Vraag: kite kapot! Gaatje in hoofdtube...

Koeslag

Geen avatar

Augustus 01, 2007, 00:15:38
edit2Rapporteer  
Beste mede kiters,

Ik heb een klein scheurtje in mijn kite gekregen (cry_kitesmiley)!! ongeveer 1 cm groot en aan het begin van de tube.. Hoe wordt dit geplakt?? Net zo als een fietsband alleen erboven op? Of wrdt hij zowel van binnen als van buiten geplakt? Kan ik het zelf doen of kan ik daarvoor beter naar een kiteshop? Als ik dit doe, wat gaat dat mij dan ongeveer kosten??  Huh

Alvast bedankt!!

Koeslag
Mark-Fizzer

Antwoord #1 Augustus 01, 2007, 00:27:32
edit2Rapporteer  
Je leading edge, wordt vaak genaaid en geplakt, de bladder wordt geplakt. Dit kan jezelf doen als je zo'n reparatiesetje bij je kite hebt gekregen... Tjek je handleiding over hoe en wat.
Voor dat scheurtje in je LE, gewoon ff laten naaien, kost geen drol, weet je wel dat het meteen goed is. En dan meteen ff je bladder laten plakken, ze zijn dan toch bezig...

bijvoorbeeld http://www.coverworks.nl/kiterepair of breng hem naar je local kiteshop...

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.