|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Iemand morgenmiddag op Scheveningen? Heb er nog niet gevaren, maar is 15 min van mn werk dus moest maar eens gebeuren. Hoop dat het met laag water de golven een beetje schappelijk zijn.
Is de spot gewoon bij de grote parking? einde vd straat bij Eurofun?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Jep einde van de straat bij Eurofun Voor de tent van Jumpteam Scheveningen Scheveningen is leuke spot en meestal erg gezellig Als je er nog nooit geweest bent, dan moet je zeker een keer gaan Met laag water heb je wel een strekdam hier en daar, dus een beetje uitkijken.
Voor mij is het wat verder rijden, dus ik ga waarschijnlijk gewoon naar Katwijk morgenmiddag. Tenminste als ik me los kan weken van m'n werk, want dat is altijd maar weer de vraag.
Veel plezier in ieder geval.
|
|
|
Jeromez
|
Het was weer ouderwets gezellig op Kattuk. Lekker langs de beach cruisen in de klotsbak Op naar de volgende sessie.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ok...ik ben de golven echt niet meer gewend...is gewoon niet mn ding.. Tussen de golven wel lekker vlak en daar kon je wel ff lekker op afzetten...maar verder....richting was ook niet ideaal natuurlijk...
Wel superchill om naast het strand te parkeren enzo...als je Autostrand gewend bent...
|
|
|
|
Jeromez
|
ja man was best lekker , wel een gore zee vandaag Moet je er ook niet in zeiken!
|
|
|
|
Yoram
|
Wat is dit topic stil, zit iedereen in trefpunt Rotterdam. Of zijn we allemaal nog aan het bijkomen van vandaag, was weer heerlijk Morgen 11hr naar Autoplaya, moet even iemand klaarstomen voor de golven...
|
|
|
Jeromez
|
bump, dit topic raakt in de vergetelheid!
Als 't de komende dagen waait dan ben ik bij Airtime te vinden!!!
|
|
|
Yoram
|
Bump ik hem nog een keer, ik twijfel om morgen richting Scheef of Autoplaya te gaan als het waait.
|
|
|
HDFrank
|
Jeroen Na het opspuiten zijn de strekdammetjes verdwenen, op scheef!
Yor-am Het lijkt vandaag nergens naar!!!! Missxchien dat hij van middag wat aantrekt..
|
|
|
|
Yoram
|
Yor-am Het lijkt vandaag nergens naar!!!! Missxchien dat hij van middag wat aantrekt..
Hij trekt al iets aan, zie op de webcam al mensen varen. Ik ga zo is kijken @Scheef!
|
|
|
Yoram
|
@Scheef geweest, weer een rustige sessie kunnen boeken maar wel normaal kunnen varen Rest nog gevaren?
|
|
|
Jeromez
|
Nee helaas niet gevaren ivm feestelijke activiteiten in de namiddag Aankomende dagen vollop de tijd. Vandaag wellicht iets te aflandig voor de Noordzee, morgen en overmorgen ziet er goed uit!
|
|
|
Jeromez
|
Scheef was lekker vandaag! Stoplicht windje wat minder, maar de 28 graden temp maakte het weer goed Even kijken waar we morgen heen gaan...
|
|
|
Yoram
|
Aai aai, ik was ook weer present vandaag. Scheef was inderdaad weer lekker, af en toe toch lekker gepowered met de 10m.
|
|
|
Jeromez
|
holy shit, deze forumthread stond zelfs op pagina twee! vandaar maar weer even *BUMP* Supersessie gehad vandaag op Katwijk. Lekker gepowered met de 10m2 Zonnetje erbij en biertje achteraf... Paradise...
|
|
|
Yoram
|
Deze maar weer eff omhoog schoppen Gister weer is gevaren @Rockanje, af en toe was de wind toch lekker. Zometeen weer, nog even zien waar...Wie is waar te vinden?
|
|
|
Jeromez
|
Ik was vanmorgen op Katwijk. Nog net even lekker kunnen varen totdat de regen kwam en de wind mee nam...
|
|
|
denlod
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo hier is het ook niet meer super druk vorig jaar kon je nog wel is wat grappen lezen van sommige mede kiters en leuke foto's, Straks nog mensen welke naar langevelderslag gaan?... lekker windje voor geen beginners.
|
|
|
Yoram
|
Zometeen maar is weer naar @Scheef
|
|
|