderdaad wel een beetje jammer dat je niet aanwezig kan zijn bij ons:( whahahaha, hakken en rossen in dat cadzand!!
|
|
|
Idefixe
|
Misschien morgen ook maar eens richting de Slufter dan........ is wel een takke eind rijden Gaat 'm niet worden: moet 's middags een beetje bijtijds thuis zijn anders mis ik m'n decadente kersteten
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Ron Veel plezier daar Ron! Morgen topwind maar dan heb ik mijn rondje verplichtingen 2e kerstdag wil ik wel even het luie zweet eruit knallen als het ff kan.......Zijn er nog meer die het rechtop zitten en pootjes geven, vreten en borrelen zat zijn en gaan knallen?? Bring it on......
|
|
|