vandaag ook in ad stuk op radio en hart van nederland wordt een beetje een hype.....ze nemen alles van elkaar over een kop over kitesurfers in de problemen en als je verder leest 75% zwemmers....
In ongeveer elke krant staat wel een stukje. Dan staat er ook bij dat er bij ouddorp afgelopen weekend 2 eruitgevist zijn... Gewoon te weinig nieuws en dan zoeken ze zoeits op..
voorspeling was 9 knopen zaterdag en 11 zondag op lauwersoog richting Zuid, dan heeft de wind niet eens kracht genoeg om de dijk over te komen.........
vage shit hoor!
OJA, goed bezig KNMR bijna elk radio inteview hoorde ik dat er als oplossing meer spots open moeten. HELEMAAL TOP DUS!!!!!!!!!!!
« Laatste verandering: Augustus 22, 2007, 04:12:23 door big_ben_lair »
Zou een mooie ontwikkelingen zijn als alle kitescholen nu op ider negatief stukje reageren met een stukje waar ze hun naam in kwijt kunnen. Komt er tenminste evenwicht in de positieve en negatieve stukjes. Goed bezig
kreeg ook van 2 mensen al te horen: " weetje wat ik heb gelezen in de krant:O"
pff.. ik maar t verhaal uitgelegd dat mensen met verkeerde wind op een verkeerde plek gaan varen, omdat ze nergens anders terecht kunnen omdat kitesurfen in principe overal verboden is tenzij anders aangegeven..