De 2006 Fuel 11-17 is ook idd 2m te groot aangegeven. Ik snap ook echt niet waarom, maargoed. Heb mn 06 11 over een 07 9 gelegd en die waren dus identiek. geen dank en groetjes terug, Robin
Heey Youne ik vaar zelf ook met een octane 12 m en ik ben even lang als jij en ik weeg 74 kg ik heb als 2e kite een octane 8 m en ik vind het een prima overlap van de 12. alleen een 8 m is zeldzaam en moelijk te vinden.ik heb er zelf ook even naar moeten zoeken. deze kites zijn echt high end.dus kan je lekker lang doorknallen.waarom die dingen maar 1 jaar gemaakt zijn zou ik eigenlijk niet weten.
Echt op de fuel 2007 na de beste c kite verweg die ik heb gevaren,
enigste nadeel:
weibnig power, dus idd meestal 1 maatje groter varen dan de rest
Waarom die maar 1 jaar is gemaakt heb ik geen idee van, maar je moet tog wel redelijk wat ervaring hebben om die kite een beetje te gebruiken waar die voor is gemaakt want een beginner zal veel te veel de bar naar zich toe trekken, waardoor je letterlijk alle performace kilt
Check het interview met de kitedesign van SS. De Octane was een beetje zijn "kindje', maar die is gewoon niet aangeslagen (slecht verkocht). Nu heeft hij het karakter van die kite zoveel mogelijk in de Rev verwerkt.
Ik heb de Rev wel gevaren, maar de Octane nooit. Kan daar dus niets over zeggen behalve dat het een lekkere SLE is (alleen depowerkoord van testexemplaar was te dik, bar gleed niet lekker)