gerco
|
check die prijzen!
iemand al ervaring met deze kites?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nee... maar ik zou zeggen "testen die zooi" en laat het ons weten
|
|
|
Geronimo79
|
Damn... die sle is gaaf... voor die prijs wil ik em graag testen.... 650 euro voor 14m met bar.. (en voor de verandering een mooie bar).... jemig.. das wel erg interessant... als teamrider denk ik niet dat ik met mijn beginnerstatus geschikt ben EN m'n boardjes blijven bambusa..... want heb gisteren gemerkt dat mijn boardje heilig is....
Maar gaaf zeg die kite...
|
|
|
Jolien.
|
Ja idd iemand ervaring? Hele leuke prijzen !! (nou had ik mn Waroo ook voor een koopje gloednieuw maargoed)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De kwaliteit zal nix mis mee zijn en vaak heb je met onbekende merken dat de dealer iets extra voor je wil doen.. Dat is zeker makkelijk in het geval er toch iets mis gaat.. Ik vaar zelf ook met een, in Nederland onbekend merk "" Eclipse", en heb gemerkt dat de fabrikant er alles aan doet om zijn naam hoog te houden. Had binnen 3 dagen een nieuwe bladder, vanuit Amerika verzonden, in huis en kreeg er nog een Lycra bij ook.... Kosten!!!! (nul) Ik heb nu verhalen gehoord van bekende merken Cabrinha/Naish/Best en dan met name Naish die de laatste tijd spul levert.. En als je dan hoort hoe de dealers/importeurs omgaan met een stukje service.. dan ben ik blij dat ik een minder bekend merk vaar waar de klant nog koning is
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
mmm leuk om erbij te hebben in je auto, en beetje te promoten.
|
|
|
Kevin
|
De kwaliteit zal nix mis mee zijn en vaak heb je met onbekende merken dat de dealer iets extra voor je wil doen.. Dat is zeker makkelijk in het geval er toch iets mis gaat.. Ik vaar zelf ook met een, in Nederland onbekend merk "" Eclipse", en heb gemerkt dat de fabrikant er alles aan doet om zijn naam hoog te houden. Had binnen 3 dagen een nieuwe bladder, vanuit Amerika verzonden, in huis en kreeg er nog een Lycra bij ook.... Kosten!!!! (nul) Ik heb nu verhalen gehoord van bekende merken Cabrinha/Naish/Best en dan met name Naish die de laatste tijd spul levert.. En als je dan hoort hoe de dealers/importeurs omgaan met een stukje service.. dan ben ik blij dat ik een minder bekend merk vaar waar de klant nog koning is Naish komt dan ook van kubus en dat is gewoon slecht
|
|
|
litewave
|
Mijn persoonlijke mening is dat teamriders alles gratis moeten kunnen krijgen, dit is marketing zonder kosten voor de ondernemer.
|
|
|
Matthijs?!
|
nja bij deze prijzen flinke korting nog krijgen als teamrider betaal je al helemaal niet meer veel in mijn ogen dan hoor dan is het gewoon een goeie deal;)
|
|
|
Jolien.
|
nja bij deze prijzen flinke korting nog krijgen als teamrider betaal je al helemaal niet meer veel in mijn ogen dan hoor dan is het gewoon een goeie deal;)
Vind ik ook!
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Mijn persoonlijke mening is dat teamriders alles gratis moeten kunnen krijgen, dit is marketing zonder kosten voor de ondernemer.
Ik hoop voor alle kitebrands dat ze geen marketingmanager als jou krijgen whahaha .... marketing zonder kosten voor de ondernemers.. hmzz hahaha
|
|
|
Tom
|
ik heb ooit een keer zo'n ding getest was 2005 dat jaar. Hoop dat ze stukken beter zijn want was toen de meest hopeloze kite die ik ooit in me handen heb gehad .. net een ARX dikke langzame trekzak wast
|
|
|
NIELZZZZ
|
kites zien er tof uit. en de prijs is al helemaal uber lekker.......
|
|
|
JCS
|
Haal ik net van hun site: Marketing philosophy
Our goal is to suplly you, the kiteboarder with affordable and good quality kites for the BEST price possible !
Instead of marketing and distributing the regular and traditional way, we approach the market bottom side up, with extreemly sharp prices, without loosing quality !
We sell directly and via instructors, teamriders and schools !
We host a wide range of deals for, Schools & Instructors, Teamriders and kiteboarders. Please contact us for all the options. Ook echt dat ze BEST hebben neergezet met hoofdletters, zo'n heerlijk grappige steek onder water weer ;p
|
|
|
|
Merc
Gast
|
niets mis met het filmpie hoor. Enne zij durven gewoon weg de concurentie aan. Ze gaan hoe dan ook de strijd aan. Het wordt toch tijd dat de kitebranche meer varriatie krijgt. Is goed voor de vrijemarkteconomie..
|
|
|
webbie
Geen avatar
|
Ik heb bijna 4 maanden moeten wachten op Bladders voor mijn Sof-X Tornado 2006. Heb tenslotte naish kites aangeschaft, was het zat om op de kant toe te kijken. Te koop, S0f-X Tornado 8m2 2006 voor 300 euro. 5 keer gebruikt incl. bar en lijnen. Nieuwe bladderset mag je er zelf in doen. Vaar nu met Naish
|
|
|
Ian
|
Best is in 2004 ook met dit soort deals begonnen. Maar tegenwoordig zijn ze lang niet meer zo goedkoop. Een complete 13m waroo kost nu iets van 1100 euro. Een complete 12m Glider kost van 608e., een 14m 658e. Een losse bar met lijnen voor 140e. Dat zijn leuke prijzen.
Als die kites goed varen en heel blijven zou Sof-x best eens groot kunnen worden.
|
|
|
thedude
Geen avatar
|
man ik heb nu nog pijn in mijn hoofd en beurs van die gasten uit israel. kan maar 1 ding zeggen STERKTE en als je nog opzoek bent naar een mooie website naam. dan kun je voor weinig mijn www.sof-x.nl overnemen. en trouwens ook mijn demo kites 2007 16 m tronado € 500 12 m tornado € 500 12 m glyder € 500 2006 12 m eagel € 350 16 m eagel € 350 12 m tornado € 350 12 m ufo € 350 groeten Philip
|
|
|
webbie
Geen avatar
|
klopt, succes met Sof-X, en als je een garantie gevalletje hebt dan wens ik je veel succes. Heb uiteindelijk maar zelf gebeld naar Israel, na veel Google speur werk om de juiste persoon bij zijn kladden te pakken. Heeft me uiteindelijk heel een heel seizoen gekost, dat ik dus niet kon varen met die 8 m2 Tornado.
|
|
|
Morres
|
"WARRANTY & RETURN POLICY
Thank you for purchasing SOF-X gear. SOF_X team invests endless efforts in rendering your experience when using our equipment as truly an unforgettable one. "
hehehe
maar!!!:If you are not happy with the equipment, SOF-X will provide the original purchaser with a full refund/exchange within 30 days from the purchasing day.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dan hou ik het maar bij mijn "Eclipse" met hun TOP garantie en service Ps dit is geen reclame en nee ik word ook niet gesponsord....
|
|
|
Spikey
|
Ze zijn onlangs overgenomen door een derde partij omdat er idd in het verleden een aantal dingen niet goed of helemaal niet goed zijn gegaan. De communicatie tussen ons en SOF-X is nu zeer direct en wij verwachten geen problemen.
|
|
|
Geronimo79
|
het ziet er in ieder geval goed uit.. die glider dan. barretje is ook verbazend mooi. nu alleen hopen dat hier in het noorden eens een keer zo'n ding kan testen... en dat voordat ik een warooooo heb..
|
|
|