|
feddomw
Gast
|
Ja rob, haal stiekem wat post's weg bij eddy alsti vervelend doet! Heb vandaag weer heerlijk je 7m fuel door de lucht geslingert, met zonder wind haha Effies kijken, @Anti-hero is dit niet iets voor jouw: http://link.marktplaats.nl/469157325Ik ken dat board, is van een mede-clublid. Mooi ding, ik wist niet dat 'ie er uit ging. Hij vaart niets anders, volgens mij heeft hij niet eens een TT.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
@ jesse, hoe gaat het met je progressie? kan je al met je andere hand zwaaien als je springt.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
7m fuel???
Explain you nader, Jesse? Jij aan de Fuel Jongens, wat doen die voorspellingen? Het lijkt wel het rad van Fortuyn, met het verschil dat we steeds net niets winnen
|
|
|
d@ni
|
Dudes, donderdag dan maar kabelbaan?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Potjandosie nog an toe. de voorspelling voor het weekend zijn weer in elkaar gedonderd.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het is weer even wennen aan 'normale' condities na zo'n episch voorjaar Maar als het dan weer waait is het ook extra lekker
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
De wind is echt om te huilen. Ben bang dat het dit weekend niet genoeg is om te kiten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dudes, donderdag dan maar kabelbaan? He D@ni, count me in....maar nu wel kans op wind in de avond die donderdag....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
donderdag waken? zo ja, waar gaat het zich afspelen.. Naaldwijk?
|
|
|
rocket man
|
ik hoef er ook niet meer aan te denken om richting zuiden te gaan, word wel de kabel.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
donderdag waken? zo ja, waar gaat het zich afspelen.. Naaldwijk?
Denk het wel. De banen bij Zevenhuizen en mogelijk de Delftse hout zijn er nog lang niet... Wet'n Wild is een stuk rijden, en zuigt! @ Rocketman: een maat die golfsurft van me vaart weleens met zijn shortboard achter de kabel, misschien doe ik dat ook een keer. Wel oppassen voor drijvende lijnen (houtje is niet goed voor de vinnen )
|
|
|
Audrey
|
Normaal gesproken hield ik van dit weer... zon, warm en vooral geen / weinig wind, maar sinds ik dit jaar het kiten weer heb opgepakt baal ik met dit weer, zit maar te wachten op fatsoenlijke wind! Mn kiteboard is besteld! Kunnen Snackyman en ik eindelijk tegelijk varen... tenminste, zonder dat we op elkaar moeten wachten omdat we maar 1 board hebben
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Audrey, heb je ook een paar blikken wind meebesteld? Nu regent het alsof het weer herfst is, wat een overgang met gisteren... Nu weer mogelijk donderdagochtend wind
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
op de webcam van de brouwersdam zie ik toch vlaggetjes bewegen, zou het dan toch vandaag al kunnen??????
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
op die van vliegerweer.nl, maar is nog matig.
sorry het was die van brouwersdam.nl
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
...die van brouwersdam.nl
Die staan naar de Grevelingen gericht volgens mij, en niet naar de dam
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Neem dan je Flysurfer Speed3 21m Deluxe mee Gaat hem vandaag niet worden ben ik bang. Hopelijk morgenochend....hoewel de weerberichten zo ontzettend snel veranderen....ik zie me zelf donderdagavond eerder achter de kabel hangen. Hopelijk hoeft dat niet
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
niks noppes nada, morgen zal je ook een Speed3 nodig hebben, die 12 knopen gaat echt geen plezier opleveren.. kabelbaan morgenavond...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
niks noppes nada, morgen zal je ook een Speed3 nodig hebben, die 12 knopen gaat echt geen plezier opleveren.. kabelbaan morgenavond...
Ach, vorige week wel lol gehad met Benjooh en mijn 10m. Maarja, liever hou ik de 10m in de tas, en komt de 9m eruit! Grote kans dat we elkaar op de Wollebrand treffen....maar hoop doet leven
|
|
|