Idefixe
|
Ja wrijf het nog maar ff lekker in ( K*T auto) en erger nog : voor de rest vd week: wind op (cry_kitesmiley)
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik was in wijk aan zee vandaag.... de wind stond nog langs de kust dus dat wat wel weer ff lekker toch wel weer gemist dat zout happen was wel heerlijk... met me 8...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja wrijf het nog maar ff lekker in ( K*T auto) en erger nog : voor de rest vd week: wind op Shit happens was in wijk aan zee vandaag.... Waren er nog een hoop mensen op wijk ??
|
|
|
|
|
siemme
|
ja heb lekker gevaren op andijk die 8m is wel krachtig zeg maar vaarde super.werdt alleen erg koud later op de avond.
|
|
|
Bossy
|
Hey richard bedankt voor alle reddingen lol
|
|
|
wouterb
|
....10 meter en 27 a 28 knopen maximaal plus een lekker zonnetje... Weet iemand hoeveel knopen er 's avonds stonden?
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
wind was echt DIKKE ruk! Het was hard, maar vlagerig als de nete.
Daarnaast wel lekker gevaren en gejumpt. Maar door de vlagen heb ik niet het risico genome om uitgehaakt te gaan springen
|
|
|
Haring High Richardt
|
ja heb lekker gevaren op andijk die 8m is wel krachtig zeg maar vaarde super Top kites die raven ik vaarde met mijn 10 super
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hey richard bedankt voor alle reddingen lol Geen dank (grinnik_kitesmiley) Je was al weer gauw weg waaide het te hard voor je kites ?????
|
|
|
Haring High Richardt
|
wind was echt DIKKE ruk! Het was hard, maar vlagerig als de nete. Hoe laat was je er ?? wat voor kite vaarde je ??? Wind trok later wel aan uurtje of 17.00 uur maar er zaten geen echte harde gevaarlijke vlagen tussen vond ik Was wel een gast met een sling shot 11 meter die het te hard vond waaien en er mee stopte
|
|
|
Haring High Richardt
|
Stond nog iemand foto,s te maken met een bruin flysurfer petje op Wie was dat en sta ik er nu eindelijk op ???
|
|
|
Haring High Richardt
|
Weet iemand hoeveel knopen er 's avonds stonden? Om 18.00 uur toen ik wegging 27 a 28 knopen
|
|
|
VincentC
|
Top gevaren! Wind trok alleen nog maar aan. Op het laatst nog dik overpowered aan een Waroo 9 2007, damn dat ging hoog en hard! Wind vond ik wel goed stabiel eigenlijk, nou afwachten wanneer mijn eigen 7.0 binnenkomt
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Weet iemand hoeveel knopen er 's avonds stonden? Om 18.00 uur toen ik wegging 27 a 28 knopen wij ginge weg om uur of 8 half 9 ( schat ik). EN de wind is toen nog toegenome en de vlagen werden ook erger.
|
|
|
Bossy
|
Hey Richard, Wendy had haar 7tje niet mee en ik vond toch wel dat ze al lang genoeg gewacht had Wanneer gaan we weer? Grtz E
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Stond nog iemand foto,s te maken met een bruin flysurfer petje op
Wie was dat en sta ik er nu eindelijk op ??? Waaaar blijven de foto,s ???????
|
|
|
VincentC
|
Stond nog iemand foto,s te maken met een bruin flysurfer petje op
Wie was dat en sta ik er nu eindelijk op ??? Waaaar blijven de foto,s ??????? Foto's? Flysurfer is of Job of JT, maar volgens mij hadden wij geen camera bij ons? Zal eens navragen...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Foto's? Flysurfer is of Job of JT, maar volgens mij hadden wij geen camera bij ons? Zal eens navragen... Hij was geblesseerd zij hij tegen mij zodat hij niet kon varen
|
|
|
|