het is met U.C.P.A ofzo iets -> bloso van frankrijk heb ik gehoord
Wat is hoogtelopen ofzo iets, kweetet nrml mot ik dat hier weten maar ben een beginner die er nix van kent -> ik ben een (pimploser_kitesmiley)op dat gebied (allez nu ng) dus ik zou normaal al aan het springen zitten dus ik ga al vlot kunnen varen? (grinnik_kitesmiley)
nouw dat denk ik niet ik heb vorig jaar oowk zo´n kamp gedaan je krijgt ongeveer 2 uur per dag les en dan wordt je nog geholpen en als je dna kan staan en varen lukt het je niet zomaar om te springen dat kan ik je wel vertellen het wordt gewoon na de les spullen kopne en een hoop gaan klooien sow heb ik het ooowk geleerd
Jelle.kiter, ophouden met achter elkaar posten, gebruik de 'verander' knop. Emieldep, maak eens Nederlandse zinnen, en gebruik eens interpunctie. bvd kitehigh
hahaha, vorig jaar ben ik met vinea geweest .... GRRUUAALUGAH. Dat was niks geregeld. Kitesurfen is vrij nieuw bij vinea, duz hebben nog geen eigen instructeuren ofzo, zoals bij een zeilkamp het geval is. Daarom huren ze het bedrijf Kitemobile in. Topgozers, daar niet van. maar wij gingen in groepjes van 4, met 1 instructeur en 2kites het water op, en dat dan voor 2 uur. daarbij heb ik daar nul grenzen verlegd omdat je dus 1. bij elkaar per dag maar 3 kwartiertjes op je board stond. Daarbij was het niveau van mijn ook bedroefd laag..
Conclusie, Een leuk kamp, maar het kitesurfen was een ramp...
Greets
« Laatste verandering: Juli 21, 2007, 01:52:45 door mees!. »
Ja das mooi k@t en zonde van je geld natuurlijk. Ik ben zelf ook beginnende en heb twee lessen genomen. Nu zelfstandig aan het kloten. Trek al redelijk wat bekijks met mijn niet geplande airtimes, lol
Oefening baart kunst... daar heb je geen kamp voor nodig...