Vinni gaat Ice Kiten

Matjas the scissor-kid

Antwoord #25 Januari 12, 2009, 23:19:59
edit2Rapporteer  
Oeh gedist !! Tongue

hahah Ilona gaat wel concurrentie voor shannon vormen! hahah CHICK FIGHT!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 Januari 12, 2009, 23:26:04
edit2Rapporteer  
Die vrouw met haar mooie stijl is toch die van de rode wijn met kerstmannendag.....  loser schater

Heb je weer te diep in het glaasje gekeken  schater

toch even mijn gelijk halen...  

HJ, u bent een beetje stil?  schater
Ze lijkt er idd op en houd dezelfde staaf (bar) vast dus misschien heb je gelijk maar die oude mannen race heb ik gemist  Undecided
LOEN

Antwoord #27 Januari 12, 2009, 23:37:26
edit2Rapporteer  
Haha goed gezien Mickey  ThumpsUp
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #28 Januari 12, 2009, 23:47:36
edit2Rapporteer  
leuke picas! Ilona weer helemaal elegant, kwam daar nog een dubble rietberger uit?
wij waren zondag nog wat aan het "sterren kiten op het ijs" met Michiel de Bandit sloper, Hard2handle en Jeroen90, vandaag toch maar even het water opgezocht, en verrek er lag ijs op de playa! ijsbergen zo groot als familie pizzas:

(zoekplaatje: in die oranje kite staan Ron verstopt)
JePe

Geen avatar

Antwoord #29 Januari 13, 2009, 11:14:17
edit2Rapporteer  
Die vrouw met haar mooie stijl is toch die van de rode wijn met kerstmannendag.....  loser schater
hey copyrights!! 

rooie wijn misschien, maar ze was toen wel 1 van de 'bikkels' die het water op ging.  ThumpsUp 
Micky

Antwoord #30 Januari 14, 2009, 03:18:07
edit2Rapporteer  
hey copyrights!! 

rooie wijn misschien, maar ze was toen wel 1 van de 'bikkels' die het water op ging.  ThumpsUp 

Was ook zeer complimenteus bedoeld, Jepe! Net zoals mijn opmerking over de kwaliteit van jouw foto's   ThumpsUp

Haha goed gezien Mickey  ThumpsUp

Ben volgens sommigen  Huh  Roll Eyes dan wel oud en brak maar heb nog wel ogen die het zonder pearl nog redden...  Wink Grin
Vinni

Antwoord #31 Januari 14, 2009, 19:55:23
edit2Rapporteer  
Citaat

Ben volgens sommigen  Huh  Roll Eyes dan wel oud en brak maar heb nog wel ogen die het zonder pearl nog redden...  Wink Grin

Sja, maar dan hebben we het wel over een 98'' beeldscherm hé Smiley
TtHoM@s

Antwoord #32 Januari 14, 2009, 20:44:02
edit2Rapporteer  
@ el ruudo

Julie zaten op die die 2e zandbank?

bij de eerst zanbank waren het geen familie pizza's
We konde ze net met zijn 2e optillen zo groot waren ze  Shocked
echt raar,
maar ik denk dat dat ijs uit het haringvliet komt,
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.