Ocean-Limbo
|
Ziet er guzellug uit!!!
Jammur dat ik dit heb moeten missun.
|
|
|
|
thedude
Geen avatar
|
Yo danny zie ik dat goed is dat Dave? vette boot en dikke wake. jammer dat ik geen tijd had de volgende keer ben ik er zeker bij.
groeten Philip
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Yo danny zie ik dat goed is dat Dave? vette boot en dikke wake. jammer dat ik geen tijd had de volgende keer ben ik er zeker bij.
groeten Philip
nee, is dave niet; leek er wel flink op, kreeg een soort van flashback, haha qua persoon nml. net zo relaxt... volgende keer ben je erbij, was nu wat snel plannen, boot leek vol te zitten, later toch wat afhakers. kan beuren, eej!
|
|
|
|
|
Basjuh
|
hej mannen. gelukkig een dagje vrij vandaag. ben dus om 8 uur op de fiets gestapt om 3 uurtjes door het limburgse heuvelland te knallen met de fiets. Nu even douchen en dan op naar snowworld om het funpark veilig te maken. Ik voel het nog steeds overal.....
maar we hebben ons inderdaad kapot gelachen, top dagje.............
|
|
|
diesel oo7
|
hoi hoi
was weer een dagje voor in de boeken die zondag lekker weertje vette boot en vooral veel mooie chraches gezien en meegemaakt ik voel het nog overal en vooral in mijn rug ben nog kapot. laat het maar snel terug waaien dan kunnen we weer eens met zen allen gaan kiten mooi verslagje danny
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
hmm, heb nog steeds het gevoel door 4 paarden uiteengetrokken te zijn...... de clou is dat je vanuit die boot met ijskoude spieren ineens volle bak aan de slag moet....do-de-lijk voor de spieren, althans, zo is mijn conclusie...voortaan eerst opwarmen die hap!
|
|
|
witte
Geen avatar
|
he mannen,
Ben net terug van vakantie in zuid frankrijk, in Hyeres. Paar dagen de mistral gehad, levens gevaarlijk om je kite op te laten, het strand is daar ongeveer 5 meter breed met direct daar achter een weg!! Zeker met een wind die met vlagen van 40 knopen flink door blies. Danny super om dat wakeboarden te organiseren. Kan je mij dat adres van dat verhuur doormailen. He Bas wanneer gaan we eens de limburgse heuvels onveilig maken?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Bas wanneer gaan we eens de limburgse heuvels onveilig maken?
Hallo heren waar zijn wij mee bezig..??? Dit is een kitesurfforum en geen forum voor toeristische fietsers. De vraag had moeten luiden: He Bas wanneer gaan wij (wij, wij, wij, wij,..dus met z'n allen) de hollandse stranden onveilig maken? :'(
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Dag Papa Loek
Zal mijn vraag anders stellen: he loek en anderen, wanneer gaan we met z'n allen naar zee?? Met het fietsen houden we onze goddelijke lichamen in shape!!!
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Joy: heb jij een nieuwe kite??? "hij heeft een nieuwe vlieger, hoera!! Wat? Hoe groot?" Zie je woensdag.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Als er nog meer mensen zijn die zich in een windloos gat bevinden................. We zitten vanaf een uur of 1 op de wakeboard baan Kempervennen in Valkenswaard. Dus als er nog meer liefhebbers zijn...... feel free C-ya
|
|
|
Parkie
|
Tjaaah als je geen wind hebt moet je iets anders :'(
P.S. Basjuh, je hebt concurentie................
|
|
|
|
Basjuh
|
tijd voor wind... ik heb de woensdagmiddag vrij! wanneer het waait ben ik rond 13:30 wel aanwezig op Kessie
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wordt nog gezellig!
Over gezellig gesproken: ik kwam Rik nog tegen in Heerlen. Op het terras. Samen met z'n vriendin. Best gezellig met dat heerlijke zonnetje. Jammer dat er geen woei was.
|
|
|
Kitemen
|
Hey zijn er mensen die morgen tegen de middag naar Kessenich gaan? Er staat morgen al wat wind!!!
|
|
|
diesel oo7
|
morgen een dagje vrij genomen zijn er nog mensen die mee naar zee willen geef dan even een belletje(moet nog bevestiging krijgen waar we de bandit dos kunnen testen) 0032495155722
|
|
|
Parkie
|
Als ik de wind verwachtingen een beetje vergelijk tussen kust en Kessie, denk ik dat ik me de ritjes naar de kust ga besparen deze week............. Dus maar een after-work-kessie-sessie C-ya
|
|
|
diesel oo7
|
het word dus morgen naar wijk aan zee met een beetje geluk kan ik met mijn nieuwe dosjes varen en adners zal ik ze zeker dit weekend hebben dus gasten nog even geduld en dan testen die dingen veel plezier
|
|
|