Taco.
|
hmm had ik zondag toch moeten doorijden naar HvdB, Workum vanaf 12 uur was niks meer.... De nieuwe Raven 3 doet het gelukkig wel erg goed, de paar knoopjes in de vlagen waren al voldoende om de lucht in te komen. Je hebt geen woord teveel gezegd Jacob topkite-je!
|
|
|
big_ben_lair
|
Ook niet even bellen ofzo.... Ik dacht dat je mijn vriendje was . Ga wel ergens anders kijken naar een boardje! (shame_kitesmiley) het water was al bijna weg...................
|
|
|
Micky
|
Hee gasten, alles goed in het hoge Noorden... (grinnik_kitesmiley) Nog 2 pagina's en de 200 zijn vol....succes...
|
|
|
peter.
|
hey ik heb een vraag staat er op lauwersoog nu een bord van waneer tot waneer je mag kiten? want heb de boete binnen 170 euro
hoe is dat gegaan bij jou gertjan? wat is je nummer dan bel ik je er effe over
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
volgens mij staat en stond er op de wadkant geen bord......het meer weet ik zoniet! heb je die boete deze week mogen ontvangen dan?
|
|
|
Gertjan
|
Peter en Bimmer mijn tel nr is 06-52102609. Er staat geen bord met kitetijden bij lauwersoog. Gewoon voor laten komen en de boete nu nog niet betalen. Ik weet wel dat Klaas A. met z`n F-one een boekje had waarin stond dat van 1 mei tot eind september op lauwersoog het kiten was toegestaan. Normaal mag je vanaf 1 juni mischien is dat boekje je laatste redmiddel. Een schappelijke officier van justitie geeft je mischien wel korting op de boete net als bij mij. Gewoon zeggen dat je van niets wist.
|
|
|
Jacobus
|
hmm had ik zondag toch moeten doorijden naar HvdB, Workum vanaf 12 uur was niks meer.... De nieuwe Raven 3 doet het gelukkig wel erg goed, de paar knoopjes in de vlagen waren al voldoende om de lucht in te komen. Je hebt geen woord teveel gezegd Jacob topkite-je! Goed om te horen dat je er zo blij mee bent Taco! Kan ook niet missen met zo'n kite.
|
|
|
Gertjan
|
Welke maat raven 3 heb je nu Taco, 12m?
|
|
|
Taco.
|
Welke maat raven 3 heb je nu Taco, 12m?
Ja 12m, en waarschijnlijk blijft dat voorlopig de grootste maat.
|
|
|
peter.
|
gert jan dat boekje heb ik niks aah he want ik heb de boete in april gekregen
|
|
|
jetzu
|
He waar blijft die wind?!!!!!
|
|
|
double_s
|
morgen 12 knopen
|
|
|
jetzu
|
12 knopen is geen wind...
|
|
|
Gertjan
|
Als er wind is ben je toch ziek Jetzu. En dit weekend moet ik aan het werk dus geen wind nodig maar zon.
|
|
|
Jacobus
|
Is niet goed voor mijn portemonee deze windloze dagen. Uit verveling ga je allemaal dingen kopen............
|
|
|
double_s
|
Is niet goed voor mijn portemonee deze windloze dagen. Uit verveling ga je allemaal dingen kopen............
haha daar heb je gelijk in. dit s toch ook geen herfst......
|
|
|
Jimmy
|
Ik word een beetje gefrustreerd van die windloze dagen (huilen_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
double_s
|
ik anders ook maar misschien woensdag staat nu 12 knopen op workum dus wie weet komt er wat bij
|
|
|
brutus
|
zondag ff aan de kabelbaan hangen in harkstede?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
tijd voor biertjes en oplappen van materiaal hier.. materiaal smurf maar even contacten. groeten bramme.. ohjah.. boompjes gaan beetje heen en weer nu
|
|
|
|
Jordi_1990
|
als ik woensdag mee kan.... graag!
|
|
|
double_s
|
als ik woensdag mee kan.... graag!
volgens mij gaat niemand hoor weet niet hoe je er bij komt het ging over de wind
|
|
|
Jordi_1990
|
ik anders ook maar misschien woensdag staat nu 12 knopen op workum dus wie weet komt er wat bij ik dacht dat je naar workum ging...
|
|
|