Noorden 20 knp-Morgen kiten op........

Goonie

Maart 04, 2011, 18:26:58
edit2Rapporteer  
Ik was even bezig op de windkaart voor morgen en zie er wel wat in om morgen naar Cuxhaven te rijden. Daar staan de volgende voorspellingen voor morgen.

http://www.windfinder.com/forecast/cuxhaven

Mocht je intresse hebben om mee te rijden ik rij vanuit enschede langs de nederlandse grens naar boven. Ik heb ruimte zat voor nog twee mensen.
Ik ga wel vroeg weg want ik wil er zeker van genieten de hele dag.

Mocht je intresse hebben doe even een PBtje en voor de mensen die me kennen. FF bellen.

Gaan wij knallen terwijl nederland thuis zit...
Undergrounder

Antwoord #1 Maart 04, 2011, 18:36:24
edit2Rapporteer  
Loog morgen ook goed te doen ! 11 u hoog.

Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Maart 05, 2011, 03:20:48
edit2Rapporteer  
cux is top ben er elk jaar op het jaarlijkse vliegerfeest te vinden en ook natuurlijk om te kien.
hoop dat er dit jaar meer nederlanders aanwezig zijn om te kiten
Goonie

Antwoord #3 Maart 05, 2011, 08:38:47
edit2Rapporteer  
Zo brood smeren spullen in pakken en op naar cuxhaven. toch ook wel weer mooi om een nieuwe spot te ontdekken. Verslag volgt. Smiley
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #4 Maart 05, 2011, 08:54:23
edit2Rapporteer  
Veel plezier en succes, is best nog een stukje rijden. Wink
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #5 Maart 05, 2011, 11:30:41
edit2Rapporteer  
Superforecast 18 knopen en 4 graden.......

Jij hebt er wel erg veel voor over Wink
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #6 Maart 05, 2011, 12:58:48
edit2Rapporteer  
valt wel me ehoor hoe ver als ik naar Fanø in Denemarke rij doe ik er 6 a 6,5 uur over maar dan rij ik wel snacht
Goonie

Antwoord #7 Maart 05, 2011, 20:12:52
edit2Rapporteer  
Pffff dat was lekker... retestrak water en met de 11 c4 vol gepowerd. van 10 tot 16 uur kunnen varen. Ik ben helemaal stuk Helaas had ik de 7 niet mee maar de gemiddelde maat op het water was 7 en 9 meter. Er waren niet veel kiters maar was wel even gezellig.

@ Tom...... jee je had het ritje deventer toch moeten doen kerel.

Je had genoten met die wind en de heeeele dag het zonnentje op de bol... heerlijk....

Spot was net boven bremershaven. Zag dat de wind uit NW kwam en dan is het best de moeite waard om dan even bij de kust langs te rijden. Zie ik een kite in de lucht dan gaat de auto op de rem en rij ik niet meer verder..

Zo zo zo... Wat heb ik er naar verlangd.. Nou ja ik zal morgen nog even twee sightsee pica's er bij zetten.. voor de indruk...

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.