Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vooralsnog staan de 12-15kn nog steeds voor morgenochtend. wg.pro zoals altijd iets positiever als wf.sf
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
afspreken 0800 op locatie te zijn? maakt mij niets uit ben wel een ochtend mens
sluit ik me bij aan dude, hoe laat wil je gaan eigenlijk! @Binnendam
ben te herkennen aan een blauwe kahoona
alst echt waait morgen ochtend ben ik er ook . ben ook beginner
|
|
|
|
|
ingmar
|
is goed dude, moet je even je adres sms'en, hoe laat bij jou als we om 0800 daar moeten zijn?
|
|
|
Yoram
|
Nou als er wind is ben ik morgen voor de verandering ook een keer 's ochtends van de partij Of heeft er iemand goede alternatieven op max 3 a 4 uurtjes rijden voor min 16kn....?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zeg windprostituees, gaan we ons nou helemaal druk zitten maken voor 12-15 knopen?? Wij, die varen met 2 vingers in de neus in 35 knopen en zeggen dat de wind wel meeviel? zijn we nu helemaal betoetert? dat jullie daaaaaaaaaaar nog zoooooooooveel moeite voor doen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Die moeite kan best meevallen, maar mee eens dat dit geen porum is. Maar ik MOET gewoon het water op
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
1e slag kan je met een banaan meevaren. Dan maar achter de kabel... Laat het morgenochtend alsjeblieft waaien...
|
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
heel raar als ik naar andere sites kijk
Bij mij staat vliegerweer op "laatste update 15:46uur" Klopt dus geen hout van... [/quote] klopt idd, is al iets van twee weken zo dat Vliegerweer dat aangeeft. Ik heb vorig jaar ook al eens een mail gestuurd omdat de windrichting en temperaturen het niet deden. maar geen reactie.... ik heb hem er dus maar uitgegooid, goed alternatief is windzoeker.nl die heeft ook een mobielfunctie
|
|
|
ingmar
|
heel raar als ik naar andere sites kijk
Bij mij staat vliegerweer op "laatste update 15:46uur" Klopt dus geen hout van... klopt idd, is al iets van twee weken zo dat Vliegerweer dat aangeeft. Ik heb vorig jaar ook al eens een mail gestuurd omdat de windrichting en temperaturen het niet deden. maar geen reactie.... ik heb hem er dus maar uitgegooid, goed alternatief is windzoeker.nl die heeft ook een mobielfunctie [/quote] thanks, zijn er dan wel mensen die een site alleen maar gebruiken, of wisselen jullie ook vaak met meerder sites beetje vergelijk methode toepassen ! ik gebruik vaak windfinder, windguru, en lifeactuwele waterdata en dan Brouwershavensche Gat 2 voor oostvoorne.
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
thanks, zijn er dan wel mensen die een site alleen maar gebruiken, of wisselen jullie ook vaak met meerder sites beetje vergelijk methode toepassen !
ik gebruik vaak windfinder, windguru, en lifeactuwele waterdata en dan Brouwershavensche Gat 2 voor oostvoorne.
Ja idd, iedereen heeft zijn eigen methode denk ik. ikzelf kijk altijd op windguru en windfinder voor de voorspellingen en ik nam dan vliegerweer of in dit geval windzoeker om actueel te kunnen kijken. guru en windfinder zijn voorspellingen en als een actueele site dan bijv al heel de dag 2 of 3 knopen meer geeft dan is voorspeld kan je je eigen surfvoorspelling maken (geen garantie haha, ook ik sta wel eens voor niets op het strand)
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Begrijp ik het nou goed? Morgenochtend het water op? Voor wat? Dat kleine beetje zuchtje wind?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Begrijp ik het nou goed? Morgenochtend het water op? Voor wat? Dat kleine beetje zuchtje wind?
Als er minimaal 8,0 m/s staat op Hvh, dan ben ik op het strand. Zo niet, dan kabelen met de trefpunt Rotterdam homies
|
|
|
Audrey
|
Jongens... zelfs IK ga niet meer onder de 16 kn kiten ... Whahaha (wendy_smiley)
|
|
|
ingmar
|
morgen vroeg weer even kijken en dan bepalen en anders hebben we even kennisgemaakt!
slapen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wekker gezet om 5:30u, dan even naar de bomen / internet kijken of het te doen is en anders verder slapen. Hopelijk waait het hard genoeg want de bdam staat dan mooi onder water en anders vrijdag voor de herkansing....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wind-addict meld zich en ziet 9-10 m/s, hopelijk blijft ie n beetje staan. Ga nu op de dam kijken
|
|
|
ingmar
|
alles geeft aan dat boven 8m/s is, ik ben er weg van, laat even weten lui hoe het blijft die dicht bij wonen, wat is slim oostvoorne, of brouwersdam?
|
|
|
|
|