Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Een goede snowkite sessie is ook niet weg, maar het ruime sop heeft de voorkeur. Hopen dat er echt wind komt en wat beter weer!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens ik geef het op, andere board uit het vet en ik ga het snel hogerop zoeken in de Alpen. Het luie zweet moet er toch een keer uit....... Jaja er gaat ook stiekem een kite mee maar ik twijfel alleen tussen een 9 en een 7
@Mart Wattenstaafje
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik ben morgen vrij! (donderdag) Dus ik ben er wel voor in, om ffies een koude kitesessie te hebben. Kga tenslotten a.s. zaterdag het ook hoger opzoeken, lkkr snowboarden! @hijo del viento Ga jij morgen zeker egt niet meer, ffies naar slufter ofzow. Kmoet uberhaupt het getij even kijken, en de wind.
|
|
|
joey
|
Een uur of 10 het water op dan? Even een uurtje of 2 knallen.
|
|
|
|
R.B.
|
Naar de Noord-Oosterplassen duhhhhhhhh!!!!!!!!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Maar zijn er nog mensen die morgen naar Ouddorp/Brouwersdam of Vrouwenpolder gaan om te kiten?? Wil zelf rond de middag gaan kiten.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Strand Horst is normaal ook goed te doen met NO, maar ik heb geen id of er nu ijs ligt of niet. En het zal wat uit de richting liggen voor de meesten van jullie Zelf ga ik morgen niet, want ik ben zondag vader geworden van een zoon, Thom en ben druk bezig met luiers enzo
|
|
|
Spoon
|
gefeliciteerd tss!!!! thom en tss. wat leuk
|
|
|
helium
|
Zal er morgen geen snowkite-mogelijkheden zijn?
Ik zie sneeuw.....................morgen wind....................dus............ ...........
|
|
|
robbepop
|
Ben vanmiddag even wezen snowkiten maar erg lag eigenlijk net te weinig sneeuw, Maar als er vanacht/morgen meer valt is dat een warmere optie.
|
|
|
helium
|
Ben vanmiddag even wezen snowkiten maar erg lag eigenlijk net te weinig sneeuw, Maar als er vanacht/morgen meer valt is dat een warmere optie.
Waar ga je dan bv? kom zelf uit Tilburg. Hier ligt ook niet veel.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Tilburg? Ik kom uit Oisterwijk! Misschien ooit een keer combineren? (zomers wakeboarden op het kanaal achter de auto bv.)
Snowkiten kan goed in de Drunense Duinen, maar het mag volgens mij niet.....
|
|
|
joey
|
Maar zijn er nog mensen die morgen naar Ouddorp/Brouwersdam of Vrouwenpolder gaan om te kiten?? Wil zelf rond de middag gaan kiten.
Ik wil wel naar Ouddorp gaan, ik kan alleen maar tot 12 uur.
|
|
|
|
joey
|
Volgens mij is het dan gewoon nog schuin aanlandig.
|
|
|
robbepop
|
Snowkiten vandaag naast de Haringvlietdam aan de kant van Hellevoetsluis. Ligt een breed grasveld waar je genoeg ruimte heb. (zie spots: Hellevoetsluis)
NO is volgens mij ook gewoon goed tevaren op Ouddorp. Alleen ik kan op zijn vroegst pas vanaf 13:00.
|
|
|
joey
|
Dus er gaat niemand in de ochtend?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@joey Khad graag gewilt weet je, maar angezien je in Rockanje woont... Is het kapot ver om me bijvoorbeeld in Oud-beijerland op te halen. We zouden anders eventueel een stadion kunnen afspreken, ga ik met de trein. (ik kom uit Dordrecht, maar ja: het is net ffeis te weinig tijd om het allemaal afte spreken) En het is tog wel koud.... ( en anders snowkiten... , khoop dat er ffeis iets al 5cm of meer bijvalt.. zou geweldig zijn!! )
|
|
|
joey
|
Nee dat gaat hem niet worden inderdaad, ik sla wel een keer over.
Jammer, iemand voor morgenochtend dan??
Minder koud en de zon is er dan ook bij. 18 knopen
|
|
|
helium
|
Tilburg? Ik kom uit Oisterwijk! Misschien ooit een keer combineren? (zomers wakeboarden op het kanaal achter de auto bv.)
Snowkiten kan goed in de Drunense Duinen, maar het mag volgens mij niet.....
Snowkiten in duinen zou lekker zijn alleen is dat dan (vervuiling van het luchtruim) , daar staat een fixe boete op. Toch zou ik gewoon gaan. Zou er voldoende sneeuw liggen? Kunnen wel eens carpoolen. Ga meestal met nog een paar gasten uit Tilburg. Greetz
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
gefeliciteerd tss!!!! thom en tss. wat leuk Hehe, bedankt! Ik zat er nog aan te denken om hem Thom Sjaak Simon Samson te noemen, maar dat vond mn vriendin maar raar
|
|
|
rocket man
|
waar staat jouw tsss dan voor? Gooi het mss over de boeg van een naamgevingstraditie van vader op zoon.
|
|
|