Emiel
|
en dan ben ik 18!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
en dan is het woensdag, de laatste werkdag van deze week. JIPPIE
Oja, heren beide gefeliciteerd!!
|
|
|
Smeagol
|
en dan ben ik 18!
....filsiteerd alvast...mag je eindelijk LEGAAL een biertje drinken....denk je wel bij je eerste slokje aan mij... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
joa
Gast
|
En dan zijn wij weer vrij!en kan er weer ge kite worden..........mits er wind is!
|
|
|
Smeagol
|
En dan zijn wij weer vrij!en kan er weer ge kite worden..........mits er wind is!
Eeej...als je Enschede ver van zee vind dan kan ik je vanuit Oldenzaal de hand geven...
|
|
|
Tom
|
Dan heb ik lang weekendddd !!! Hey zoomey we verwachten wel ff een fototje he want blauw rood heb ik nog niet gezien (A) Emiel wanneer is je party ?'
|
|
|
Smeagol
|
...Hey zoomey we verwachten wel ff een fototje he want blauw rood heb ik nog niet gezien ...
Ik ga m'n best doen maar ik kan je alvast wel verklappen dat het verd*md lastig fotograferen is tijdens het beulen...maar zoals gezegd, ik doe m'n best... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
Ahjoh ff op het strand mijn fotos van me orginele torch staan ook netjes op internet
|
|
|
Smeagol
|
Dat zeg ik Tom...ik doe m'n best...niet vergeten dat Vegas zich het meest op zijn gemak voelt op het water...(grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
toch wel ? Dacht in de lucht .. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Smeagol
|
...duh... grapjurk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
haha was gewoon een heerlijk inkoppertje!!!! Als ik zulke zou laten lopen zou ik s nachts geen oog dicht doen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Smeagol
|
hahahaha....ik doe al geen oog meer dicht maar dat heeft meer met die Vegas te maken dan met jou... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emiel
|
en dan ben ik 18!
....filsiteerd alvast...mag je eindelijk LEGAAL een biertje drinken....denk je wel bij je eerste slokje aan mij... (grinnik_kitesmiley) dat is met 16 tegenwoordig hoor, wendy mag dus ook al legaal bier! ik zou d'r maar in de gaten houden Ennuh Tom natuurlijk komt er party!!! examens+IKO+verjaardag=massive party ghehehe... meer info volgt nog
|
|
|
joa
Gast
|
Hey Zoomy kwa afstand kunnen wij elkaar idd de hand geven. Ik heb ook de nieuwe vegas 06 12m en ook in het blauw wit rood! Neem aan dat je homespot Horst is?
|
|
|
Smeagol
|
Neem aan dat je homespot Horst is?
mwoa...das idd wel het dichtstbij...ben recent nog in Workum geweest en de Mirnse Klif...ook twee wereldspots (voor Nederlandse begrippen dan... )Denk dat ik in de toekomst vaker in Workum en Mirns te vinden ben want het is me prima bevallen...
|
|
|
joa
Gast
|
Wel erg druk vind ik Workum en omgeving,maar denk dat ik er in de toekomst nog wel vaak heen gaa. Moet er maar een diesel of gasbak komen whawha rij nu een oude turbo op benzine en dat zuipt 1op8(heb je wel 200pk)
|
|
|
Tom
|
200pktjes? wat voorn auto ist?
|
|
|
Smeagol
|
@ Joa... Ik mag kiezen...een Zafira (lekker veel ruimte maar wel zuipuh ) of een Mini uit 1972 (weinig ruimte voor mij en dochter EN onze shizzle maar wel weer lekker zuinig , betrouwbaarheid is twijfelachtig )...de Mini is met mij nog niet zo ver van huis geweest en ik ben bang dat ie misschien heimwee krijgt... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emiel
|
Kan wel joh Zoomy, ik ga ook wel eens met me broer met zn fiat500. als er dan nog kitespullen bijkomen zit ie stampens vol maar is wel leuk, 2 hobbys in 1
|
|
|
Smeagol
|
Zal nog eens passen en als alles er dan in zit zal ik eens een "minibeleggingsplan" maken (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
joa
Gast
|
Haha een mini wel leuk spul!heb er ooit eens een voorzien van nieuwe olieschraapveren en schaallagers,ze zijn wel leuk in de stad maar verder...... Ik zie wel in de toekomst wat de volgende car word.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
en dan ben ik 18!
....filsiteerd alvast...mag je eindelijk LEGAAL een biertje drinken....denk je wel bij je eerste slokje aan mij... (grinnik_kitesmiley) Hier in belgië mag je toch vanaf 16 al legaal een biertje drinken hoor
|
|
|
Darkwing
Gast
|
en dan ben ik 18!
....filsiteerd alvast...mag je eindelijk LEGAAL een biertje drinken....denk je wel bij je eerste slokje aan mij... (grinnik_kitesmiley) Hier in belgië mag je toch vanaf 16 al legaal een biertje drinken hoor In Nederland ook hoor Mag hij eindelijk legaal wiet en sterke drank kopen (grinnik_kitesmiley) Gefeliciteerd alvast
|
|
|