|
|
|
NIELZZZZ
|
coole pics melvin wel gezellige shit daar denk
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
coole pics melvin wel gezellige shit daar denk
zeker hele goeie shit daar!!! echt tof zo allemaal voor het zelfde komen en dan ook nog ns wind terwijl dat eigenlijk helemaal niet voorspeld was!!! binnen zijn de beste!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nog nieuwe dingen gezien en/of gedaan? Was in iedergeval lekker weer (denk ik) Helaas moest ik werken. (cry_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Nog nieuwe dingen gezien en/of gedaan? Was in iedergeval lekker weer (denk ik) Helaas moest ik werken. (cry_kitesmiley)
nee het begint eigenlijk zaterdag pas echt!!! maar het was heerlijk weer idd weer 'n tintje dichterbij 'n neger!!! intergreren moet van 2 kanten komen!!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
vet foto's
en yuska was ook weer lekker bezig zo te zien
|
|
|
VincentC
|
Nog Caution Hecklers 2007's gezien daar? Vette pics!
|
|
|
|
Henning
|
en.. Begint die kerel nu al, had de dokter dan niet gezecht dat dat hij geen bier mot hewwe?¿...
|
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik snap echt niet dat jullie dat wind vinden
moet je luisteren, het was super lekker weer, het was nou eenmaal dit weekend,en dan mag je 'n gegeven paard niet in de bek schijten!!!! ook al zijn het maar 13knoopjes of 14! ik heb ook liever strak 25 knopen!maar dat heb je niet altijd voor het zeggen!
|
|
|
Claudio
Geen avatar
|
Ik heb ook een prima dag gehad lekker biertje er bij en genoten van de rest
|
|
|
|
|
snwbrdr
Geen avatar
|
Ben maar ff geweest, dus weinig foto's.. Volgende keer weer in m'n ééntje (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tjok
Gast
|
Ziet er goed uit, toch nog wat wind gehad zo te zien tegen de verwachtingen in..hopen dat het volgend jaar hele weekend volgas 25 knopen waait dan ben ik ook vd partij!!
|
|
|
Rowin
|
He melvin!
Heb je nog pics van zondagavond voordat je wegging. Toen lennart pics maakte?
|
|
|
Emma
|
het viel me echt reuze mee, ze hadden echt helemaal geen wind voorspeld, en heb gewoon elke dag kunnen varen!, daarbovenop was het vrijdag zaterdag zondag super zonnig (flink verbrand ) heb liever dat dan harde wind met regen hagel etc....
|
|
|
xxedguyxx
|
chille sequence fotos zeg! had nie verwacht dat ze zo goed werden melvin haha (respect)!
T was n relaxt weekend, op naar het volgende event..... (test dag) ??
|
|
|
Passie
|
emma, wie was jij dan?? zet is 'n foto neer:)
|
|
|
NickY!
|
ik werd zomaar rond een uur of half 1 wakker gemaakt als ik ff een piefie kon rollenXD
klootzakken lag net lekker
|
|
|