Steven
|
waar slaat het trouwens op 170 euro !!!!!!!!!!!!!!! je bent toch geen crimieneel
` Jij bent toch geen anafalbeet? Vandag btw nog wezen kiten op Workum, ging erg lekker. toen de wind afnam wezen kloten met de kicker. Hellaas was Cornelis een beetje te enthousiast en heeft een spier verrekt. Ambu plus copers erbij. wel weer slechte reclame dus voor Workum. Wens hem iig beterschap.
|
|
|
peter.
|
dat noemen ze dislecties (steven)
|
|
|
piede
|
waar slaat het trouwens op 170 euro !!!!!!!!!!!!!!! je bent toch geen crimieneel
` Jij bent toch geen anafalbeet? Ambu plus copers erbij. Over ana(al)falbeten gesproken..... Ik heb trouwens een beste blauwe plek op mn kont Wie is morgen nog meer vrij? Lekker vroeg naar Mirns, tot 14.00 uur 15 knopen!!!
|
|
|
Luko
|
daaaR doOee ikk Hett niiet voorr.
|
|
|
Luko
|
wATT iss Eeen aNAalebeet
|
|
|
Le Coq
Gast
|
ik heb vandaag ook mijn bekeuring binnen van het kiten op 2de paasdag op hvdb. mijn broertje had hem al eerder binnen, heb jij hem nu ook al gekregen? bekeuring is 170 euro per persoon. dit klopt volgens mij niet dit moet 130 euro zijn.
Klopt! De hoogte van de bekeuring voor het kitesurfen op plaatsen waar dit niet is toegestaan is volgens het Feitenboekje voor 2006 vastgesteld op €130,-
|
|
|
brutus
|
morgenvroeg op HvDb ZO, volgens mij is dat pal aflandig toch?
|
|
|
|
brutus
|
heey als jullie weer gaan mail me dan ff ik moet altijd met de trien kost me vet veel messchien dat ik een keer mee kan rijden en dan betaal voor het mee rijden (mail marco_weening@hotmail.com) alvast dedankt Waarheen bedoel je? HvDb of ijsselmeer
|
|
|
Jurrien
|
ggaat er een trein naar hvdb?
|
|
|
piede
|
Hij gaat altijd met de trien, misschien is dat wel een ondergrondse trein, je weet het niet...
|
|
|
brutus
|
Hij gaat altijd met de trien, misschien is dat wel een ondergrondse trein, je weet het niet...
Hahahaha zou kunnen inderdaad. Volgens mij gaan er zowel naar HvDb als naar Mirns geen treinen. misschien is trien wel een meisjesnaam waar hij altijd mee rijdt
|
|
|
Gertjan
|
waar woon je dan marco. mischien wel handig om te weten.
|
|
|
Airlust
|
Ik heb vandaag nog heerlijk gekite op mirns (tong_kitesmiley) zondag hoop ik weer PH, heb je weer een klap op de bil had?
|
|
|
Jurrien
|
PH, heb je weer een klap op de bil had? ^^ dit snap ik niet
|
|
|
peter..
Gast
|
wie gaat er zondag ochtend op hvdb effe lekker knallen, hij is een klein beetje aflandig maar niet heel erg staat 12 knopjes zo als het er nu uit ziet en 12 uur hoog water
|
|
|
piede
|
'En later op de wadden soms vrij krachtig' Zie teletekst pagina 702.
Betekend dit een avondsessie??
En ja bruin, ik kom wel ff langs vanaamd
|
|
|
Gertjan
|
als die 12 knopen blijven dan ga ik zondag ook wel even heen Peter.
wanneer op de wadden vrij krachtig zaterdag of zondag
|
|
|
|
Gertjan
|
het is vandaag om 18.00 ongeveer laag water dus dat wordt dan wel een eind lopen.
|
|
|
piede
|
ja maar dat heb ik er wel voor over
ik wacht ff op de voorspellingen van een uurtje of 4/5
|
|
|
peter.
|
die plaatselijke weerman peter zekker (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
ja laat die plaatselijke weerman Peter mij ook even bellen 06-52102609
als je nu naar winfinder kijkt is de wind voor morgen hopeloos 10 knopen
|
|
|
|