Langbeest
|
Dacht het wel Manfred, zijn toch anders dan vorig jaar en die vond ik al heerlijk.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dit jaar de 9m Catalyst 2014 een kans geven met de C4 bar even wat minder depower De 10m beviel al zeer goed die ik had getest en hoog dat je er mee gaat ook de hangtime is lekker, echte alleskunner ook uithaken perfect en totaal geen backstall. Loopkite blijft de 7m C4
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik mis um ook ff Tim
|
|
|
FlyingHigh
|
Have fun met je nieuwe kite Timmie. Who needs depower??!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Verandering van spijs doet eten Ik miste niks hoor bij de C4 echt een hele lekkere kite waar ik alles mee kan. De catalyst heeft net wat meer kracht lijkt het, meer bardruk en hangtime wat ook best prettig is. Uithaken is geen probleem en backstallen doet ie ook niet, hoog springen doet ie net zo goed of misschien wel beter. Zoiezo voor het loopen hou ik de 7 C4 De catalyst wordt gezien als een beginnerskite die weggestopt wordt in een hoekje maar het is gewoon een alleskunner,ik was echt verrast over wat ie kan zou zeggen probeer hem maar is
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Haha klopt gelukkig worden we allemaal ouder John Maar wie weet volgend jaar wel weer terug naar de C4 , time will tell...
|
|
|
@LaurenS
|
Verandering van spijs doet eten De catalyst heeft net wat meer kracht lijkt het, meer bardruk en hangtime wat ook best prettig is. Uithaken is geen probleem en backstallen doet ie ook niet, hoog springen doet ie net zo goed of misschien wel beter. Da klapt etwas nicht
|
|
|
Langbeest
|
Alles is in de test Frank, maar jij hebt toch een mooi setje......
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi speelgoed Marc, filmlensjes ?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Die 50mm niet echt, die 10-22mm kan ik daar wel prima voor gebruiken.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Het najaar en de Kerstvakantie waren heeerlik met mijn OR Cyphers 7m en 10m ...... maar langzaam maar zeker komt het voorjaar dichterbij ..... en dan staat mijn sleurhutje weer in V-polder .. Dan wil ik graag wat meer lowend-power hebben .... daarom deze 12m Prodigy gescoord ... voor een zacht prijsje ..... was demootje .... bij Barry stormjager ......
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Achja nog maar wat nieuw speelgoed gekocht, de Canon 70D. Iemand interesse in een Canon 650D in nieuwstaat met nog een jaar garantie?
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Iemand interesse in een Canon 650D in nieuwstaat met nog een jaar garantie?
Misschien wel. Alleen body? Prijs idee?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Simpel snowboard setje, voor het beginnen met snowboarden op de binnenbaan, op dagen zonder wind
|
|
|