El Banditos
|
Lullig morres, sucks.
Wat had je gekocht?
|
|
|
Morres
|
niks..ik heb wel betaald:P Mystic Impact Vest(ja...mystic ja...)
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Heeeeeel arielexed... mogelijk komt het nog goed. Sterkte!
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Das vervelend.
Maar jij kan toch tegen een stootje? Dan heb je zo'n vest toch niet nodig?... .. Je 2e item was dan zeker een helm? ;-)
|
|
|
|
|
|
Morres
|
vanavond wordt ik gebeld....zegt men. ben benieuwd, komt vast goed
|
|
|
Vinni
|
Hmm, als je het harnas koopt dat ik te koop heb staan zal ik eens voor doen hoe je om moet gaan met dit soort zaken. Dan zal ik eens laten zien hoe snel het allemaal kan gaan
|
|
|
Morres
|
hahaha, ja ik ben zelf ook altijd van vlotte handel en geen gezeur...eens moest de1e keer zijn..
|
|
|
Morres
|
als het goed is opgelost. netjes te woord gestaan. wss miscommunicatie met degene die het pakketje zou verzenden.
|
|
|
|
Morres
|
heb ik zonder ook wel, lol
|
|
|
Morres
|
...nou, na vorige week besloten te hebben dat het geld teruggestort wordt, en dat volgens hem vrijdag is gebeurd, heb ik nog steeds 0euro terug op mn rekening, EG zuur, het is niet een gigantisch bedrag, maar ik heb geen inkomen omdat ik afstudeer en dus niet er naast kan werken. Feest dit....
|
|
|
|
Wjs
|
Ook al had je een inkomen, dan is het nog een niks streek
|
|
|
KappuhH
|
Betekent dus dat hij het niet overgemaakt heeft. Misschien wel meer persoonlijke info op internet zetten? http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl als hij daar op staat is hij ook lekker makkelijk door de zoekmachines te vinden. Kost hem die leuke baan waar hij op wil solliciteren...
|
|
|
Morres
|
hij zal 'er vanavond naar kijken'...juist ja
|
|
|
Morres
|
geen mail ontvangen na mn vorige telefonisch contact. Zou mij benieuwen, net gesmst, als ik vrijdag niks heb, maar naar de politie.
|
|
|
Morres
|
heb niks, naar bank geweest met verzoek tot terugstorting, als ie dat niet doet krijg ik NAWgegevens. kunnen we daarna meer doen.
Kortom, NIET MEE HANDELEN
|
|
|
Morres
|
@ admins: hey gasten, miss. een reactie op de melding die ik al 2x heb gedaan? Deze kerel is gewoon keihard een oplichter, er is inmiddels aangifte gedaan. Kerel heeft telefonisch ook aangegeven niet van plan te zijn om geld/goederen te sturen. bonjour die gast er af en passeer gelijk ff zn NAW als je toch bezig bent, hoef ik niet zo lang op de bank te w88.
|
|
|
El Banditos
|
wat is zijn gebruikersnaam enz ? Ik wil toch wel even weten voor wie ik dan moet uitkijken!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat is zijn account dan Maurice? Alleen aan meer dan zijn e-mail en IP-adres kan ik je niet aan helpen, of hij moet zijn adres ergens ingevuld hebben....
|
|
|
|