naish23
Geen avatar
|
Weinig ervaring met Ebay? In de laatste minuut schiet de prijs namelijk omhoog.....
|
|
|
rEwd
|
daarom, 400 lijkt me een mooi streven...
|
|
|
kiterrr
Gast
|
Reken er maar op dat de prijs minimaal 450 word, + 25 euro verzendkosten etc, dan betaal je nog bijna 500 euro. Lijkt me een gewone prijs, nietecht super goedkoop.
Nieuwe bar is ook fucking duur.
|
|
|
rEwd
|
Voor de mensen die mee willen doen. Die Aknulst (of zoiets ) biedt automatisch..... ga er dus een heel eind boven zitten voor de zekerheid....
|
|
|
Elevation
|
denk dat je hem met 425 moet kunnen hebben..
|
|
|
rEwd
|
mja zoals het er nu naar uitziet krijgt die kerel m voor 322... Gunnen wij m dat? K ga eens meebieden
|
|
|
rEwd
|
350 was z'n autobod
|
|
|
Elevation
|
haha, leuk he, heb een hele verzameling 1:18 f1 autootjes van ebay afgehaald.. blijft spannend..
denk dat ie alsnog op 425 gaat eindigen..
|
|
|
|
|
rEwd
|
sommige mensen kunnen echt niet ebayen :/ laatste seconde en zorgen dat het automatische bod van de ander niet doorkomt
|
|
|
Elevation
|
raketje op het laatst.. maar toch netjes 392.. bijbehorende barretje loopt ook starks af..
|
|
|
|
Elevation
|
automatsch stond waarschijnlijk op 450 denk ik..
|
|
|
e_surf
|
Blijft altijd weer spannend, in de laatste 10 minuten gaat het vaak bod over bod. en dan in de laatste minuut net weer overboden worden met een euro. Dan in de laatste seconden weer een bod plaatsen en het dan toch net niet hebben.
|
|
|
kitertjuh
|
392 is idd nice.
soms kan de prijs erg hoog worden in de laatste minuut en soms ook niet.
|
|
|
vlaardingn
Gast
|
is verkocht op 392, had hem staan op 325. Inderdaad die knulst ben ik. Ben als een tijdje bezig, toch maar 2007 model besteld. `morgen ophalen!
|
|
|
MakMan
|
Had ik laatst ook met die 12m Raven 2007 die er laatst op stond. Ik had 600 geboden, ging er iemand in de allerlaatste seconde (!) overheen met 605 euro. 605 euro voor een Raven 2007 12m....zucht....
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
...wat dacht je van ... voor een Raven 2 14 ? 50 euro meer voor de 18 en een beetje extra voor de originele barren... Ik vlieg goedkoop
|
|
|
|
harryCab
|
...wat dacht je voor 251 voor een Raven 2 14 ? 301 voor de 18 en 2x 60 euro extra voor de originele barren... Ik vlieg goedkoop Dus als ik € 200,- voor je 14 betaal is ie van mij. Een minimale afschrijving lees ik......
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Haha. Eens kijken of deze twee ook scheuren.... Drie keer is immers scheepsrecht! Maar ach, ik heb een goede Pfaff dus dat kost niets behalve wat tijd. Alleen jammer dat gerepareerde kites gelijk veel minder waard worden... Maar ze vliegen er niet minder om. heb je mijn Airush reactor 12 al een van dichtbij bekeken ? Dat zijn pas reparaties, halve dag plakken geweest om die naden weer netjes naast elkaar te krijgen :
|
|
|
WaZuP
|
Marcel jonge, ik wens je veel sterkte met je naish kites Je hebt het verdient onderhand dat ze heel blijven
|
|
|
Gertjan
|
ik zal niet te veel over ebay vertellen om zelf nog wel koopjes te kunnen krijgen, alleen dit; bied pas de laatste 30 sec. en je hebt de meeste kans.
|
|
|