lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
klinkt goed miss komt rubon(robin) ook nog, en kan ik met hem mee terug rijden kan je me hier oppikken? zal ik daar dan om 17.45 zijn?
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Het lijkt me gezellig om aan te haken hoe herken ik jullie? Ik ben met rode greenwheels auto en heb een bruin witte F-one kite IK kan er tussen 17:30 en 18 zijn Is strand horst makkelijk te vinden? ben er nog nooit geweest, ik kom uit Utrecht via de A28
|
|
|
lolbroek3
|
horst is makkelijker te vinden dan muiderberg volg de A28 richting Harderwijk en dan afrit Strand Horst (afrit 11?) nemen, dan rotonde links en dan na viaduct rechts, doorrijden tot voorbij de Mac en dan door de slagbomen. dan is het het 1e strandje ik heb zelf een fel groene naish helix 9m2, maar ik vrees dat dat te weinig is voor vandaag als jij vanuit utrecht komt, zou ik dan met jou mee kunnen rijden naar horst? ik woon namelijk in amersfoort zuid, en dan is de carpoolplaats bij de A28 voor mij makkelijk om naar toe te gaan, dan naar de A1 bij hoevelaken hier is die carpool plaats. afrit 6 (leusden-zuid woudenberg) en dan bij de stoplichten rechtdoor, en dan voor spoor links) benzine delen natuurlijk
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Prima om je op te halen hoe laat kan je er zijn? En kan je me anders even je telefoonnummer mailen dan kan ik je bellen als ik het niet kan vinden Heb nog geen navigatie...
|
|
|
lolbroek3
|
zal ik om 17.45 dan op de carpoolplaats zijn? heb me telefoonnummer gePMt het is niet lastig te vinden hoor afrit nemen, 1e stoplichten links, en dan 2e stoplichten rechtdoor (het ziet eruit alsof je het bos inrijdt ) ik zal daar anders wel gaan staan, dan kan je me niet missen
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ik zit nu in een vergadering maar ik ga het proberen.
@ luna
Zullen we rond 18:00 - 18:15 afspreken bij de Mac op Strand horst?
Rechter kant van de parking van de mac (blauwe ford focus station)
PS stuur mij maar even een PM met je nummer dan kan kunnen we even bellen mocht er door file iets vertraging zijn.
|
|
|
RFAC
|
jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn met de 12m, maar evengoed veel plezier
|
|
|
Gixxer
|
@rfac No worries volgende week weer een dag have fun aan de kust
@lolbroek You got a PM
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
@ gixxer en lolbroek ik heb jullie ge PMt
ik haal lolbroek op rond 17:45
gixxer, we zien jou bij de mac rond 18:00-15 gezellig, tot zo!
|
|
|
RFAC
|
en was het wat?
|
|
|
Gixxer
|
Heren en dame, was even een leuke sessie vanavond. Luna ging als een dolle Wind was lekker stabiel , goed om te oefenen. Volgende keer met mijn eigen 11m2 en dan nog meer metertjes maken @RFAC Ja was wel goed te doen, volgende keer mee komen
|
|
|
Gixxer
|
Morgen (einde middag) wordt een beetje vergelijkbaar als vanavond. Wie gaat er ? Gixxer heeft de smaak te pakken
|
|
|
darky001
|
morgen middag bedoel je. de avonds is niks meer over. ik ben er rond 12:00 smiddags... voor een verzuip kamihaze momentje tot 5 uur smiddags..
tot dan...
tonny
|
|
|
Rubon
|
@ Gixxer Was zeker een leuke avond! Morgen ben ik er helaas niet bij Misschien zondagavond uit me werk als de wind er dan nog een beetje redelijk is...
|
|
|
Gixxer
|
wat een slecht weer hiero ik zag dat de wind op Horst ook helemaal weg is .
Misschien dat ik vanavond nog een poging waag maar nu ziet het er te slecht uit
|
|
|
lolbroek3
|
het ziet er nu idd heel slecht uit zo eerst maar eens ff een goed wetsuit kopen de voorspellingen voor volgende week zien er ook heel slecht uit bijna geen wind
|
|
|
Gixxer
|
Nu echt 2 knopen wind @Horst. Even in de gaten houden of het nog aantrekt. Als het toch nog wat wordt met de wind wie gaat er mee voor een avond sessie? Lolbroek wetsuit uitproberen ?
|
|
|
lolbroek3
|
wind ziet er niet goed uit voor mij 9m2, maar mocht iemand met mij zijn kite willen delen, zal ik van de partij zijn
|
|
|
|
tom1989tommy
|
Olla mensen,
Anybody nog plannen om morgen te gaan varen @tt Horst of muiderberg ? Wind ziet er goed uit! Hellaas heb ik geen auto meer maar kan zo nu en dan wel 1tje lenen en anders ov of carpoolen.
let me know
BYE
Tommy
|
|
|
lolbroek3
|
volgens windfinder ziet de wind er wel goed uit (20kn om 25kn), maar als ik dan op windguru kijk, schrik ik wel (23kn om31kn) moet morgen ochtend eerst weer naar school sinds een lange tijd maar morgen middag ga ik wel kiten als de wind mee zit zal waarschijnlijk muiderberg worden met OV, omdat ik mn rijbewijs niet nog niet hebt
|
|
|
ShadoW
|
Mensen die op Strand Horst oefenen of willen begeleiden, check dan mijn bericht: "Beginners (Strand Horst) wanna Practice???" Ik denk dat ik zelf morgen na 17u ga kiten (eindelijk mijn waterstart proberen!!)
Anyways Kiters die willen joinen, laat me weten via ehh.. hoe dan ook (ben ook nieuw op kitehigh.nl =P).
Grts, Fanatieke Beginnende Kiter
|
|
|
Gixxer
|
@shadow Damn jij klinkt inderdaad wel Fanatiek . Ik wachten even de wind (weer) af maar als het kan ben ik maandag zeker ook van de partij. Maybe voor de tijd meeten bij de Mac? @tom1989tommy Waar moet je vandaan komen ?
|
|
|
tom1989tommy
|
@ Gixxer:
school? ja soms moet je preoriteiten stellen of toch niet. Hoe laat kan je op muiderberg zijn ? Ik kom uit Woerden met het ov, word wrschijnlijk muiderberg.
ik denk dat je de forecast van finder wat serieuzer kan nemen tenzij je pro hebt op guru want de gratis versie is vertraagd en finder niet.
word nu 20knts N voorspeld, wat voor kite neem je mee ? ik denk mijn 9 Fuell.
Grtz
|
|
|