|
TBK
|
Goed om te horen, in welk hotel zaten jullie en wat moet absoluut niet eten daar ? Moet ik zelf brood meenemen en kibbeling met saus ?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Alleen flessenwater gebruiken (inderdaad ook voor tandenpoetsen dan wel het glas waarin je je tanden 's nachts legt ), geen gepeld fruit eten, alleen goed doorbakken vlees eten, handen vaak wassen, niet tongzoenen met de schoonmaaksters. En vooral geen kibbeling met saus eten!
|
|
|
|
TBK
|
Tas is al 22kg, moet ik nou nog een pomp meenemen Ja/Nee. Kleren in de handbagage ?
|
|
|
TBK
|
Alleen flessenwater gebruiken (inderdaad ook voor tandenpoetsen dan wel het glas waarin je je tanden 's nachts legt ), geen gepeld fruit eten, alleen goed doorbakken vlees eten, handen vaak wassen, niet tongzoenen met de schoonmaaksters. En vooral geen kibbeling met saus eten! Heb geen tanden nodig, eet nl alleen kibbeling met veel saus ! Lijkt op babyvoeding, hoef je niet te kauwen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Zo net nog ff een nieuwe waroo 2009 13m2 gekocht! Die ontmaagt zal worden op z'n Elgounees WHOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOOEOEOE! Ben er helemaal klaar voor, ga nu inpakken! Ik stop idd ook mn kleren maar in de handbagage. en misschien is er nog iemand die ons kan helpen met het overgewicht! Daarover later meer.... met z'n allen aan de spuitpoep jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben der klaar voor ben der klaar voor ben der klaar voor ben der klaar voor ben der klaar voor
NOG MAAR 2 DAGEN LALALALALALALALALALALALALALALALALALALAL ALALALALALALALALALALALA
als ik spuitpoep heb onder het varen effe witte broekie naar beneden en JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Zo net nog ff een nieuwe waroo 2009 13m2 gekocht! Die ontmaagt zal worden op z'n Elgounees WHOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOOEOEOE! Ben er helemaal klaar voor, ga nu inpakken! Ik stop idd ook mn kleren maar in de handbagage. en misschien is er nog iemand die ons kan helpen met het overgewicht! Daarover later meer.... met z'n allen aan de spuitpoep jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa Als je nog effe een nieuwe Waroo13 kan aanschaffen is dat overgewicht peanuts om bij te betalen voor jou Jeroen !
|
|
|
Jeromez
|
Zo net nog ff een nieuwe waroo 2009 13m2 gekocht! Die ontmaagt zal worden op z'n Elgounees WHOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOOEOEOE! Ben er helemaal klaar voor, ga nu inpakken! Ik stop idd ook mn kleren maar in de handbagage. en misschien is er nog iemand die ons kan helpen met het overgewicht! Daarover later meer.... met z'n allen aan de spuitpoep jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa Als je nog effe een nieuwe Waroo13 kan aanschaffen is dat overgewicht peanuts om bij te betalen voor jou Jeroen ! Ik was er wel al even voor aan het sparen (ook al lijkt dat niet zo) Nemen jullie trouwens naast de kites ook de kitetassen mee? Vraag me af of dat zin heeft?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik gooi mijn kites zo in de grote tas zonder kitebag scheelt weer wat kilooooooooooooooos
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo, alle kiterommel is ingepakt. Geen pomp, geen kitetassen, wel beide bars. Kleren prop ik m'n handbagage. We gaan losssssssssss!
|
|
|
Jeromez
|
das waar, toch niet nodig! Ik zit een beetje te spelen met windguru pro. Standaard voorspelling valt een beetje tegen, dus ik hoop dat dat niet klopt. Je kan de windvoorspelling modificeren. Dat is in het plaatje de tweede rij, wat normaal gesproken de windstoot is. Modificatie by redseazone is optimistisch! Zie plaatje Als dat klopt hebben we zo, ma en di een lekker briesje! Goed begin is het halve werk. Woensdag ff tijd om van de spuitpoep af te komen en donderdag weer knallen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
positieve instraling en debeun mee dan is er altijd wind
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik gooi mijn kites zo in de grote tas zonder kitebag Nemen jullie trouwens naast de kites ook de kitetassen mee? Vraag me af of dat zin heeft? Ik wil juist mijn kitebag gebruiken voor de handbagage, kan volgens mij een heleboel saus en spekjes in en andere troep Gebruiken julie daarvoor een rugzakkie voor de handbagage ??? Morgenochtend ook de zooi in de tas proppen zal mij benieuwe ??? Woensdag ff tijd om van de spuitpoep af te komen en donderdag weer knallen! Woensdag de week doorzagen en naar een pyramide ??? staat vast een kraampie bij die pyramide met kibbeling
|
|
|
Woodmaster
|
Haringhapper...Ritje Pyramide= 5 uur heen en 5 uur terug rijden in Busbus door woestijn 75 eurie of vliegen voor 200 eurie pp!
|
|
|
Woodmaster
|
Goed om te horen, in welk hotel zaten jullie en wat moet absoluut niet eten daar ? Moet ik zelf brood meenemen en kibbeling met saus ? Wij zaten in het Three Corners Rihana Inn/Resort All. Inn! Kiten deden we bij Kitebeach El-Gouna simpelweg omdat deze direct naast de bar/restaurant/prive beach van het resort lag. Kitepower is 2 beaches verder. Het buffet was wel veelzijdig en uitbundig en veel mensen waren ook in hun nopjes maar hoe ik zo aan de dunne was weet ik niet ,of het eten of het ijs...geen idee!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
He manne, ik wens jullie een ontiegelijk gezellige vakantie met, veel kitegenot de komende week!
|
|
|
TBK
|
Worden we al zenuwachtig mannen, nog 0ne day to go !
|
|
|
TBK
|
He manne, ik wens jullie een ontiegelijk gezellige vakantie met, veel kitegenot de komende week! Hé Marco, bedankt ! Volgende keer ga je mee naar Teksel of Verweggistan !
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey vakantie gangers nog effe en dan heb hier nog wat informatie voor de achterblijvers
vertrek 26 /9 /2009 13 uur 35 vluchtnr HV 0957 aankomst 18 uur 35
retour 3/10/2009 19 uur 30 vluchtnr HV 0958 aankomst 01 uur 00
accomodatie three corners rihana inn nog 1 daggie nog 1 daggie nog 1 daggie nog 1 daggie
|
|
|
TBK
|
Vanmorgen even gekeken bij Kitepower en windfinder maar er klopt geen reed van die voorspellingen, geen wind voorspeld maar ze zijn gewoon aan het kten bij kitepower voor de deur !
|
|
|