|
FlyGirl
Geen avatar
|
ik zat aan morres-ludolf en morres-moddereter te denken nee maar waar ik me vooral aan stoor is de arrogante opmerkingen die ik van een 12-jarige zou verwachten zoals het wimt fanclub topic daar roept hij iets in de trant va ''ik heb het niet gelezen maar gelijk verplaatst'' dat kan ik niet hebben nah ik ga lekker het water op vanmiddag ff lekker los Mee eens. Is niet nodig om dat zo te doen.
|
|
|
Tom
|
Joh, Morres doet het ook voor zijn lol. Ik ben er blij om dat hij de tijd er voor neemt om de boel hier overzichtelijk houden en het zou goed zijn voor sommigen om niet zo'n kort lontje te hebben.
Moet ie nu gaan inloggen met dubbele accounts, geen persoonlijkheid tonen of gecensureerd worden?
Ik vind het nogal onzin. Gewoon mijn mening
Mee eens, allemaal niet zo moeilijk doen
|
|
|
spoetnik
|
3 accounts, morris-mod, morris-gaastraplugger, morris-bottehork
|
|
|
youne nl
|
ik vind t allemaal onzin iedereen heeft een eigen mening en brengt dit anders !! michiel v geel ik weet zeker dat er mensen hiet op t forum zitten die denken dat jij sucks en balen soms ook van jou antwoord alleen weet je t niet!!! Is een 2e account nix voor je misschien ???
|
|
|
Kitesurfschool.nl
Geen avatar
|
He, de hele site kitehigh gaat zo snel achter uit allen de forum werkt tussen een paar volwassen mensen en een hoop kinderen helaas.
Morres zegt wat hij denkt en dat is niks mis mee maar zo maak jij geen vrienden helaas iets te direct maar wel goed!
Laat morres zijn taak anders gaat het zelfde worden als de film van maand nu wordt het film van het jaar en later zal wel iets anders worden omdat niemand wil tijd aanbesteden.
Morres ga zo door !
Ciao Harry
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja en nu zijn we op een punt dat het nergens heen leidt. Als mod sluit ik dit topic.
|
|
|
kappertje
Geen avatar
|
ik vindt dat ie mag blijven , en als `t te gortig wordt dan haal ik m`n info wel ergens anders vandaan, als ik een bv kite magazine koop lees ik ook niet alle artikeltjes dus als ik me aan zijn opmerkingen erger sla je die toch over?
lang leve de pers vrijheid.
|
|
|
Snowman
|
als je je gaat irriteren aan een bepaalde mod dan zit je gewoon teveel achter de computer Ben 't volledig met deze stelling eens. 2 accounts lost dit ergernis "probleem" niet op maakt 't waarschijnlijk alleen maar groter (of heeft iemand dat al gepost).
|
|
|
KiteDemon
|
Dudes......het waait al de hele week, en goed ook!!!! WTF doen jullie dan achter de PC en waarom met deze onzin.(zit zelf op mijn werk btw)
Zwijg en kite en geniet van de real deal.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
WORD!!
Ps, ik zit ook op me werk, en dat zuigt behoorlijk als ik nu naar buiten kijk...
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik heb nog geen problemen met morres gehad en ik vind dat hier net zoals ieder ander zijn mening mag geven, zolang het niet te persoonlijk wordt.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Wat verwacht je nu michiel? Dat Morres op zijn eigen account zijn gal spuugt tegen jou en dat hij dan gaat inloggen met zijn moderatoraccount om een berichtje te verplaatsen. Volgens mij heb jij snap jij niet helemaal dat hoe hij zich ook noemt op het forum hij gewoon lekker Morres blijft! Hoe je het beestje ook noemt, daar zal niets aan veranderen en dat is maar goed ook. Ik denk dat je gewoon zelf aan het kortste eind moet trekken en gewoon ophouden met deze bullshit. Take it (Morres) or leave it!!
|
|
|
Geen
|
oke dus als iemand ff een lekkere opmerking plaatst moet iej gelijk onderduiken onder een anoniem account ofso, tering he, als je je ergert,, tsja, praat het dan uit kinderen,, dit gaat echt de verkeerde kant op met dit foum zeg
|
|
|
Jordi_1990
|
morres... slotje? volgens mij is iedereen wel erover eens dat het niet nodig is (klinklare onzin)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dicht gooien die kuil...!!!
|
|
|
Jordi_1990
|
wie een kuil graaft voor een ander....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
is een domme L U L. hahahaha
|
|
|
Jordi_1990
|
hoe wordt je eigenlijk mod?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Als je niet slaagt voor de politie opleiding doe je gewoon hier een poging....
Aaahh nee hoor Mod's. Jullie doen goed werk!
Ik heb dus geen idee.
|
|
|
Jordi_1990
|
haha, ach ik ben een beetje teveel online... hmmz
|
|
|
peter.
|
wat een gezeur!! alsjeblieft hou op met deze kinderachtige onzin!! laat morres het hier netjes houden
|
|
|
Jordi_1990
|
ach heeft morres ook wat te doen in dit toch al nutteloze topic
|
|
|