Melanie
|
Ziet er goed uit idd.. welke kroeg is dat..? woon in centrum kom ik ff amsterdammertje pakkuh..
Ik werk in cafe Ome ko! aS vrijdag en zaterdag! Week erop is mijn laatste avond!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Ik heb nog 3 boards liggen..
bramwilbrinkathotmail.com
|
|
|
Bram Wilbrink
|
@gb voeg me maar toe op msn...
ik kom misschien wel even biertje drinken (-;
|
|
|
Melanie
|
haha gezellig! Iedereen moet ook 4 december langskomen! is me laatste avond na 2 jaar daar werke:)
|
|
|
martimor
|
zo, alvast een snowboardje gekocht via marktplaats... nu nog sneeuw...
|
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Hee martimor mooi man Ik heb al een snowboard en doe mee haha
|
|
|
skyhigh as a
|
mijne staat ook al klaar, heb wel zin binnenkort paar uurtjes te rije en 2 dagies effe ergens heen! mokt nie uut waar, winterberg ofzo, liefst 2 uur dichterbij iemand nog toffe spots voor snowkiten?
|
|
|
skyhigh as a
|
roept die heerlijke herinneringen weer op ghehe
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Joo rico ik doe mee.. binnenkort koos werkloos met ww... ik ga mee laat maar weten waneeer je vrij hebt.
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Even wachten tot de liften open gaan in winterberg...
|
|
|
skyhigh as a
|
zit al wel wat te googlen, maar tja zo iets eem in de buurt......
|
|
|
Geronimo79
|
Voor ons it's flatlands. Winterberg kan je wel heen maar niet echt geschikt voor snowkiten. wasserkupe daarintegen is iets verder weg maar wel super gaaf.
En jah ik gok even voorbij hamburg dat et ook leuk is.. athans wel heuvels..
|
|
|
KappuhH
|
kardingerberg
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Ik bedoelde normaal snowboarden in winterberg.. Met een kite erbij moet je inderdaad andere locaties hebben....
|
|
|
Mutantbasse
|
Tussen veendam een scheemda kilometers veld en tussen bellingwolde en blijham nog meer kilometers. kom ik weer aan met men flyboard in de sneeuw muhahaha
|
|
|
Melanie
|
supernice:D hier in groningen ook maar eens de boeren aanspreken of we het weiland opmoge;)
|
|
|
Flinty
|
Ligt er al genoeg om te kunnen snowkiten? Dan kom ik morgen wel richting Grunn!!! Laat maar even weten of het al te doen is!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik zie mogelijkheden maar zou nog ff afwachten.. geen wind sneeuw nog minimaal.. t weekeind lijkt beter te worden..
|
|
|
piede
|
Volgende week een hoge neerslagkans en Oost wk 5. Ik ben benieuwd.
|
|
|
|
GB
|
Ik heb nog 3 boards liggen..
bramwilbrinkathotmail.com
ik voeg je vanavond wel even toe! miss kun je me wat info alvast even mailen? snowboard1001athotmail.com. het snowkiten zit er weer aan te komen! volgende week genoeg wind! let's hope for more snow.. Kriebels!!
|
|
|
Walt0r
|
Winterberg kan je wel heen maar niet echt geschikt voor snowkiten.
Je kan tussen Niedersfeld en Winterberg snowkiten, je ziet het veldje aan de rechterkant van de weg (niet zo groot hoor).
|
|
|
Geronimo79
|
Jah ben dr nu een paar keer geweest.. maar vond et daar erg slecht te doen.. rijd ik liever een uurtje door naar wasserkuppe.
|
|
|