feddomw
Gast
|
Hoe kort zijn die lijnen bij de derde foto met die rode Slingshot?
Eerste foto de beste, als ik die van mezelf had zou ik 'm levensgroot opblazen en in huis ophangen...
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Ha ha, zou ik kunnen zijn. Mijn poging om een loop te draaien eindigd nog wel eens in een onbedoelde megaloop met een flinke crash als gevolg (en dan stop je vanzelf met proberen).,
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Weet iemand nog waar de beroemdste kiteloop foto allertijden staat? Genomen op het slufter... met Fons... een killerloop waarbij een lijn tijdens de loop brak. zeer indrukwekkende foto.
|
|
|
|
Lude
|
Geniale foto's! Moest erg hard lachen. Meer!!
moest ook direct denken aan die 'psycho kiteloop' op youtube.
|
|
|
|
|
D.D
|
E.J, reijer heeft die foto van fons op ze laptop;-)
|
|
|
Eagle-Jan
|
E.J, reijer heeft die foto van fons op ze laptop;-)
hhhhhm dacht ik ook, maar volgens mij was hij die ook weer kwijt ofseuw. anyway ik vraag het hem wel... want een sickere foto bestaat gewoon niet.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
is dat die foto die eerst op t forum stond? een dikke kiteloop en als je goed kijkt zie je ze stuurlijn ergens bungelen omdat die gebroken is. Kite vliegt ondertussen recht naar beneden..
|
|
|
Eagle-Jan
|
is dat die foto die eerst op t forum stond? een dikke kiteloop en als je goed kijkt zie je ze stuurlijn ergens bungelen omdat die gebroken is. Kite vliegt ondertussen recht naar beneden..
zou kunnen....
|
|
|
Michael van der Hoek
|
die heeft namelijk een tijd op het forum gestaan, ik kan em alleen ook niet zo snel meer vinden...
|
|
|
KappuhH
|
Nee dat was die van Vinni!
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik weet dat die loop van fons hoog was.. en hij stuurde de kite onder hem door ... of was zeker op gelijke hoogte toen het lijntje brak... vervolgens, naar verluidt, crashte hij in 20-30 cm diep water
|
|
|
Michael van der Hoek
|
en is die van vinni dan nog wel ergens te vinden? ik vind dat die hier ook wel een plekje mag hebben
|
|
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
jammer idd van die facebook foto, ben benieuwd of dat degene is die ik bedoel. Ik vraag me af of die gast op de 2e foto wel weet welke kant ie opgaat die kite hangt lager dan hijzelf! Die boven het beton is gewoon ziek.. je moet er toch niet aan denken dat je dan verkeerd uitkomt..
|
|
|
martimor
|
bij mij deed ie het wel hoor, waren jullie ingelogd? briljante foto die van vinnie, maar niet zo "sprekend" als een paar hierboven. en die met dat skateboardje foto van vinni (facebook)
|
|
|
Lude
|
facebook heb ik niet... dus kan dan ook niet inloggen Geniale foto! 'KLETS'
|
|
|
Michael van der Hoek
|
dat is m idd ja haha hij zal wel gedacht hebben. AUW! en nee ik heb ook geen facebook
|
|
|
Idefixe
|
Die foto van Vinnie is geen kiteloop foto zoals in kiteloop maar meer zoals in gebroken lijntje Als je de foto sterk vergroot dan zie je het losse lijntje er achteraan bungelen.......
|
|
|
|