barry
|
Klasse ron
|
|
|
gnijzink
|
Gaat zaterdag zeker goed spoken..... Als je denkt dat het te hard waait,ga het dan ook niet effe proberen!!!!
|
|
|
Morres
|
raggen!
|
|
|
Idefixe
|
en ramme en de rauze
|
|
|
Dirkie
|
Vliegen met de 7... whoehoe!
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ja ome Ron!!
Maar als de kaakchirurg niet te wreed voor me is straks gooi ik stevig mijn haren los zaterdag!!
Eindelijk weer die 7 afstoffen heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! hoop ik
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja ome Ron!!
Maar als de kaakchirurg niet te wreed voor me is straks gooi ik stevig mijn haren los zaterdag!!
Eindelijk weer die 7 afstoffen heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! hoop ik
John, sterkte straks op de slachtbank en ik zie je zaterdagmiddag.
|
|
|
DHSKite
|
Keihard ongecontroleerd door 't nk heen raggen alsof ik `t kan!!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Nou volgens mij is de windvoorspelling alweer wat aan het afzakken kijken wat het wordt!
|
|
|
|
mocem
|
als ik nu op guru kijk ga ik denk toch maar bij et NK kijken. zo gevorderd ben ik ook niet en heb al helemaal geen zin om me kite tussen die bakken van 3 meter te zien.
Gr, marco
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
zaterdag Boten breek en kneus dag just loving it @MB je snapt natuurlijk dat ik zaterdag als de wind zo hard blijft ,de hele dag je baby kite in beslag ga nemen. Kijken hoe die pannenlap van je loop. @rr, h2h wil jullie dan ook wel weer eens in actie zien want heb zelf niet zoveel gekite dit jaar dus zal wel de noob van de groep zijn
|
|
|
martimor
|
ga ook ff kijken of mijn 7mtr shokwave niet aangevreten is door de motten. vind wel goed dat er een topic gestart is over de te verwachten wind , mensen die dit lezen hebben het toch in het achterhoofd veel plezier
|
|
|
El Banditos
|
eindelijk weer lekker knallen met mijn 8m.
Veel plezier iedereen enne ride safe!!
|
|
|
martijnc
|
Is het mogelijk te varen met 10 op horst?
weeg 68 kilo
|
|
|
Idefixe
|
Is het mogelijk te varen met 10 op horst?
weeg 68 kilo
Horst is vooral met zuidwest ( en die richting wordt zaterdag verwacht) een linke spot. De wind wordt daar meestal behoorlijk vlagerig. Je moet dan echt wel lekker kunnen vliegeren wil je de boel veilig houden. In Nederland worden de vlagen bij harde wind meestal ook behoorlijk pittig. Bij 25 knoop is het niet uitzonderlijk dat de windmeter regelmatig dik in de 30 knoop gaat. Als je weet wat je doet en je beschikt over het juiste materiaal kun je echt veel plezier hebben. Zoals het er nu uitziet wordt zaterdag een dagje ramme , ragge en de rauze. 10m is dan voor 68 kg al snel te groot........ ( er zit een duidelijk verschil tussen lekker varen en overleven )
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Toch jammer...die ena laatste post kan toch niet serieus zijn...
Denk ook dat het beter is als alle ervaren mannen in een ander topic posten dat ze gaan knallen en raggen....
Dit topic is geopend om beginners en wat minder ervaren kiters een serieuze waarschuwing te geven....doe dat dan niet te niet zou ik zeggen....
|
|
|
Morres
|
10mtr (al helemaal als beginner) op zaterdag is LEVENSgevaaarlijk [edit mod] Stiekeme reclame er maar uitgehaald (ja we gaan ermee beginnen )Edit morres: lame, ik reageer puur op die gast de vraagt of het kan met zn jekyll 10mtr.
|
|
|
El Banditos
|
haha ja helemaal met ook nog eens 68kg.
Ik ga mijn Jekyll 8m denk ik zaterdag ook maar volledig gedepowerd varen.
|
|
|
Tobias
Geen avatar
|
Zaterdag wordt voor mij de eerste keer dat ik gaat kitesurfen, heb er veel zin in, hoop dat het goed zal gaan,
ga bij ouddorp ergens.
|
|
|
Yoram
|
Zaterdag wordt voor mij de eerste keer dat ik gaat kitesurfen, heb er veel zin in, hoop dat het goed zal gaan,
ga bij ouddorp ergens.
Heb jij zaterdag les, of wordt het de eerste keer dat jij zelfstandig gaat varen? Als het je eerste keer is, is het levensgevaarlijk!!! Zijn er vrijdag rond 13hr nog mensen op het water te vinden?
|
|
|