Reisgenoten gezocht

Lambert

Januari 23, 2006, 18:15:01
edit2Rapporteer  
Met wie kan ik over 1 a 2 weken mee, lekker naar Egypte of Brazilie om te kiten? Heb namelijk een paar weken vrij en zou graag 2 weken willlen kiten, maar dat is leuker met een paar man dan in mijn eentje.

Wie heeft er tips of zoekt reisgenoten,

groeten, Bert
Bodhi

Antwoord #1 Januari 24, 2006, 00:18:22
edit2Rapporteer  
Ik ben van plan om ook binnenkort naar Egypte te gaan. Laat het je wel weten als ik iets geboekt heb (ben student, ff kijken hoe mn salaris deze maand uitvalt (grinnik_kitesmiley)). Naar welke plaats gaat jouw voorkeur uit??
Lambert

Antwoord #2 Januari 24, 2006, 06:13:10
edit2Rapporteer  
Ik zit aan El Gouna te denken, schijnt goed te zijn. De KiteCity weken van duitsland zijn daar ook in februari, dus is dan misschien wel druk, maar kan ook gezellig zijn,

groeten, Lambert
Bodhi

Antwoord #3 Januari 24, 2006, 10:46:08
edit2Rapporteer  
Prima, een goede vriend van me zit nu nog even op Isla Holbox, Mexico, en komt binnenkort terug. Hij heeft wel wat verstand van de juiste kitespots in Egypte. Hou je op de hoogte.
Elmo
Gast
Antwoord #4 Januari 24, 2006, 19:01:07
edit2Rapporteer  
Wij gaan ook richting El Gouna, eind feb 27e tot mid maart, ff wat warmer water pakken, als er meer mensen gaan geef ff een brul altijd gezellig ..  :-)

groeten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.