globe
|
g*dd*mn afpakken dat ding en deze gast een kiteverbod voor het leven geven. Aan alle beginners: kijk maar eens hoe het niet moet!
|
|
|
Bopmorn
Geen avatar
|
lijkt wel alsof hij een trapeze nodig heeft en een goede afstelling (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
rEwd
|
wat een klote pompen zitten er bij de EH kites Z'n 5th heeft ie maar in z'n broekzak gestopt ofzo? Wat een retard...
|
|
|
drifter
|
die gaan vanzelf een keer op ze smoel. Toch de beste manier om het te leren misschien. Gaat tuurlijk wel tenkoste van de sport.
|
|
|
FLOF
|
Kijk, zo doe je dat. Kite gewoon vol in het windvenster optrekken door heel hard naar achteren te lopen! Goed om te weten als ik weer eens met BFT7 mijn 16 alleen op wil laten tussen wat strekdammetjes!
|
|
|
|
rEwd
|
ook zo'n stom figuur.... gewoon vast blijven houden als je een stuk beton op je af ziet komen...
|
|
|
nijntje2
Gast
|
filpje is al wat ouder, deze gast was overleden
|
|
|
Remco_1
|
Nijntje er zijn over dat filmpje verschillende verhalen ik heb ook wel is gelezen dat deze gozer toen nog een x op het vliegerforum had gereageerd en de andere zeggen dat hij is overleden. Dus wat nou echt waar is weet ik nie
|
|
|
Ruben..
|
sjonge jonge jonge
|
|
|
jeroendezwart
Gast
|
Dit is de cursus hoe sloop ik mn kite...
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
LoL! lekkere kite in die eerste =\
lekker slim van die 2e
|
|
|
Susan
|
nou... ziet er goed uit..
|
|
|
Passie
|
tjaa,, wat moet ik er van zeggen,,
|
|
|
|
Joris
|
haha First try with my EH 19m Kite (Kitesurfing)
dat ie dat uberhaubt kitesurfing durft te noemen
|
|
|
b.v.o
|
eey ma deze filmpies laten wel ff de waarheid zien aan de beginner
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Is een 19 ook niet een beetje groot gelijk?
|
|
|
Maurits
|
Een complete retard, te weinig wind, te weinig ervaring of gewoon te veel backstall. Wat een kneuzen bestaan er toch :S
|
|
|