slufterhufters.com

|
Goed, stabiel, gemoedelijk en toch snel, veel lift en hangtime, goede depower.
Kortom schaf hem maar aan, krijg je geen spijt van.
|
|
|
tom w
Gast
|
Zijn die dan al beschikbaar? Ik ben dit weekend gaan horen en de persoon van de winkel zei dat de 8m² (terug?) leverbaar zal zijn eind juni. Op de 12 zou ik tot half juni moeten wachten
|
|
|
north vegas

|
heb hem afgelopen weekend gehaald en getest en moet zeggen een heerlijke kite @#$ @#$ arno heeft helemaal gelijk in wat die zegt , gelijk halen die kite je krijgt er zeker geen spijt van
|
|
|
te moeilijk
Gast
|
eej gasten bedankt voor de reaktie's ( en zeker van iemand die helemaal naish is)
ubber cool .^ thx
|
|
|
R5
Gast
|
Zijn er ook al mensen die met de 7m vegas hebben gevaren mijn klijnste kite die ik nu heb is een Rinho 10m en denk zelf dat een 7 meter vegas beter aansluit?
|
|
|
dimitri
Gast
|
over de vegas kan ik je niks vetellen maar ik heb met de rhino 5 8 mtr gevaren
ik zeg JE*US
|
|
|
ouddorp-rules

|
Zijn er ook al mensen die met de 7m vegas hebben gevaren mijn klijnste kite die ik nu heb is een Rinho 10m en denk zelf dat een 7 meter vegas beter aansluit?
Ik wacht al haast 3 maanden op mijn 7mtr, heb wel mijn 14 en 10mtr. Varen heel lekker
|
|
|
ouddorp-rules

|
heb hem afgelopen weekend gehaald en getest en moet zeggen een heerlijke kite @#$ @#$ arno heeft helemaal gelijk in wat die zegt , gelijk halen die kite je krijgt er zeker geen spijt van
Waar heb jij die kite gehaald??????
|
|
|
north vegas

|
bij eurofun in oostvoorne en anders eerst effe bellen en vragen of ze hem daar hebben
|
|
|
Naish........what else???

|
Afgelopen weekend Dave met zijn nieuwe Vegas 8 gezien op Ouddorp met mega vlagerige wind en hij leek er totaal geen last van te hebben, wat een super kite en dat is idd moeilijk zeggen als Naish-fan!!!!
|
|
|
ouddorp-rules

|
ik zeg JE*US
Knap, want de kleinste is 9mtr!!!!
|
|
|
Naish........what else???

|
ik zeg JE*US
welkom Pinokkio! Knap, want de kleinste is 9mtr!!!!
|
|
|
north vegas

|
Knap, want de kleinste is 9mtr!!!!
nou nou dan heb ik zeker verkeerd geteld maar 4+4=is nog steeds 8 bij mij maar kan het ook verkeerd hebben hoor, en inderdaad bob heb heerlijk gevaren die dag @#$ @#$
|
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
lezen................
|
|
|