Verzet
|
Dit lijkt veel te ruim te zitten, dat zal echt niet comfortabel zitten in het water.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien heeft hij een te grote maat aan, maar bijna alle droogpakken zitten ruim.
|
|
|
Verzet
|
Uiteraard weet ik dat droogpakken ruim zitten maar tussen ruim en een soepjurk zit wel een verschil!
|
|
|
Micky
|
Ik heb er nu 3 keer mee gevaren en ben er zeer tevreden mee. Hij is licht en dun dus heb je veel bewegingsvrijheid. Rits aan de voorkant is ook wel handig en van goede kwaliteit van het merk Tizip. Deutsche Gründlichkeit! Net nog een backroll into headfirst geland en geen druppel water naar binnen.
|
|
|
Verzet
|
Oke dat klinkt beter dan ik dacht! Weet je ook hoeveel hij kost?
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik vind 't niks. misschien is het wel functioneel maar het straalt er niet van af. het lijk wel een pak wat ze gebruiken bij asbest verwijdering.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ze verkopen ook een spraytop en die dingen kunnen ook het verschil maken. Als je tenminste niet de hoofdprijs wil betalen.
Wat kosten deze droog pakken eigenlijk?
|
|
|
Allard
|
Lijkt wel op droogpak (model 2007) van Mystic, Daar vaar ik mee, zit inderdaad niet echt comfortable. Rits voorzijde is wel handiger dan die op de rug.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lijkt wel op droogpak (model 2007) van Mystic, Daar vaar ik mee, zit inderdaad niet echt comfortable. Rits voorzijde is wel handiger dan die op de rug.
Ik vaar nu 1 jaar met het GUL pak. Heb de rits gewoon aan de achterzijde want dat is tijdens het varen het meest comfi. Qua bewegingsruimte en comfort vaar ik liever met een droogpak dan met een wetsuite. Snap de discussie niet helemaal waarom de rits aan de voorzijde moet zitten. Er zijn gasten genoeg die ff je pak open of dicht kunnen doen.
|
|
|
Power Zone
|
Had tot op heden nog nooit iets gehoord of gezien van het merk Underwave.
Op de site leveren ze een hoop spul, zal mij benieuwen hoe de kwaliteit is.
|
|
|
Ondabeach
|
Zou het Russisch zijn.... Op deze site vond ik een prijs in roebels 23.700 ru is dan 546 euro.
|
|
|
Retard
|
546 ,,, Hoofd gestoten ?
|
|
|
Ondabeach
|
Mijn idee.... moet goedkopah kunnen
|
|
|
Flexifool
|
Prijs is niet bijzonder hoog voor een "goed" droogpak. Ik vaar zelf met de Ocean Rodeo Pyro Surf en dat pak kost ook rond de EUR 680,-. Je hebt dan wel topmateriaal! Ik moet wel toegeven dat dit pak er inderdaad "minder" uitziet dan het OR droogpak. Vraag me ook af in hoeverre de kwaliteit vergelijkbaar is.
|
|
|
Teigetje
|
Ben wat aan het zoeken geweest en las op Hangloss dat Tijn van Esch overgestapt is van Sola en Pat Love naar Underwave, maar kan nog niks vinden over het land van herkomst en de prijzen Het droogpak heet Vortek dus zou wel eens Russisch oid kunnen zijn
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Teigertje.... Dat klopt helemaal. We gaan steeds meer van het merk horen. De importeur van F-one is nu ook de importeur van Advance en Underwave dus denk dat we binnenkort meer van dit merk gaan horen.
De prijs is idd onwijs hoog. Is bijna 2x de prijs van het GUL pak !!!
|
|
|
Teigetje
|
Heb zelf nu 4 jaar een OR Pyro Pro en die moet nog een jaar of 5 meegaan volgens de OR kenners. Voorlopig zit ik dus goed. Underwave op zich wel van alles wat.
|
|
|
|
Teigetje
|
Ben nog op zoek naar sponsers Pe, voordeel is als ik het pak uit trek ik er weer fatsoenlijk uit zie maar dat gaat bij jou natuurlijk nooit meer lukken lelijke vent dat je bent
|
|
|
@LaurenS
|
Je hoeft niet zo te schreeuwen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen nog varen skat,in dat mooie pak van je,en waarooooo?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Mannen hou dit ff prive aub Zo kunnen we in dit topic nog wat praten over het droogpak
|
|
|