R.B.
|
Ik denk dat het zoiezo voorlopig nog niet kan. Dit omdat de smart loop nog niet los leverbaar is. Beetje jammer van naish. Als deze al wel leverbaar is hoor ik het graag .
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik denk dat het zoiezo voorlopig nog niet kan. Dit omdat de smart loop nog niet los leverbaar is. Beetje jammer van naish. Als deze al wel leverbaar is hoor ik het graag . Vreemd...............ik heb er al 2 gekocht los!!! Arjen
|
|
|
R.B.
|
Waar heb je die vandaan?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Eurofun had (heeft?) er een hele berg liggen, maar ik denk dat ze moeilijk op een 2007 bar passen aangezien daar het bargat veel kleiner van is en het dus te stroef loopt. Te groot gat is ook niet goed want dan werkt de stopper niet meer.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Eurofun had (heeft?) er een hele berg liggen, maar ik denk dat ze moeilijk op een 2007 bar passen aangezien daar het bargat veel kleiner van is en het dus te stroef loopt. Te groot gat is ook niet goed want dan werkt de stopper niet meer.
Heb net een smartloop op een 2006 naish bar gezet en het lijkt te gaan maar heb dit nog niet in de praktijk geprobeerd!
|
|
|
Langbeest
|
Kan gewoon. Gat is groot genoeg op 2007 bar. Smartloop volop te verkrijgen bij bijv. van den Berg. Vanaf het begin van het jaar al.
|
|
|
Kitemaster
|
ps, wat kost een losse smartloop?????
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
ps, wat kost een losse smartloop?????
Voor jouw denk ik 79,00 euro. Als je een Naish kite in september 2007 heb gekocht krijg je hem voor 49 euro, dit omdat toen de smartloop nog niet beschikbaar was.
|
|
|
Kitemaster
|
volgens VD berg heft t geen meerwaarde voor een 2007 raven....
omdat ik toch makkelijk genoeg bij mn power/depower straps kan....
89 euri trouwens...
dan hou ik t maar bij mijn oude systeem..... te weinig meerwaarde voor die prijs.
|
|
|
Langbeest
|
Het is niet alleen een verbetering tov het depower bereik (arm lengte). Ook de gehele release is een stuk beter geworden Je kan hem nu met je ogen dicht in het water weer in elkaar zetten.
|
|
|
Kitemaster
|
ik vaar nu 2 jaar en heb die hele release nog nooit nodig gehad..... dus die ene keer dat ik m ooit misschien eens nodig ga hebben.....
|
|
|
Langbeest
|
Alleen maar een goed teken dat je hem nog niet gebruikt hebt. Houden zo.....
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
ik vaar nu 2 jaar en heb die hele release nog nooit nodig gehad..... dus die ene keer dat ik m ooit misschien eens nodig ga hebben..... waarom vraag je het dan? Smartloop is niet alleen safty maar ook een super cleane depower systeem zonder poespas! In mijn ogen bestaat er op dit moment geen cleaner en simpeler systeem.
|
|
|
piede
|
had ss niet al in 2007 het op deze manier? Behalve dan dat er ook nog een trimfunctie voor de 5th op de ch loop zat
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
had ss niet al in 2007 het op deze manier? Behalve dan dat er ook nog een trimfunctie voor de 5th op de ch loop zat
Naish heeft goed gekeken naar SS en is gekomen met een nog beter product!!!!!
|
|
|
Kitemaster
|
ik vaar nu 2 jaar en heb die hele release nog nooit nodig gehad..... dus die ene keer dat ik m ooit misschien eens nodig ga hebben..... waarom vraag je het dan? Smartloop is niet alleen safty maar ook een super cleane depower systeem zonder poespas! In mijn ogen bestaat er op dit moment geen cleaner en simpeler systeem. DAAROM vroeg ik het... ivm het snel kunnen trimmen van de kite...
|
|
|
Bluecupra
|
Is eral meer bekend of de smartloop ook goed past / werkt op een 2006 Shift bar?
|
|
|
|