Lex
|
Sticky.
|
|
|
VincentC
|
Ja allemaal gesponsorde mensen d'rin doen! Dat schiet op!
|
|
|
michiel v geel
|
het is de bedoeling dat de teamriders niet meewerken aan de test van hun eigen materiaal
zo zal ik niet bij new en choc betrokken zijn en gaat kevin niks voor flexifoil schrijven
|
|
|
Kevin
|
Ja allemaal gesponsorde mensen d'rin doen! Dat schiet op!
Als ik niet mee help met de reviews van Flexifoil en Michiel niet met die van New en Choc dan is er toch niets aan de hand ?? Daarom zouden we ook graag een testpanel hebben van ongeveer 8 mensen als ik niet kan testen nog 7 mensen over snap je
|
|
|
sjorsmaster
|
ik wil wel helpen heb alles over mijzelf gemailt kijk maar of jullie het oke vinden
|
|
|
globerider
Gast
|
Waar gaat er getest worden dan ?
Anders heb ik wel intresse.
|
|
|
michiel v geel
|
we willen op diverse locaties aan de slag gaan onder verschillende condities om de verslagen zo volledig mogelijk te maken
|
|
|
Arctic_Monkey
|
ik ben beginner.. dus daarin kan ik niet helpen... maar ik wel helpen met redacteren ofzo
|
|
|
sjorsmaster
|
als je gemailt heb als je interesse hebt om te testen en verslagen te maken word je dan terug gemailt of mailen jullie alleen de mensen waar jullie wel iets mee denken te kunnen.?
|
|
|
michiel v geel
|
wij willen ook graag beginners in het team hebben, minder ervaren kites kijken over het algemeen toch even wat anders tegen de spullen aan als wij
|
|
|
sjorsmaster
|
mijn zus gaat helemaal beginnen die heeft net 1x gestaan over 1 maand ofzo schop ik haar het water weer op om het weer ondr de knie te krijgen ik zou haar kunnen helpen met het leren kiten en dan kan zij melden hoe ze het vond en hoe ze de kite vond. ze kan kites wel al goed beheersen ze moet alleen nog goed kunnen staan.
bedoel je ook zulke beginners of bedoel je beginners die gewoon kunnen varen al?
|
|
|
Wouter
|
via de PB.
|
|
|
Kevin
|
als je gemailt heb als je interesse hebt om te testen en verslagen te maken word je dan terug gemailt of mailen jullie alleen de mensen waar jullie wel iets mee denken te kunnen.?
Ja er wordt in bijde gevallen terug gemaild dus altijd zeg maar. Wij maken morgen een selectie van mensen of meschien overmorgen omdat niet iedereen altijd online kan zijn en wij wel iedereen een kan willen bieden. En ook gewoon genoeg mensen nodig hebben.
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej michiel heb je pb gestuurd. Hotmail werkte niet. ik hoor het wel.
|
|
|
|
michiel v geel
|
dat het jammer is dat er zelfs al in dit vroege stadium onze objectiviteit in twijfel getrokken moet worden dit is niet echt bemoedegend, hierop kan ik alleen reageren dat wij objectiviteit garanderen gesponsord of niet en meer kan ik je helaas niet beloven
het niveau van de beginners zal niet te laag liggen, ik stel zelf wel als eis dat je normaal met een kite weet om te gaan en lekker kan varen in ieder geval hoogte houden bijvoorbeeld. mensen moeten niet denken dat je kiteloops moet kunnen om een kite goed te kunnen beoordelen daar zijn genoeg mensen voor.
zowel ik als kevin zullen als aanspreekpunt fungeren (tja hij kent de woorden wel) en zullen over alle zaken in constant contact staan. betrouwbaarheid is niet in 1 dag gemaakt maar ik zou wel graag een beetje vertrouwen vragen in de eerste instantie want we doen het voor jullie.
we hebben al een aantal dingen op papier staan en gaan binnekort met de impoteurs contact zoeken, dit is een zaak die we verder niet op het forum te hoeven bespreken maar intern word behandeld.
|
|
|
|
justin+naish
Geen avatar
|
Ik denk persoonlijk dat dit wederom een poging is om het eigen merk naarbuiten te drukken! Het zou pas echt objectief zijn al zou je de merken die je zelf vaart eruit laten... Omdat je zelf net aangeeft dat alles via jou en kevin gaat en jij dus uiteindelijk ook degene bent die het stukje zal publishen! En verder heb je 0 ervaring met het schrijven van reviews... sorry dudes @ kitehigh maar hebben jullie hier niet wat geschiktere doeds voor zoals morres... Veel van de posts die ik als hanglos mod van morres zie kan ik me wel in vinden en ik denk juist dat je een onobjectief persoon als heb die nergens aan verbonden is beter reviewskan laten schrijven... Twee pikken van 16 het laten doen is heel leuk maar helemaal als je als kitehigh je naam eraan verbind moet je wel ervoor zorgen dat je echt iets goeds in handen hebt;) Dus mods, Bel die importeuren en ga zelf lekker testen! En waar michiel en kev dus ook aan moeten denken is dat het lastig wordt om als compleet onbekende namen merken te gaan benaderen... Al belt chris immers een importeur ligt er in 2 dagen een pakketje voor de deur... Maar ik zou als importeur zijnde niet snel shit geven aan 2 sponsord doeds alleen al vanwege de naamsonbekendheid en het feit dat ze zelf aan merken verbonden zijn! Ik wordt zelf ook gesponsord maar voor mij gaat hanglos voor omdat ik daar mod ben en ik juist kwaliteit wil...
Wat ik hier zie is 2 ambitieuse dudes met de sponsor bugs die een serieus review schrijven beter aan de big guys over kunnen laten...
Just my 2 cents...
Peace
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Justin, eerste contact word niet door kevin of michiel gezocht daar hebben we iemand anders voor (en die heeft al eerder contact gehad met de importeurs). Uiteindelijk beslissen laurens en ik of de reviews de kwaliteit hebben die we hebben, dus mocht het zo zijn dat het gewoon slecht is, dan komt de review niet online. Maar ik geloof zelf wel dat het goed gaat komen.
|
|
|
justin+naish
Geen avatar
|
Dat is top... Maar nog even iets... Hoe er gepraat wordt over het zoeken van beginners... Dit klinkt allemaal heel gaaf enzo, maar ik vind mensen die niet meer doen dan ingehaakt raileyen en een beetje springen ook nog beginners... Kevin is zeker een talent (als ik de goede kevin voor mij heb) Maar op het moment dat Michiel tegen mij over stevigheid en pop van een product begint... nja ze hoeven iig niet verder te zoeken voor beginners;)
|
|
|
bramb
|
toch denk ik dat je beter iets gevordere mensen kan nemen want, ik wil niet lullig doen maar vind michiel niet echt goed varen. verder kan een gevorderde persoon veel beter voelen wat een kite doet ten opzichten van een andere kite. Daarom ben ik het ook wel met justin eens. morris die ik persoonlijk volgens mij niet ken maar ik hoor altijd goede verhalen van hem en die heeft stuk meer ervaring wat mij dus een stuk beter lijkt.
|
|
|
Morres
|
thx bram en justin haha, maar ik ben overigens ook gesponsord hoor, naja, dat wil zeggen, ik krijg korting van gaastra via intersurf. Maar ik krijg alle vrijheid om mn kritiek te uiten, alleen omdat ik hun heb benaderd en niet omgekeerd, zul je mij niet horen klagen over mijn kite. Over dit KHtestteam, ik heb er een beetje hard hoofd in. Ik heb geloof ik bij mn aantreden ook op mn lijstje staan om zoiets op te merken op het forum. Maar door mn ervaring die ik in het KSM testpanel heb opgelopen heb ik daar nooit wat mee gedaan. Simpelgezegd kan ik persoonlijk niet op de meningen aan van mensen die ik alleen van het forum 'ken'. Ik neem weer de Blade vertigo als voorbeeld, ik vind het een slechte kite, qua vliegeigenschappen(constructie is prima) Dat betekend niet dat het een slechte kite IS. Immers, iedereen heeft een andere stijl. Als je bv 3 mensen hebt die de kite test en ze hebben alledrie toevallig dezelfde mening, krijg je dus waarschijnlijk een heel negatieve review, wat geheel oneerlijk is naar fabrikant en dealer. Het komt er dus op neer dat ik, als dit allemaal doorgaat, vind dat er iemand de leiding moet hebben die ab-so-luut zn hersens gebruikt voordat er een artikel geplaatst wordt. Ook vind ik dat er dan geeist moet worden dat mensen niet alsnog hun mening op het forum gaan rondbazuinen.
|
|
|
de generaal
Gast
|
ik zie meer behoefte aan een cursus nederlandsch voor het test team ! een test verslag komt niet erg geloofwaardig over als de nederlandsche taal niet eens machtig is.
|
|
|
sjorsmaster
|
generaal ben jij een kiter?? zo ja dan vind ik het best wel zwak dat je geen vertrouwen in anderen hebt omdat ze toevallig typfouten maken. ik ben ook dyslectisch en maak ook fouten maar dat zegt tog niet dat ik niet weet hoe een kite vaart en daar een verslag van kan maken
|
|
|