Best-Warro-08
Gast
|
Veel plezier daaro bluecupra ik hoop dat het voor je mooier weer wordt Have fun Richard
|
|
|
e_surf
|
Ik ben er ieder jaar nog geweest altijd tramontana daarzo dan ga je een andere tijd zeker
Richard
We gaan altijd in juli/augustus richting baai van Rosas. Op een paar zomervakantie's na al vanaf 1992 Toevallig dat jaar (2004) naar El Delphin Verde, dit is een baai verder en hier geen Tramontana meegemaakt. Meer richting noorden in Port de la Selva komt de Tramontane het hardst aan. De 1e baai is dan de baai van Rosas en hier wordt de tramontane al iets afgezwakt. Nog een baai verder (bij El DelphinVerde) is de Tramontana nog meer afgezwakt. De Noordelijk waaiende Tramontana wind wind moet dan over 2 uitstekende rotspunten van zo'n 400-500 m hoog heen komen. BlueCupra, heb een goede vakantie met veel wind en zon en hou ons op de hoogte.. groet
|
|
|
Alferink
|
Veel plezier daaro bluecupra ik hoop dat het voor je mooier weer wordt Have fun Richard Teeering als je zo door gaat heb je over een week 10.000 berichten
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
jij heb er al 1000 .. maar wat is er erg aan ik ben gewoon alles aan het onderzoeken Richard Veel plezier daaro bluecupra ik hoop dat het voor je mooier weer wordt Have fun Richard Teeering als je zo door gaat heb je over een week 10.000 berichten
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Veel plezier daaro bluecupra ik hoop dat het voor je mooier weer wordt Have fun Richard Teeering als je zo door gaat heb je over een week 10.000 berichten gast.. je lijkt wel zo'n in-de-broek-schijtende bejaarde.. die overal last van heeft...
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
ofniett ......
later Davidofff
|
|
|
Bluecupra
|
Thanks everyone . Zal regelmatig wat hier posten. Laptop gaat ook mee
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
leuk man ik zal je volgen Richard
|
|
|
roeb
Gast
|
Best-warro, is de Warro een nieuwe kite? Maar ikn dat andere topic bedoel ik met depressief dat je 200 topics opent en in 3 dagen bijna 50 bericht post... Maar die Tramontella (hoe je het ook schrijft), hoe vaak waait die ongeveer? Moet je het net treffen dat die waait, of niet? Wat doet de wind dan in Rosas (Las Dunas / La Ballena Alegra), 25-30 k?)?
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
ik ben er al de tijd nog geweest en toen waaide het sochtends nooit en dan komt het in ene heel hard opzetten .En tramontana is meestal in de latere periodes
Richard
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Ik ben er ook welke kleur kite heb je . ben er vanaf 29 juni tot 20 juli (depresief_kitehigh)hahah ik heb een roze waro en geen warro typ foutje Richard! Je zal denk niet bang hoeven zijn dat je alleen bent.. Ps. ik ben er van 12 t/m 23 juli (Las Dunas)!
|
|
|
e_surf
|
@ Best Warro 08 Lees eens GOED op je kite wat er op staat. Warro, waro ??? of toch Waroo en pas dan je naam eens aan. Trouwens, wat kun jij spammen zeg, elk topic wat open staat, staat wel een reactie van je. 50 reacties in 2 dagen. Hou het alsjeblieft serieus. Tis hier geen chatbox.
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Tfooeee .. vreselijk he als mensen vragen antwoord ik gewoon Richard ! @ Best Warro 08 Lees eens op je kite wat er op staat. en verander je naam.
Trouwens, wat kun jij spammen zeg, elk topic wat open staat, staat wel een reactie van je. 50 reacties in 2 dagen. Hou het alsjeblieft serieus. Tis hier geen chatbox.
|
|
|
e_surf
|
Tfooeee .. vreselijk he als mensen vragen antwoord ik gewoon Richard ! Precies, dat is het hem juist. Iemand opent een topic. Een ander gaat in dit topic een vraag stellen. En weer een ander beantwoord de vraag van deze vraagsteller. En 2 pagina's later is het een en al gezwam en kan de topicstarter naar een serieus antwoord fluiten.
|
|
|
|
e_surf
|
Camping La Ballena Alegre Aankomstdatum: 20/07/2008 Vertrekdatum: 03/08/2008 Standplaats PARADISE Ik, Timmuh, DeNn!! en mss nog 2 Ik zie je / jullie daar..... Ik ben er vanaf 8 juli tot 26 juli Dan zal deze broekpoepende bejaarde, (bj 1970) die Spanjaarden daar eens een mooi poepspoor laten zien...
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Ja dat is ook weer zo .. maar meestal ben ik wel serieus sommigen gaan over op een ander onder werp dat vind ik ook raar ( zoals nu ik nu ) Richard !
|
|
|
roeb
Gast
|
Richard, leuk en aardig dat je gaat kiten en een kennissen kring wil opbouwen, maar loop niet iedereen te vervelen met 50 posts in 2 dagen tijd en meteen pm-en.. Ga gewoon varen als het waait, daar leer je dan wel mensen kennen.. Trouwens, dit is een forum geen MSN, jij bent hier meer aan het msn-en dan forrummen Maar die Tramontella (hoe je het ook schrijft), hoe vaak waait die ongeveer? Moet je het net treffen dat die waait, of niet? Wat doet de wind dan in Rosas (Las Dunas / La Ballena Alegra), 25-30 k?)?
|
|
|
Langbeest
|
Jongens, Het ging over Spanje weten jullie nog????
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
ja dat bedoel ik
|
|
|
Alferink
|
Idd het ging over Zon Zee Wind Strand Vrouwen en Bier.
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha richard is jong en onbezonnen! Is jammer dat er door richard gereageerd wordt zonder dat hij zelf enigzins ervaring heeft! Voor de rest hoop dat er wind komt en dat ik tijd kan maken want ik wil kiten! En wil naar spanje lekker kiten! En feesten! Gr mike
|
|
|
ruben-tribal
Geen avatar
|
Tramontana is altijd 3, 6, 9, of 14 dagen. Inderdaad harde noorden wind van 25+ knopen (variërend) Ben zelf van 30 juli t/m 7 augustus op La Ballena Alegre 2 Kites: 9m Tribal II, knalgele RRD 7m Hopen dat de wind weer lekker op komt zetten in de middag!
Ruben
|
|
|
Langbeest
|
Heb de Tramontana een keer 9 dagen gehad. Lijkt leuk maar is het op een gegeven moment niet meer als moeders en kids niet meer op het strand kunnen liggen doordat ze een gratis huid peeling krijgen waar ze niet om gevraagd hadden. Ook je eigen onderbenen zijn compleet van de huid ontdaan door het zandstraal effect op het strand.
|
|
|