aangehouden bij Hellevoetsluis

kbo

Geen avatar

Juli 01, 2007, 23:47:30
edit2Rapporteer  
Net terug van een perfecte dag kitesurfen bij Hellevoetsluis.
Echter bij het inpakken werden we aangesproken door een politie agent.
Het bleef bij een waarschuwing, maar kiten schijnt verboden te zijn bij Hellevoet.
De politie agent wist mij te vertellen dat kitesurfen overal (heel Nederland) verboden is, tenzij is aangegeven dat het wel is toegestaan.

Klopt het verhaal van de agent? Onder "locaties" staat hellevoetsluis wel als kitespot op de kitehigh website.
Staan er dan borden op locaties waar kiten wel is toegestaan?
En hoeveel is een boete voor illegaal kitesurfen eigenlijk (ben ik vergeten te vragen).
Alferink

Antwoord #1 Juli 01, 2007, 23:51:39
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen, stuur het ff naar de nkv,   ik geloof niet dat hellevoetsluis een nkv vertegenwoordiger heeft, maar "Vlaardingen" zit het meest 'dichtbij',  misschien dat hij iets weet?

Ik ben zelf ook wel benieuwd namelijk,  was (ben?) zelf ook in de veronderstelling dat het er mocht (zolang je maar bij de boeien blijft dacht ik, en niet het Haringvliet op ging)
xray

Antwoord #2 Juli 02, 2007, 00:32:19
edit2Rapporteer  
Klopt voor alle wateren die onder het BPR vallen...
Alferink

Antwoord #3 Juli 02, 2007, 01:27:42
edit2Rapporteer  
Klopt voor alle wateren die onder het BPR vallen...

Quote van Hanglos:

Citaat
Het Spots overzicht is samengsteld met behulp van het NKV en haar regiovertegenwoordigers(RV). Er zijn een aantal spots waar geen info van bekend was omdat er op dit moment geen RV is voor die spots.

Om geen onjuiste informatie te vermelden hebben we ervoor gekozen om van die spots geen info op te nemen.

en hellevoet staat er dus wel bij.
martijn85

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 02, 2007, 01:32:09
edit2Rapporteer  
Ik ben inderdaad ook wel eens van het water gestuurd daar. Op een doordeweekse dag zonder al te veel mooi weer is het volgens mij niet zo'n probleem, dan zie je nooit politie, maar op de drukkere mooiere dagen zoals vandaag met veel zeilbootjes en alles is de kans groot dat je politie ziet!
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #5 Juli 02, 2007, 02:48:18
edit2Rapporteer  
naar mijn weten geen probleem hier in hellevoet, jetskieen is ook geen probleem.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.