johan
|
amazing. Je ziet de lijnen niet eens, het lijkt wel of hij los vliegt
|
|
|
|
Morres
|
lol, je ziet die vent daaronder, die ingegraven is nog..leuk bedacht iig
|
|
|
kitebart
|
nee is echt zonder zwans das juist het leuke, anders had ik hem wel in de lounge gedropt
|
|
|
|
sjembek
|
Godsamme hij verzint ook wat hey hahaha
|
|
|
Morres
|
jullie geloven het toch niet echt wel edit: oh zie het al, zit machine op strand, niet kerel, beter filmt ie dat.. veel interessanter
|
|
|
globe
|
Dit is een project van een universiteit olv Wubbo Okkels. (geen bullshit)
De oranje Aero 2 die op het strand ligt is ook zo uitgerust. Misschien heb ik daar nog wel een filmpje van...
|
|
|
jeroen90
|
Dit is een project van een universiteit olv Wubbo Okkels. (geen bullshit)
Ze wilden een alternatief zoeken voor weerballonnen etc. Deze zijn niet te besturen en een kite wel. Het werkt met gewichten aan de tips die van voor naar achteren kunnen schuiven en zodoende de hoek van de kite veranderen. De oranje Aero 2 die op het strand ligt is ook zo uitgerust. Misschien heb ik daar nog wel een filmpje van...
en zou die dan neit heel ver weg moeten vliegen. En moet die man niet ze SUPER lange antenne uitschuiven.. Zelfs rc autotjes moest je al achteraan lopen als ze verder als 50m weg waren van je.
|
|
|
GFORCE
|
als je goed kijkt zie op 't strand de robot arm mee bewegen!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
gasten, er is wat voor te zeggen, want de bewegingen van het joystickje kloppen wel met wat de kite doet, en met wat liertjes en een stukje software is dat toch wel te maken. En Wubbo is idd al een tijd bezig om energie te lieren met vliegers. Zit wat in. Dus kitebart, laat een foto van die robot zien.
|
|
|
Morres
|
zonder lijnen geloof ik niet, niet bij de 1e, zeker niet bij de tweede, want daar zie je de lijnen(pigtails)gewoon aan de kite strak zitten
|
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
radiografisch, ok zonder lijnen, heel simpel. nee, wat is het principe van een kite?
|
|
|
Ondabeach
|
Dit is de 4e tweak voor je shockwave rudo!
|
|
|
|
ANGER&
|
Apart zeker :
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Te nutteloos :/ zie het nut er niet van om een kite zo te laten vliegen.
|
|
|
JesseH
|
Wouw wat een bullshit zie er de lol er niet van
|
|
|
Alferink
|
Herinnert iemand die zeetanker nog, met kite ervoor.
Misschien is dit een kleine versie van dat bestuuringssysteem?
|
|
|
|
Morres
|
Herinnert iemand die zeetanker nog, met kite ervoor.
Misschien is dit een kleine versie van dat bestuuringssysteem?
Ja daar dacht ik ook aan, toen ik eenmaal doorhad dat het toch niet een kerel was die eronder stond, hehe
|
|
|
Merc
Gast
|
lol, je ziet die vent daaronder, die ingegraven is nog..leuk bedacht iig Als hij meer achter de kite was gaan liggen niet meer. Leuk bedacht!
|
|
|