Jacq
|
waar kom jij vandaan dan? Dan kunnen wij wel beoordelen of je mag blijven posten
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Oke dan haal ik mijn postings wel weg? staan jullie weer op 3
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
waar kom jij vandaan dan? Dan kunnen wij wel beoordelen of je mag blijven posten Ehm ik kom uit Groningen hahaha
|
|
|
R@bert
|
Heeeee gasten!!!! IK ga jullie verlaten voor 9 dagen naar het zonnige en windige Aruba (grinnik_kitesmiley)!!!! Ik hoop dat de wind en temperatuur hier toppie blijft iig.... Ik zie jullie weer vanaf de 25ste Januari... Have fun, guy's and girls !!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heeeee gasten!!!! IK ga jullie verlaten voor 9 dagen naar het zonnige en windige Aruba (grinnik_kitesmiley)!!!! Ik hoop dat de wind en temperatuur hier toppie blijft iig.... Ik zie jullie weer vanaf de 25ste Januari... Have fun, guy's and girls !!! (hangloose_kitesmiley) Nee man blijf toch hier? Het gaat hier blazen......... en ik ben echt niet jaloers......helemaal niet hoor!!!! Have fun? en laat me als je terug komt maar is wat tricks zien. Veel plezier daar.
|
|
|
R@bert
|
Thanks dude... als ik terug kom zit die kiteloop er wel in
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Thanks dude... als ik terug kom zit die kiteloop er wel in Ohw die kan ik je hier ook wel leren.......dacht eerder zelf aan een front 720 into blind surface handle pass? succes? anders post ik hier niks meer hahaha
|
|
|
Jacq
|
Leer mij die maar in de tussentijd, anders wordt het verschil zo groot, is ook niet leuk voor de teamspirit
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Leer mij die maar in de tussentijd, anders wordt het verschil zo groot, is ook niet leuk voor de teamspirit Deal? maar dan wel met een C-kite? en normale condities hahahaha dus niet Donderdag en Vrijdag bijv hoewel jij er lef genoeg voor hebt....maar dan ik even niet, als je het niet erg vind?
|
|
|
Jacq
|
He, hoor ik daar een compliment (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
He, hoor ik daar een compliment (grinnik_kitesmiley)
Heb je ook af en toe is nodig?
|
|
|
AvA
|
Ben eind van de middag nog op de slufter geweest met m'n maatje Rachid lekker kunnen knallen, was verder helemaal niemand! Werd alleen veel te snel donker. Moesten om 18.00 uur echt stoppen
|
|
|
Micky
|
Heeeee gasten!!!! IK ga jullie verlaten voor 9 dagen naar het zonnige en windige Aruba (grinnik_kitesmiley)!!!! Ik hoop dat de wind en temperatuur hier toppie blijft iig.... Ik zie jullie weer vanaf de 25ste Januari... Have fun, guy's and girls !!! (hangloose_kitesmiley) Hee Robert, onwijs veel plezier daar op Aruba! Zoek ff de mooie (kite) plekjes op zodat ik in een gespreid bedje terecht kom in de zomer.... (grinnik_kitesmiley) Had je telefonisch al een goede vakantie gewenst maar bij deze: Have Fun
|
|
|
Micky
|
Ps: neem je die 11m tribal ook mee of kan ik die ff een weekje lenen...... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Oke dan haal ik mijn postings wel weg? staan jullie weer op 3 Daarvoor vindt jij ons veeeeeeeel te aardig, gozer.... (grinnik_kitesmiley) Jammer dat je vrijdag niet kan. Je zou mij nog wat "truuukiiiees" leren.. Zonde trouwens van die autopech.....
|
|
|
|
Micky
|
mick kom jij morgen?
Hee Goos, kan je weer niet slapen? (shame_kitesmiley) Had toch al geschreven dat ik morgen om 2 uur naar het grote kabouterbos ga worden gesleept door Hans Teeuwen die manisch depri is en daar allemaal rare dingen met mij gaat doen...... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
Micky
|
Gaat hem niet worden....damm. Ikke hep mogge gesplek mt baaasssschhh, hij mij nit begreijp ikke hem njiet. Mag njiet meer kjitereren van hjem....
Snap jij het nog (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Heeeee gasten!!!! IK ga jullie verlaten voor 9 dagen naar het zonnige en windige Aruba (grinnik_kitesmiley)!!!! Ik hoop dat de wind en temperatuur hier toppie blijft iig.... Ik zie jullie weer vanaf de 25ste Januari... Have fun, guy's and girls !!! (hangloose_kitesmiley) Veel plezier en na je vakantie wil ik erg graag weten of je daar je vakantie kan combineren met je ouwe lui. Have fun. Gaat hem niet worden....damm. Ikke hep mogge gesplek mt baaasssschhh, hij mij nit begreijp ikke hem njiet. Mag njiet meer kjitereren van hjem....
isch nit erug, jihj andre basshch soekhen. Jihj gewhooon kjitteren!!
|
|
|
michiel van geel
Gast
|
jacq ben je al weg ik kan nu al mee tel werkt niet goed
|
|
|
Jacq
|
Hey, Nee ben nog niet weg, ze voorspellen voor vanmiddag 25-30 knopen met vlagen van 10-12 knopen meer. Ben bang dat ik dan weer degene ga zijn die foto's kan gaan maken, haha..
|
|
|
Micky
|
Hey, Nee ben nog niet weg, ze voorspellen voor vanmiddag 25-30 knopen met vlagen van 10-12 knopen meer. Ben bang dat ik dan weer degene ga zijn die foto's kan gaan maken, haha.. [/quote Heeeee gasten!!!! IK ga jullie verlaten voor 9 dagen naar het zonnige en windige Aruba (grinnik_kitesmiley)!!!! Ik hoop dat de wind en temperatuur hier toppie blijft iig.... Ik zie jullie weer vanaf de 25ste Januari... Have fun, guy's and girls !!! (hangloose_kitesmiley) Veel plezier en na je vakantie wil ik erg graag weten of je daar je vakantie kan combineren met je ouwe lui. Have fun. Gaat hem niet worden....damm. Ikke hep mogge gesplek mt baaasssschhh, hij mij nit begreijp ikke hem njiet. Mag njiet meer kjitereren van hjem....
isch nit erug, jihj andre basshch soekhen. Jihj gewhooon kjitteren!! LOL
|
|
|
Merc
Gast
|
Hey, Nee ben nog niet weg, ze voorspellen voor vanmiddag 25-30 knopen met vlagen van 10-12 knopen meer. Ben bang dat ik dan weer degene ga zijn die foto's kan gaan maken, haha..
ook dat moet gebeureen, toch?!! Veel plezier.
|
|
|