|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ach, we kennen dit topic onderhand wel, dus als je het op je werk opent, dan weet je de gevolgen. Lekker posten maar hoor
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gesprekkie met de directeurrrrrr!!!
|
|
|
|
Morres
|
Gesprekkie met de directeurrrrrr!!! Als we nou directrice hadden
|
|
|
Marko
|
haha lekkere opmerking morres
|
|
|
Micky
|
Heren, ik zie dat de grens steeds verder verschuift, houden we het een beetje in de gaten. Ik heb het op een ander forum mis zien gaan en dat willen we hier niet. Dank alvast!
Is dit beter....trekkenden vogeltjes? Ze zijn wel een een klijn beetje naakt maar als ze heel hard vliegen zie je daar niets van....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahahahahaha TE GOED!!!!!! Daarom hou ik zoveel van je Micky!!! Lekkere doffer van me!!
|
|
|
|
Morres
|
Heren, ik zie dat de grens steeds verder verschuift, houden we het een beetje in de gaten. Ik heb het op een ander forum mis zien gaan en dat willen we hier niet. Dank alvast!
Is dit beter....trekkenden vogeltjes? Ze zijn wel een een klijn beetje naakt maar als ze heel hard vliegen zie je daar niets van.... laag
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Mwa. Ik zie de humor er wel van in!!!
Jij ook, kom op. Geef nou maar gewoon toe!
;-)
|
|
|
Morres
|
als het nou 10 vogels in de lucht waren!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja snap ik, maar het is nog altijd beter als 1 in de hand...
Tssss zo flauw ;-)
Waait het al?
|
|
|
|
|
Micky
|
Is dit beter....trekkenden vogeltjes? Ze zijn wel een een klijn beetje naakt maar als ze heel hard vliegen zie je daar niets van.... laag Mwa. Ik zie de humor er wel van in!!!
Jij ook, kom op. Geef nou maar gewoon toe!
;-)
Morres bedoeld gewoon dat dit laag-langs-trekkende vogeltjes zijn...... Tepeloos Melv Ik spotte er toch zeker zo'n 3 1/2......
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Oww, ... Hij is ook zo kort van woord hè.
|
|
|
Micky
|
Oww, ... Hij is ook zo kort van woord hè.
Kort............tjaaaaa................ ...
|
|
|
Micky
|
Ach, je mot wat....
|
|
|
Micky
|
Hmm
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Figuurtjes benne goed strak.
|
|
|
|
ouddorp-rules
|
Heeeeeee, Ik zoek de 11e foto(2 chikkies die een lekkere wandeling aan het maken zijn) in groter formaat! Waar heb jij deze foto's vandaan?
|
|
|
Morres
|
ouddorp, CITEER DAN NIET ALLE PLAATJES WEER...omfg man
|
|
|