Oprichten kitesurf camp in Nederland!

trypticon
Gast
Mei 19, 2008, 18:29:17
edit2Rapporteer  
Beste kiters,

Kitesurfen is ontzettend populair in Nederland, maar helaas zijn er nog geen kitesurf camps in Nederland. Het lijkt mij daarom gaaf om deze zomer een kitesurf camp op te richten. Ben je zelf fanatiek kiter en lijkt het je leuk om samen met mij zo'n camp te gaan oprichten en ben je 8 weken in de zomer van 2008 beschikbaar? Stuur dan nu een bericht naar mij!

Later,

Frank
Alferink

Antwoord #1 Mei 19, 2008, 18:48:40
edit2Rapporteer  
Geen kitesurfcamps in nederland??
trypticon
Gast
Antwoord #2 Mei 19, 2008, 19:48:03
edit2Rapporteer  
Ik ken zero2hero, voor beginners die kitesurf les willen. Kan je kitesurf camps noemen?
roland

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 19, 2008, 21:34:54
edit2Rapporteer  
Bij Xschool hebben ze Kitecamps.
Lokatie: Camping de Roompot in Kamperland Zeeland.

Check de site voor meer info. www.xschool.nl
Alferink

Antwoord #4 Mei 19, 2008, 22:42:10
edit2Rapporteer  
Yep die, maar voor de rest is er idd vrij weinig 'professioneels' (binnen Nederland), wel een paar gasten die zelf iets regelen.

Wat is je idee dan, soort van zeilkamp maar dan voor kitesurfen ofzo?,  Alleen waar wil je dat doen, je zit zoiezo al met een aantal eisen, bij voorbaat goedkoop, dus kom je al snel op een camping uit , die moet dan ook nog is vlakbij een kitespot liggen.  Noem daar is wat van dan.

Niet dat ik het geen goed initiatief vind, maar ik ben graag kritisch   Cheesy
FunkyoneNL

Antwoord #5 Mei 19, 2008, 23:19:41
edit2Rapporteer  
ben ik vorig jaar mee bezig geweest was gewoon een weekend weg lol maken en leren....
trypticon
Gast
Antwoord #6 Mei 20, 2008, 00:09:57
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf goede contacten rond brouwersdam, waar ook veel campings en een kite school zitten. Mijn idee is dat kiters bijeenkomen om een weekje of weekend te komen kiten en gewoon goede feesten houden en testdagen organiseren van North enz. Als alle ingredienten voor een kitesurfcamp aanwezig zijn, maakt het niet meer uit of er wel of geen wind staat, iedereen heeft dan lol. Mocht je niet kunnen kiten of nog wat trucs willen leren kan dat altijd individueel georganiseerd worden, maar hier ligt niet de nadruk op. Xschool is gericht op beginners en of gevorderde om ze beter te laten kiten, dat is voor mij een wezenlijk verschil. Ik zie het meer als surfcamps in Frankrijk, gewoon voor iedereen die van kitesurfen en het campingleven houdt.
Nogmaals, ik heb er veel zin in om het kitesurf camp te organiseren voor 2 maanden en mocht je geinteresseerd zijn, laat het me weten per mail.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Mei 20, 2008, 00:15:57
edit2Rapporteer  
Volgens mij zijn er wel veel kite-camps in NL maar dan moet je Duits kunnen spreken  Roll Eyes
Emielkruisdijk

Antwoord #8 Mei 20, 2008, 00:32:41
edit2Rapporteer  
Er zijn honderden golfsurfkampen naar Biarritz en omstreken. Kitesurfkampen niet. Kitesurfkamp in Europa voor niet te veel geld zal zeker wel aanslaan, prijzen golfsurfkampen zijn ook te betalen. Tarifa, Denemarken of Leucate! Ik zou wel geïnterreseerd zijn.

Ben alleen bang, dat iedereen zijn reisjes wel geboekt heeft nu!
Morres

Antwoord #9 Mei 20, 2008, 01:20:46
edit2Rapporteer  
Verplaatst naar nieuws&discussie, komt het beter tot z'n recht.
JorritPi

Antwoord #10 Mei 20, 2008, 02:21:05
edit2Rapporteer  
Jullie lullen er wel lekker om heen met z'n alle. haha  schater

Ik vind het ook een goed idee. Ik heb alleen geen tijd om mee te helpen maar ik wil er zeker een weekje van mee pikken.

Het hoeft toch ook helemaal niet zo'n georganiseerd kamp te worden? Waarom niet gewoon een datum prikken, iemand die de reserveringen voor de camping regelt, reserveringen laten betalen en klaar is kees. Die BBQ's, muziek en andere zooi neemt men zelf wel mee. Alleen de motivatie kan soms een probleem zijn. Een websitetje bouwen met een inschrijfformulier met betaalgegevens en een vette flyer en banner maken is misschien een idee.  Joepie
Marko

Antwoord #11 Mei 20, 2008, 03:49:38
edit2Rapporteer  
Echt super idee ben 16 jaar en kan dus niet auto rijden . Mijn ouders zouden mij dan wel willen brengen en dat ik daar dan een wiekend sta. Waar zou je dat dan willen organiseren? Michien kan ik ook een weekje mee pikken feesten en overdag kiten Smiley
boi reuter

Geen avatar

Antwoord #12 Mei 20, 2008, 03:57:27
edit2Rapporteer  
heb je gemaild ben er bij heb heel de zomer tijd!!! belle! Grin
Harm

Antwoord #13 Mei 22, 2008, 02:46:25
edit2Rapporteer  
check www.xschool.nl ook BasicKitecamp
"Voor iedereen die geen les nodig heeft maar wel lekker een lang weekend wil kitesurfen. Hebben we het basickitecamp dit is inclusief:
3x overnachting op 5 sterren camping
1x BBQ op zaterdagavond
1x goodie bag"
Marko

Antwoord #14 Mei 22, 2008, 02:55:10
edit2Rapporteer  
wat is goodie bag??
Marko

Antwoord #15 Mei 22, 2008, 02:55:20
edit2Rapporteer  
?? Smiley
Emma

Antwoord #16 Mei 22, 2008, 04:42:45
edit2Rapporteer  
Dat zijn allemaal leuke dingetjes (goodies) in een tas (bag). Bijvoorbeeld Stickers, Tijdschrift, een T-shirt oid. Deze dingen komen meestal van sponsors
HDFrank

Antwoord #17 Mei 22, 2008, 11:14:26
edit2Rapporteer  
ben ik vorig jaar mee bezig geweest was gewoon een weekend weg lol maken en leren....

Hey Funky, long time no hear!

Ut is er dit jaar niet meer van gekomen?
Keek er naar uit, dacht er vorige week nog aan.
Had je nog plannen in die richting?

Grtz Frank
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.