Bodhi

|
Audio Bullys!!! .^
|
|
|
|
Emiel

|
st germain, bloomingdale, bob marley, beef, eminem, buena vista, rage against, linkinpark, sum41, offspring enz langleve mp3-cd
|
|
|
|
kentyman

|
Beethoven of Brahms of anders gregoriaanse kerk koren
|
|
|
|
kentyman

|
ohja shit, en natuurlijk de vogeltjesdans
|
|
|
Emiel

|
@tim die is egt gaaf en niet eens duur!! als k weer geld heb koop k zoiets:P
|
|
|
Moza

|
Springsteen>>>> Wie heeft die nieuwe cd al...schijnt super te zijn!
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
seether 3doors down soad green day white stripes evanescence nightwish epica wihtin temptation en nog wel wat sh!t
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
slam fm  whehe of limp bizkit.. of ehm.. eminem.. of ehh.. 538. of ehh.. weet ik veel
|
|
|
Jappy

|
Live sets van Adam Beyer en Cari Lekebush!!! En verder 2Many Dj's, Audio Bullys, Fund D'void en vele anderen.
|
|
|
Slis

|
zozo Jappy dat had ik niet zo snel gedacht vette muziek keuze!
Kan ik me helemaal in vinden! ik luister voornamelijk Essential mixen van de BBC radio 1 of anders Kiss FM mixen van Digweed
|
|
|
Marc de Munnik

|
Helaas zit er... Geen radio ingebouwd op m`n fiets.. Dat kleine stukje naar het strand is ook de moeitje niet voor een mp3, Als ik naar een andere spot knal ik er meestal wel een goeie cd in of zet gewoon ff SLAM FM aan..
|
|
|
Moza

|
Ik draai de beatles altijd achterstevoren om te kijken of ze nog verborgen tips hebben! ???
|
|
|
Pino
Geen avatar
|
Nada surf (o.a hyperspace, bacardi, treading water, popular) Nirvana Beach boys (surfing usa?  ) Placebo Joe satriani Guns N roses Annihilator Junkie XL Chemical brothers Coldplay CCR The cure Deep purple Disturbed Hammerfall Iggy pop Status quo Etc etc
|
|
|
~Kas

|
voor het kiten: linkin park,plastic bertrand,greenday. enz. na:bob marley, greenday.enz kas
|
|
|
leeany

|
heb alleen een MP3 maar daarop: - showtek - rowwen heze  - the prophet - abject - green day - apollo 440 ( wie kent hem nog? ) - sum 41 - alpha twins - blink 182 - DJ Luna - tatanka - veel livesets ( Q-base/'Qlimax/Defqon enz..) - falloutboy - headhunterz - lil'wayne
|
|
|
Joris

|
Groove Armada, Goldie Lookin Chain, M.I.A, RJD2, Manu Chaou, Goose, LCD Soundsystem EN MEER!!!
|
|
|
fransie

|
heb alleen een MP3 maar daarop: - showtek - rowwen heze  - the prophet - abject - green day - apollo 440 ( wie kent hem nog? ) - sum 41 - alpha twins - blink 182 - DJ Luna - tatanka - veel livesets ( Q-base/'Qlimax/Defqon enz..) - falloutboy - headhunterz - lil'wayne ik heb ongeveer wel het zelfde!!! even opladen voor dat je het water opgaat en terug gewoon de radio!!
|
|
|
Coen2000

|
dat nummer is wel heeel oud en bekend hier, en dan dat filmpje  die gast rent eerst de halve marathon om vervolgens 20cm ( nog niet eens) gelift te worden lol
|
|
|
NIELZZZZ

|
jongens we vergeten de JOSTIBAND helemaal
|
|
|
Jolien.

|
3 Doors down Anouk, Sidney Samson Gregor Salto David Guetta Justin Nozuka Maria Mena Ryan Cabrera Air Appleseed Cast Cassie Elliot Yamin Don Diablo Fall Out Boy GooGooDolls John mayer Maroon 5 New Found Glory Phill Collins The Killers The Kooks The Sheer Unwritten Law En meer van dat soort zooi  Na het kiten altijd Sidney Samson, David Guetta.. lekker stukkie dance 
|
|
|
xxedguyxx

|
het verbaasd me dat ze er nog niet tussen staan, maar ik luister naar de Foo Fighters!
|
|
|