Gister iets vergeten op Neeltje Jans?

Wimt

Juni 22, 2013, 18:03:09
edit2Rapporteer  
Meer zeg ik niet, mail maar
geloof68

Antwoord #1 Juni 22, 2013, 18:31:58
edit2Rapporteer  
Rood zandschepje
Wimt

Antwoord #2 Juni 22, 2013, 22:32:35
edit2Rapporteer  
Graag details, want er waren wel erg veel mensen die zo'n leuk rood zandschelpje kwijt waren, zgn.
Dus, waar ben je 'm kwijtgeraakt, en ben je wel zeker dat ie kwijt is, want als je een schurend gevoel in je hol hebt, zit ie waarschijnlijk daar, wegens een kiteloop op het strand.
Je komt er heel makkelijk achter: steek een vinger in je hol, of als je daar vies van bent; laat het je vriendin doen (kan ze niet vies van zijn, want na je hol, likte ze de Tarzan altijd af), voelt ze karteltjes, dan is het de schelp, of je hebt ooit een bierflesje daar gedopt.
Om het je makkelijk te maken: check eerst effe, of er een gat in je pak zit, zo niet, dan is het een bierdopje
Jarno

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 23, 2013, 08:59:10
edit2Rapporteer  
Smiley leuk om je weer te zien wim
redjelle

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 23, 2013, 16:37:31
edit2Rapporteer  
Jongens lees een goed!

Hij heeft iets gevonden daarom wil die niets extra's vertellen laat de rechtmatige eigenaar  maar contact opnemen
Wimt

Antwoord #5 Juni 23, 2013, 19:57:46
edit2Rapporteer  
Dat zeg ik!

Is maar goed toch, dat iemand het letterlijk vertaald (met precies dezelfde woorden), want met mij krijgt het altijd iets van: 'kannie waar zijn'.

Wie ben jij, Jarno?
Jarno

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 24, 2013, 06:54:56
edit2Rapporteer  
Ik ben Jarno, we hebben elkaar nooit ontmoet, maar ik mag altijd graag genieten van je mooie (en vaak terechte en ware) reacties Smiley
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #7 Juni 24, 2013, 09:46:04
edit2Rapporteer  
Kijk, nog een fan Wimt, nu heb je er al twee!  ThumpsUp

Ik ben een prachtige jonge blondine met een leuk snoetje en ideale maten vergeten mee te nemen... Heb je die  YeSS soms in je achterbak liggen Wim? Kom haar graag even in Limboland ophalen..
Wimt

Antwoord #8 Juni 24, 2013, 12:19:36
edit2Rapporteer  
Ja, ik had haar al stiekum geprobeerd, ben er nu een beetje op uitgekeken. Nou heb jij net zo"n leuke vriendin, hoorde ik, dus ruilen is niet huilen in dit geval. We doen gewoon partner ruil op het strand. Jij steekt eerst over met die blonde stoot, dan wijs ik aan, waar dat gevonden voorwerp van mij in de duinen ligt, met benen wijd.

Ik wil wel een voorsprong.

(ik test haar dus eerst effe op het strand, je behoeft niet mee te kijken, doen al helemaal niet (ga maar ergens pisse)
Windhoos

Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #9 Juni 24, 2013, 12:40:37
edit2Rapporteer  
Graag details, want er waren wel erg veel mensen die zo'n leuk rood zandschelpje kwijt waren, zgn.
Dus, waar ben je 'm kwijtgeraakt, en ben je wel zeker dat ie kwijt is, want als je een schurend gevoel in je hol hebt, zit ie waarschijnlijk daar, wegens een kiteloop op het strand.
Je komt er heel makkelijk achter: steek een vinger in je hol, of als je daar vies van bent; laat het je vriendin doen (kan ze niet vies van zijn, want na je hol, likte ze de Tarzan altijd af), voelt ze karteltjes, dan is het de schelp, of je hebt ooit een bierflesje daar gedopt.
Om het je makkelijk te maken: check eerst effe, of er een gat in je pak zit, zo niet, dan is het een bierdopje

schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.