zo der dreven nog al wat boardjes rond, heb er geloof ik stuk of 4 terug gebracht. maar wel een super lekker dagje gehad! jammer dat de wind later wat afzwakte.
zo der dreven nog al wat boardjes rond, heb er geloof ik stuk of 4 terug gebracht. maar wel een super lekker dagje gehad! jammer dat de wind later wat afzwakte.
@ Gerard: Allemaal leuk zo'n rolleash. Is handig maar zodra je board in een golf blijft hangen en jij schiet door en je bent door je 3 meter lijn heen, dan schiet je board uit de golf. Vaak is het zo dat alleen je hoofd op dat moment nog boven het water uitsteekt.
(Nog) nooit last van gehad. En ik draag trouwens een helm. Ander voordeel van een rolleash is dat je altijd weet waar je board ongeveer in het water ligt. Ligt 'ie achter je dan moet je oppassen dat hij niet in een golf naar je toe komt vliegen (maar dat risico heb je zonder leash ook), ligt 'ie ergens anders dan weet je dat je veilig bent. Iedereen z'n ding (respect) maar ik wil niet meer zonder.
O, nee, niet weer................laat iedereen toch lekker............
Overigens vaar ik al jaren met een rolleash, nog nooit mijn board achter mij aan gehad. Als je leash goed bevestigd duikt het board vaak onder water en vliegt hij (bij mij althans) nooit achter je aan.
En ik ben gewoon te lui en vind het te koud om te bodydraggen!!
Flysurfer en Flyboards testen in Noord-Holland ;-)