der Torch
|
Er staat niet voor niets Duikpak bij en geen Surfpak Ga toch geen nieuw surfpak kopen als ik een duikpak van 7mm in de kast heb hangen Dat voldoet net zo goed of wellicht beter nog... De techniek van een wetsuit gaat verder dan een lapje stof hoor... Een duikpak is om te duiken en is verreweg van flex!!! Maareuh... viel spass met duiken
|
|
|
sjef
|
Wie spreekt der Torch tegen? De vet smerende koning heeft gesproken!
|
|
|
Rubon
|
Hij zal allicht minder flexibel zijn (want daar wordt inderdaad meer aandacht aan besteed bij surfpakken dan bij duikpakken), warm is hij wel. Daar gaat het mij om Ook met kitesurfen! Dus dan neem ik de flexibiliteit wel voor lief... Ik vind het zonde van het geld om een pak erbij te kopen terwijl mijn pak wat ik heb mij voldoende warmte geeft en me nog niet gehinderd heeft qua flexibiliteit. Lijkt me redelijk gedacht toch...
|
|
|
francesco90
Geen avatar
|
het verschil tussen een duikpak tov van een kite/wind/golf surf pak is dat een duikpak gemaakt is om onderwater te dragen (waar het dus niet waait)
Waarschijnlijk is je pak gemaakt van soort stoffen buitenkant zal ik maar zeggen, bij een wetsuit dat gemaakt is voor sporten op het water is deze van een soort rubber achtig materiaal dit koelt veeeeeeeeel minder snel af boven water met wind enz...
dus tenzij je de hele dag wilt gaan bodydragen zou ik een goed pak kopen ...
maar zolang je het niet koud hebt gewoon doen!
|
|
|
|
|
darky001
|
wanneer gaam we weer los, is het alweer tijd voor de beginners op horst?
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
ik heb dit jaar alweer bijna 5 uur gevaren water is nog fris, maar het is er wel lekker rustig nog
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
is volgens mij wel weer te doen voor beginners. Water is iid nog wel fris, maar is wel te doen
|
|
|
darky001
|
beter, rustig dan enorm druk. ik had woendag en donderdag wel iets meer mensen verwacht maar er waren maar 15 man of zo, niet echt veel.
ik begin in april weer als het water iets warmer is.
|
|
|
RFAC
|
in april ga ik weer knallen op horst denk ik ook
|
|
|
JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
is nu al echt super te doen vind ik zelf. 5/3 wetsuitje aan, cap, laarsjes, handschoenen en gaan met die banaan. vorige week 2 uur achter elkaar gevaren, helemaal niks koud. alleen met omkleden.
|
|
|
darky001
|
tja, dat hok is opslot das klote die moet gewoon open in de winter....
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ik wacht nog op reactie van de NKV over mijn WA, maar ben van de week al wel even op Horst geweest om te kijken/ouwehoeren. Zodra ik uitsluitsel van de NKV heb ben ik aanwezig.
|
|
|
Gixxer
|
Wie zien het zitten om volgende week bij voldoende wind een poging te wagen ? Water zit inmiddels rond de 8 graden ipv 3 graden laatst
|
|
|
JiePie
Geen avatar
|
@ Gixxer Ik ben volgende week woensdagmiddag waarschijnlijk aanwezig zoals het er nu uit ziet, tot een uur of 6 's avonds. Daarna wokken naast de McD, dus vandaar zo vroeg terug. Cap kan wel weer weg, handschoenen ook, laarsjes ook. Hoop ik.
|
|
|
JiePie
Geen avatar
|
Donderdag zoals het er nu uit ziet. Die mensen van Windfinder/Windguru naaien ons gewoon allemaal. Veel wind voorspellen voor het laatste dagje wat ze erop kunnen laten zien, en dan elke keer doorschuiven.
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
heb volgende week tentamens, maar de laatste is donderdag ochtend. dus hopelijk is er donderdag/vrijdag wind
|
|
|
JiePie
Geen avatar
|
Kevin, Ik kijk nog even wanneer ik ga. Ligt beetje aan me werk hier. Zoals het er nu uit ziet donderdag, dan ga ik denk ik tot 8uur 's avonds, klok is dan nl verzet.
|
|
|
|
Gixxer
|
@ Lolbroek, Succes dan maar, donderdag avond kan ik niet maar vrijdag ben ik zeker van de partij. Laat maar even weten als je mee wil rijden
|
|
|
RFAC
|
ik ben vanaf 2e week april ook weer in NLD, ohja en heb een 8m naast de 12 erbij gekocht, vette shit haha tot hoelaat is het nu licht daaro?
|
|
|
Gixxer
|
Nu tot een uurtje of 19:00 maar de klok gaat binnen kort weer verzet worden natuurlijk. 8m goed bezig nu ook met vette wind dus
|
|
|
RFAC
|
Jazeker, kan niet wachten totdat we weer gaan man, had jij trouwens nog mee gedaan aan die parkeerplek actie?
|
|
|