Idefixe
|
ff teletekst 707 afwachten. in principe ga ik iets van 9 uur rijden ( is iets van 10 uur aanwezig)
|
|
|
|
@LaurenS
|
Als het voldoende waait kom ik ook voor een ochtendsessie van 3 uurtjes....circa 10 uur @ de spot
|
|
|
|
Idefixe
|
Hmmppfff , maakt mijn ( niet kitesurfende) echtgenote net de opmerking: "zou je dat nou wel doen? " Ikke: "wat?" zij: "nou afspreken met die haringvent, dan staat er toch nooit wind"
|
|
|
|
Idefixe
|
Gaat goedkomen, teletekst voor de daglichtperiode van maandag 26 febr. : WIND: Zuidwestelijk. Landinwaarts 5-10 kn,in de loop van de ochtend toenemend naar 10-15 kn. Langs de kust en boven het IJsselmeer 10-15 kn,toenemend naar 15-20 kn. Moet genoeg zijn. Kan meteen m'n nieuwe low-end testen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ikke: "wat?" zij: "nou afspreken met die haringvent, dan staat er toch nooit wind Waar ken ze me van ???? El Gouwna ?? striptease bar ??? paaldans bar ??? pingpong club ??? draaiorgelclub ??? Kermissss ???
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Er mogen van mij nog wel een paar knoopjes bij,momenteel 17 knp met 21 in de vlaaagen ,maar of dat gaat lukken
|
|
|
Idefixe
|
'tis voor mij genoeg. Ben al lang blij om weer eens op het water te staan.....
|
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm,ik ga snel mijn spullen pakken,er is wind op komst ....Ik voel ut om een onverklaarbare reden,alhoewel Ziet er nu goed uit ,misgegokt
|
|
|
|
Idefixe
|
tot 12.30 gewoon lekker aan de 11m gehangen.........
|
|
|
Flybert
Geen avatar
|
Op Swoodie stond de wind ook mooi aan en voor een keer heel rustig, maar 2 man te zien.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Groter boardje kopen anders blijf je haring happen
|
|
|
Haring High Richardt
|
tot 12.30 gewoon lekker aan de 11m gehangen.........
Ongelofelijk en ik maar klusse in die k..t tuin met stene sjauwe. Ik had zoveel leuke dinge kenne doen vandaag Volgende keer weer lekkel voor Jan l..l heen ?????
author=Tim@C4 link=topic=23361.msg598965#msg598965 date=1330378213 ] Groter boardje kopen anders blijf je haring happen Nog groooooter ???? Die brunottie wordt ook wel vergeleken met de deur der deuren. Grotere boards worden niet meer gemaakt Ben trouwens niet geschikt voor bouwvakker, alles doet zeer ben kapot door al dat gesjouw met die ku,,,t stene . Morge weer verder met betegelen van dat kl..te padje
|
|
|