Joost
|
Door laten gaan. Neem aan dat er aardig wat regeld is en om dit nu niet door te laten gaan. Laten we er anders 1 dag van maken als er echt geen wind is. Met een lekkere bbq en nieuwe kites om te besnuffelen maken we er toch een erg gezellige dag van. Of een andere locatie waar het mogelijk is.
|
|
|
Slis
|
andere locatie waar het wel met oost kan
|
|
|
plaaggeest
|
laten we nog paar dagen afwachten en donderdag beslissen.. ookal ziet het niet goed uit.. het kan altijd nog veranderen. maar als het niet veranderd kunnen we het beter verzetten toch? we komen voor de gezelligheid en voor het kiten!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Laten we nog even wachten en dan donderdag beslissen. O ja niet vergeten op kitehigh te stemmen. .^
|
|
|
WIMPIII
|
Lokatie verplaatsen, datum niet.
|
|
|
Mario
|
verzetten lijkt me een slecht plan,er izjn mensen die er vrij voor hebben genomen of andere dingen hebben verzet. 1 dag lijkt me ook niet goed,er zijn ook mensen die maar 1 dag kunnen Het is toch nog steeds mogelijk om het een en ander te bekijken. Misschien wel een goed plan om nog een andere datum te plannen?
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Arno,
Jij weet net als ik dat je daar niet mag kiten. Maar we staan open voor ideeën. @#$
|
|
|
Brenkie
|
Idd gewoon door laten gaan. Je kan idd altijd nog op de punt gaan kiten. En met oost is het nog maar de vraag of het wel hard genoeg gaat waaien! Dan maar liever met een biertje in de hand in het zonnetje chillen.. %proost% En krol zit er al een tijdje naast met de voorspellingen.. ???
|
|
|
Beul
Gast
|
als het niet zo waait maar wel mooi weer wordt dan ben ik voor doorgaan, lekker stoere verhalen ophangen is ook gezellig, wordt het slecht regenachtig weer en geen wind dan zou ik zeggen probeer het met alle winkels/merken/organisatoren bijvoorbeeld een week te verplaatsen.
Is dat teveel werk, dan gewoon door laten gaan, er zijn goaltjes en volleybalnetten, dus dan maken we er wel wat van. En alles is volgens mij perfect geregeld, alleen de wind, ja daar kunnen we niets aan regelen.
|
|
|
Marc de Munnik
|
Ik ben het met Vavoom eens! Windstil en ouwehoere in regen is ook niet leuk!
|
|
|
jeffrey
|
ik zou het niet door laten gaan want de wind is gewoon echt niet top dat weekend dus dan kan je ook niks testen en daar zou ik voor komen
|
|
|
xray
|
en dat laatste is inderdaad belangrijk. Je hebt wind nodig om te testen, je komt niet om te kijken hoe het er uit ziet..
|
|
|
KiteDemon
|
Jongens, nog ff afwachten tot donderdag voordat we beslissingen nemen. Zoals het er nu naar uitziet dan is het voor het weekend een beetje ZO en zal de Slufter een prima optie zijn. Ook de kans op wind is nog aanwezig. Donderdag weer de koppen bij elkaar op het forum, dan hebben we wat meer zekerheid. Het zou lullig zijn als de lokatie niet geschikt is met de windrichting, want als ik de keus heb om te varen, of aanwezig zijn op de meeting waar niet gevaren kan worden, dan weet ik het wel.
|
|
|
BCH
Geen avatar
|
Ik heb het even voor je in een apart topic gezet. Zie dat topic voor verdere discussie daarover. We houden dit topic ontopic. Arjan
|
|
|
larssmits
Gast
|
hehe, er zal toch wel geen wind komen.... en anders ga je gewoon lekker buggyen, die buggyers komen al vooruit in 0.5 bft @#$ als het verplaatst wordt kom ik mischien wel, heb ik m'n boardje (xtreme 118) en hopelijk ook wetsuit, en anders moet ik op m'n bergplankje
|
|
|
job
Geen avatar
|
Hoorde vandaag dat ze met vliegerforum.nl een buggy kiddy dag hebben ofzo gaan ze kleine kids buggy les geven :-X.... Tja buggyen met een tube kite in 2-3 bft kan ook leuk zijn... maja ik zou het gewoon door laten gaan... desnoods andere locatie. %proost%
|
|
|
beachboy_21
Gast
|
zou zeggen gewoon laten door gaan gewoon een gezellige dag maken met z'n allen en ervaringen uitwisselen.
|
|
|
KiteDemon
|
Als er de kans is om te varen op een andere geschikte lokatie kunnen we dat beter doen. Ik denk dat je er niet vrolijker van wordt als je op de B'dam staat en je weet dat er ergens anders wel gevaren kan worden.
|
|
|
~nick~
Gast
|
Mij lijkt een weekje verplaatsen het besten, want ik ben nooit vrolijk als ik op het strand ben ( en daar voor een vrije dag heb genomen) dat er geen wind staat. En ik denk ook wel dat de gene die er aan mee helpen winkels enzo toch wel kunnen begrijpen!!!! maar ja we horen het nog wel, als het niet anders kan word het als nog gezellig tochhhhh
|
|
|
Marc de Munnik
|
Ja dat zou ik ook zeggen.. Alleen moet het wel droog zijn! .^
|
|
|
KiteDemon
|
Ook de aanwezige shops hebben er baat bij dat er gevaren kan worden, dus ik denk dat ze wel flexibel genoeg zullen zijn.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Doorgaan, er zal altijd wel wat wind zijn. En als het oost of zuidoost mocht zijn Grevelingen. Grevelingen-dam en Herkingen liggen volgens mij het dichtst in de buurt. Hoe ons op de hoogte .^ .^
|
|
|
xray
|
Jij hebt een wedstrijd zondag dus jij kunt sowieso niet Rick! ;-)
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
We moeten ook een beetje aan onze veiligheid denken. Ik voel er weinig voor om mensen een monkey kite te laten testen bij aflandige wind. Dit is te gevaarlijk !
Oost is meestal ook vlagerig, dus ik denk dan verzetten maar !
We schuiven gewoon alles 1 maandje op 21 en 22 Mei.
Dan doen we het zo, bij genoeg wind 2 dagen, weinig wind alleen de 21ste met een BBQ.
Ik wil toch iedereen laten testen en niet alleen kijken !!!!!!!!!!!!
Alleen een leuk verhaal zegt zo weinig, je moet het voelen. Zijn die kites nou prut of toch waar voor je geld @#$ daar gaat het mij om, dat wil ik jullie laten zien.
|
|
|