El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
KNMI: De middagtemperatuur ligt tussen een graad of 12 aan de kust tot lokaal 17 graden in het oosten. De zuidwestenwind neemt toe tot matig, kracht 3 of 4, aan de kust tot vrij krachtig, 5. In de loop van de avond klaart het van het westen uit verder op en neemt de wind wat af.
AWD: De windsnelheid 10m. op 04 april 2009, 09:30 uur is 8.0 m/s De windstoot op 04 april 2009, 09:30 uur is 11.6 m/s
Ik denk dat ik vandaag de schone sport van het vlieger oppervlakteren ga uitproberen!
|
|
|
pimpoldi
|
nice! ik ga denk ook een plonsje wagen,,. als het niet lukt.. jammer! maja wie weet!! weinig golven dus moet lukken!
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Wie, waar wanneer? Ik hoop over +- 1,5 uur op het palenstrand te zijn..
|
|
|
snakeroel
Geen avatar
|
Ik ga zo naar de sluf zie jullie daar =)
@ michiel: Die met het brunotti board was ik =p
|
|
|
d@ni
|
@ michiel: Die met het brunotti board was ik =p
Jij liep gewoon naar huis? Of had je de auto verder weg geparkeerd?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ Snakeroel welcome to the club , ik was de geene met de nobile 555 en leende later Michiel z'n wakeboard....
|
|
|
snakeroel
Geen avatar
|
Ik stond idd verderop geparkeerd toen ik aankwam was alles vol door dat bedrijfsfeest
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik stond idd verderop geparkeerd toen ik aankwam was alles vol door dat bedrijfsfeest
Gelukkig niet op de baan Ik baal dat ik (nog steeds) ziek ben Aan de andere kant, er staan een paar mooie crashes op van de heren H2H en R.B :
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
scherpe foto's hoor van een stelletje duikelaars
Ja, de meeste zijn goed scherp. En alle drie de crashes hier zijn sequences, erg grappig om te zien Toch hulde voor het lef van de twee heren! Het kan erg pijnlijk zijn dergelijk landingen op de kabelbaan
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als jullie gaan kom ik ff buurte met de kleine. potje voetballen en kijken naar die vreselijke brute loops van jullie in 17 knoop.
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
rudo kan niet wachten om zijn 12 m2 schatje uit te wapperen.
Hahaha! Dan snap ik de "drive" van ER Veel plezier O en ER, wie weet hebben jullie geluk vanmiddag
|
|
|
|