|
R@bert
![](/forum/avs/avatar_2616.png)
Berichten: 2472
|
9 en 13, of 8 en 12 (weet niet of fuels in die maten komen) ivm met je gewicht !! ![Joepie](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/pbjslayer.gif)
|
|
|
|
|
Davidov
![](/forum/avs/avatar_1293.png)
Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
|
![loser](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/loser.gif) ³ Fuel is er enkel in oneven maten. 5 - 7 - 9 - 11 - 13 - 15 - 17 Beste combinatie voor 2 kite's: 9 en 13 icm met deftig boardje 13/14 knopen tot 25- 30 knopen. 3 kite's: 7 - 11 - 15 van 10/11 knopen tot 30 - 35 knopen. Ervaring speelt natuurlijk ook een rol!
|
|
|
Peter--
![](/forum/avs/avatar_1353.png)
Berichten: 14
|
8 en 12 bestaat niet, 9 en 13 is perfect
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
![](/forum/avs/avatar_848.png)
Berichten: 841
|
Volgens mij is het al meerdere keren gezegd, maar de 2006 11 heeft als het goed is meer depower dan de 2006 9 (nog oude design) omdat de 11 brede tips heeft. Ik ben zelf 75 kilo met 129*37 board en heb dee 11 & 15 en de highend van beide kites is echt serieus goed, voor de lowend moet je de kite goed op snelheid brengen en is vind ik wat minder. Maar normaal gesproken heb je aan deze 2 genoeg, zeker met jouw gewicht. Je kan ze vergelijken met een 10 en een 14 met goede highend denk ik. Ik weet niet hoe de 13 is, misschien is 11 en 13 ook wel wat. Maar de 11 is echt perfect gewoon.
Wel mooi al die tips van mensen zonder uitleg en van mensen die niet eens de maten weten, heb je echt wat aan.
|
|
|
Gj
![](/forum/avs/avatar_2343.png)
Berichten: 1472
|
ik vaar 9m 05 ook prima te doen, wil dr een 7 en een 13 bij.
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik heb paar mee gevaren die kite's hebben goeie depower binnenkort me eigen 06 fuels binnen ( 9 11 13)
GJ Ik heb nog een 13m2 2005 fuel in perfecte staat te koop evt intresse?
|
|
|
R@bert
![](/forum/avs/avatar_2616.png)
Berichten: 2472
|
![loser](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/loser.gif) ³ Fuel is er enkel in oneven maten. 5 - 7 - 9 - 11 - 13 - 15 - 17 Wist ik niet, had geen zin om t te checken (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
![loser](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/loser.gif) ³ Fuel is er enkel in oneven maten. 5 - 7 - 9 - 11 - 13 - 15 - 17 Wist ik niet, had geen zin om t te checken (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Jij hebt daarlijk even maten, ik niet meer hahaha
|
|
|
lars
![](/forum/avs/avatar_120.png)
Berichten: 418
|
Weet iemand ook iets over de windrange van de 2007 fuel?
Denk dat ook voor de 2007 de 9 en 13 de beste combi is.......?!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
![YeSS](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/static.gif) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
lars
![](/forum/avs/avatar_120.png)
Berichten: 418
|
Oke thanks Leon!!
|
|
|
Michael M
Gast
|
9 en 13 is toppie! ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
7, 11 en 15 ook
|
|
|
kite boardertje
Gast
|
wat een onzin plaatje van de fuels 07 klopt geen ruk van. ik heb de 11 al in 35 kn gevaren in mui ne en ik zou als ik jou was voor de 11 en 15 gaan anders voor een 7 en een 11 de 9 06 is namelijk hetzelfde als de 05 dus geen verbertering terwijl de 11 een echte beul kite is
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Of het nou onzin is of niet, dit terzake. Deze windrange staat in de 2007 Fuel Manual. Ik zou zeggen stuur ze een boze brief. En de wind range is standaard overzicht en niet het uiterste qua high-end. Een gevorderde kiter zal ongetwijfeld langer door kunnen varen.
|
|
|
piede
![](/forum/avs/avatar_1248.png)
Berichten: 1689
|
Dan zijn ze daar lekker bezig bij SS, ze gaan achteruit in windranges! Ik vaar lekker met mijn 9m2 fuel 05 vanaf zon 16/17 knopen met 73kg, boardje 120 bij 37. Ook lekker slim om van tabelletjes uit te gaan en ervaringen in de wind te slaan ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif) Maar het staat in de manual dus dan is het waar! Duidelijk nog niet aan de kite gehangen. Dat je de tabel plaatst is goed, daar vraagt hij om. Hij vraagt ook om ervaringen en die lijken in mijn opzicht zwaarder te wegen, ik zou het natuurlijk aan het verkeerde eind kunnen hebben.
|
|
|